اینجا سوریه و عراق نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137729 منبع: پرینت

طالبان، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که به نیابت ارتش پاکستان و آی‌اس‌آی به اماکن مقدس و حسینیه‌ها حمله می‌کنند، بدانند که اینجا سوریه و عراق نیست، تا جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی را دامن بزنند.

اینجا افغانستان خانه مشترک شیعه و سنی است. اینجا سال‌ها است که شیعه و سنی با هم‌ برادر هستند و همیشه این اتحاد حفظ و در دنیا منحیث الگو باقی خواهد ماند.

تروریستان و مزدوران پاکستان، تحت نام‌های مختلف بار دیگر با حمله بر مسجد امام زمان ثابت ساختند که برای ایجاد وحشت، مثل گذشته زنان و حتی کودکان معصوم و بیگناه را هدف قرار می‌دهند.

رستمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شیعه
سنی
قومگرایی
مسجد امام زمان
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
تشويش نكنيد ، دو سه روز بعد حافظه ما دو باره پاك مى شود و اين خون ها را فراموش مى كنيم و باز همان غنى است و همان اتمر و آقاى حكمتيار و هم ما كه دنبال اينها روان ايم و وزراى شان تبريك مى فرستيم و جز همين حكومت و همين حاكمان جهان مان خالى خواهد بود و همه چيز به اشاره ارگ و سفارت امريكا خواهد چزخيد ، هفده سال چنين بود و هفده سالهاى ديگر هم چنين خواهد بود . وقتى جنبش روشنايى با غنى نشست و رستاخيز تغيير جاده افتتاح كرد و بازمانده گان و ياران كشته شده ها همسفره قاتلان شدند با آنها پيك بلند كردند ما كى باشيم كه خمار مبارزه باشيم .
ايكاش مردم داشتيم !

>>>   داعش وجود ندارد
جنایت را حزب اسلامی و طالبان انجام داده اند

>>>   بهروز جلال آبادی
در مقابل طالبان و داعشیان پشتون تبار ، باید شورای نظار به رهبری تاجیکان و حزب وحدت به رهبری هزاره ها و جنبش به رهبری ازبیک ها
به فعالیت های نظامی آغاز کند ،
متاسفانه در وطن زندگی میکنیم که باید یا گرگ بود و اگر نه مثلی گوسفند خوراک سگهای وحشی میشوید !
مسلح شوید و آماده باشید تا از خودتان و خانواده هایتان دفاع کنید

>>>   دوستان گرامى همه روزه پيش چشم ما سربازان وافسران ماترور ميشوند چرا شهامت نوشتن واقعيت رانداشته باشيم.
قرارمعلومات موثق درساحه قدرت طالبان جسد هاى سربازان
تيزاب پاشى ميشوندانهارا مرتد ميگويند هيچ كس حق اداى
نماز جنازه براى شان ندارند فقط بايد در يك گودال انداخته
شوندبالاى شان خاك بى اندازند. امادرساحه حكومت، مرده طالب ترورست را طالب جان ( شهيد ) ميگويند ومراسم ويژه برايش ميگيرند.
عبدالظاهر ظهموری گرامی

>>>   Hazara World
#خلیلی #محقق و #دانش هزاره ها را به این روز رسانده!
اینها فقط به فکر منافع شخصی خود هستند نه به فکر مردم هزاره که هر روز بخاطر معامله گری های این عالی جنابان به گلوله بسته شده و گروهی قتل عام میشود در هر گوشه ای از این خراب شده.

>>>   گلبدين در پيام عيدي سال ١٣٩٢ خود هموطنان عزيز هزاره ي ما را به نسل كشي تهديد كرده بود. احتمالا بسياري ها فرموش كرده باشند.

حکمتیار به هزاره‌ها هشدار داده بود که "آنروز فرا خواهد رسید که مردم مظلوم افغانستان برای احقاق حقوق غصب شده شان کمر ببندند و در آن زمان در هیچ گوشه کشور پناه‌گاهی برای خود نخواهند یافت. بعضی از آنها به ایران فرار خواهند کرد و ایران هم با آنها سلوک وحشیانه و بیرحمانه خواهد کرد."

>>>   Abdullah
افرادی مثل سرور دانش که زمانی در ایران زیارت های امامزاده ها را جاروب میکردند و به خاطر یک شکم حلوا روز ده بار نوحه میخوانند، امروز معاش دالری میگیرند. این ملاچه های تازه پول دیده تا که زنده هستند نوکری قبیله گرایان را خواهند کرد و مردم خود را قربانی طالبان دولتی و غیر دولتی خواهند کرد. برای حفظ جان و نوامیس اول باید با این این روسپی های سیاسی تصفیه حساب کرد.

>>>   فعلا که اینجا از سوریه و عراق بدتر شده است و این به علت جنایت فاشیست های قبیله است

>>>   سوریه و عراق سابقه نامنی و جنگ داخلیشان بسیار کمتر از تفغانستان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است