لجاجت های سیاسی امنیت کشور را خراب کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137722 منبع: پرینت

لجالت های سیاسی و اصرار بر گماشتن افراد تیمی و تباری در نهادهای امنیتی باعث فروپاشی ساختارهای امنیتی شد.

جریان سیاسی "محور مردم" با نشر اعلامیه ای در خصوص حمله به مسجد امام زمان در شمال کابل بیان کرده است که برخورد سیاسی سران حکومت با نهادهای امنیتی و گماشتن افراد در راس این نهادها تنها بدلیل وابستگی های سیاسی، تیمی و تباری و اصرار بر این شیوه باعث فروپاشی ساختار نهادهای امنیتی و ناکارامدی آنها شده است و هزینه های سنگین آن را مردم متحمل می شوند.

در اعلامیه آورده شده است که بازگشت به قانون اساسی و دست برداشتن از لجاجت های سیاسی تنها راه ترمیم آسیب هایی است که بر کل سیستم استخباراتی و امنیتی کشور وارد شده است. تکرار حوادث در مساجد کشور بیانگر این واقعیت تلخ است که ساختار امنیتی دچار آسیب جدی شده است و نیروهای امنیتی توان کشف، خنثی کردن و جلوگیری از این حوادث فاجعه بار را از دست داده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسجدامام زمان
محور مردم
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
تشويش نكنيد ، دو سه روز بعد حافظه ما دو باره پاك مى شود و اين خون ها را فراموش مى كنيم و باز همان غنى است و همان اتمر و آقاى حكمتيار و هم ما كه دنبال اينها روان ايم و وزراى شان تبريك مى فرستيم و جز همين حكومت و همين حاكمان جهان مان خالى خواهد بود و همه چيز به اشاره ارگ و سفارت امريكا خواهد چزخيد ، هفده سال چنين بود و هفده سالهاى ديگر هم چنين خواهد بود . وقتى جنبش روشنايى با غنى نشست و رستاخيز تغيير جاده افتتاح كرد و بازمانده گان و ياران كشته شده ها همسفره قاتلان شدند با آنها پيك بلند كردند ما كى باشيم كه خمار مبارزه باشيم .
ايكاش مردم داشتيم !

>>>   داعش وجود ندارد
جنایت را حزب اسلامی و طالبان انجام داده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است