ضرب و شتم زن مسلمان در اسپانیا بخاطر حجاب
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۶/۶/۴ کد خبر: 137702 منبع: پرینت

روزنامه‌های اسپانیا از فحاشی چند نفر به یک زن محجبه در شهر مادرید و ضرب و شتم وی خبر داده‌اند.

منابع خبری گزارش داده‌اند چند پسر جوان در پایتخت اسپانیا به یک زن محجبه مسلمان حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این زن 38 ساله پس از حمله گروهی متشکل از «2 یا 3 مرد جوان» در مقابل یک ایستگاه مترو در شهر «مادرید» زخمی شده و پولیس اسپانیا در حال بررسی حادثه به عنوان حمله اسلام‌ هراسانه است.

روزنامه «ال‌پایس» گفته زن مسلمان بعد از تماس کارکنان ایستگاه مترو با مراکز خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شده و بابت جراحت و کبودی و علایم اضطراب ناشی از حادثه تحت درمان قرار گرفت.

قربانی به مقام‌های اسپانیایی گفته که مهاجمان ابتدا به وی بابت پوشیدن حجاب فحاشی کرده و سپس او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

تا کنون فردی در ارتباط با حادثه دستگیر نشده است. روزنامه ال‌پایس همچنین گزارش داده گروه‌های نژادپرست اقدام به نصب اعلامیه‌های اسلام‌هراسانه در شهر مادرید کرده‌اند.

در یکی از این بنرها نوشته شده است: «ما درب‌ها را باز گذاشته‌ایم و اسلام، اروپا را تخریب می‌کند.» گروه‌های نژادپرست، همچنین در واکنش به شعارهای یک کمپین بین‌المللی با عنوان «قدم پناهندگان روی چشم»، بنرهایی با مضمون «قدم تروریست‌ها روی چشم» در شهر مادرید نصب کرده‌اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسپانیا
حجاب
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است