تداوم طالبان به قاچاق مواد مخدر و قتل وابسته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۶/۶/۲ کد خبر: 137677 منبع: پرینت

اعلام استراتژی جدید تداوم تعهدات را تثبیت کرد.

جنرال جان نیکلسون، فرمانده نیروهای خارجی درکشور امروز پنج شنبه 2 سنبله 96 در یک نشست خبری گفت: طالبان یک سازمان جنایی است که تداوم آن به استخدام افراد برای مواد مخدر، آدم ربایی و قتل وابسته است.

نیکلسون، با بیان اینکه طالبان باید جنگ افزارهایشان را زمین بگذارند بیان می کند که اکنون برای طالبان زمان آن است که با پروسه صلح یکجا شوند،
آقای نیکلسن گفته است که نیروهای امریکایی و ماموریت حمایت قاطع به تلاش های شان را در ماموریت آموزش، مشورت را افزایش خواهند داد و نیروی هوایی کشور نیز از لحاظ اندازه درحال افزایش است چرا که می دانیم دشمن از قوای هوایی هراس دارد.

وی در مورد راهبرد تازه امریکا گفت که این راهبرد به اساس پیش شرط ها است نه منوط به جدول زمانی دلخواه.

اظهارات فرمانده نیروهای خارجی مبنی بر شکست طالبان و آوردن ثبات در کشور همزمان با اعلام استراتژی جدید این کشور درحالی صورت می گیرد که چندی پیش رییس جمهور کشورش پیشنهاد برکناری وی را به نهادهای امنیتی آمریکا داده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جان نیکلسون
جنگ افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   مهمند هم قهرمان شد!!
هر مردم شبه حکومتش و هر حکومتی شبه مردمش است. خداوند در روزگار مردم جاهل تغییر نمی آورد تا زمانی که خود مردم برای تغییر شان تصمیم نگیرند. اون مردمی که حکمتیار و مهمند را سمبول آزادی و مقاومت خود بدانند، دیگر روزگار مدنی و انسانی ندارند.
#احمد_شاه_فرید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است