نباید فریب چرب زبانی آمریکا را خورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۵    ۱۳۹۶/۶/۱ کد خبر: 137638 منبع: پرینت

آمریکا به دنبال منافع خودشان اند. آمریکا می خواهد به بهانه جنگ حضور دایمی در افغانستان داشته باشد. در بغل گوش ایران روسیه و چین 17 سال سپری شد وضعيت افغانستان از قبل بدتر شد. هم به میخ می زند و هم به نعل. این است سیاست امریکا.

امریکا و پاکستان پیوند دوستی خیلی عمیق دارند تا جایی که منافع ان دو کشور برای شان مهم باشد منافع افغانستان برای شان مهم نیست و آمریکا از وقت شکست گروهی طالبان را می فهمید که یگانه تمویل کننده طالبان و گروه حقانی و حزب اسلامی پاکستان است. چرا خاموش بوده و کاری نکرد؟! نباید فریب چرب زبانی آمریکا و وعده های دروغین پاکستان را خورد انها هر دو از پشت به افغانستان خنجر می زنند.

تنها افغان فریبی می کنند وگرنه چه الزامی دارد و داشت که آمریکا جنگ اش در افغانستان این همه سال طول بکشد. می توانست و می تواند به حداقل یکماه هم طالبان و داعش را نابود کند و هم پاکستان را سر جایش بنشاند. آمریکا یک کشور استعماری و غارتگر بوده عملا در افغانستان و منطقه شکست خورده است چاره ای جز گریز از سیاست هایش ندارد.

استراتژی آمریکا از اول مشخص بود. آوردن صلح، ثبات و امنیت در افغانستان نبوده ایجاد و گسترش گروه های تروریستی و همکاری با آی اس آی پاکستان برای ناامن و بی ثبات ساختن افغانستان و رسیدن به کشورهای آسیای میانه غارت منابع طبیعی و رژیم های دست نشانده شان است و بس که به این اهداف خود نرسید!

پوپل زی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استراتژی آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر فریب بخو ری یا نخو ری حا لا افغانسنان در اختیار امریکا است توسط دو نفر وطن فرو شا ن ع وغ

>>>   حالا فهمیدی؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است