اجساد ملوان های ناو آمریکایی در سنگاپور پیدا شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۶    ۱۳۹۶/۶/۱ کد خبر: 137585 منبع: پرینت

فرمانده ناوگان دریایی آمریکا در اقیانوس آرام روز سه شنبه اعلام کرد غواصان اجساد برخی از 10 ملوان این کشور را که روز گذشته در برخورد ناو 'ی..اس.اس جان مک کین' با یک کشتی تجاری ناپدید شدند، یافتند.

'آسکات سوییفت' فرمانده ناوگان دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در پایگاه چانگی نیروی دریایی سنگاپور به خبرنگاران، گفت: غواصان برخی از اجساد را در جستجوهای خود پیدا کردند.

به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا، وی همچنین گفت که نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی برای شناسایی یک جسد است که توسط نیروی دریایی مالزیا یافت شده تا تا ببیند آیا این جسد متعلق به یکی از 10 نیروی آمریکایی است که در حادثه ناپدید شده است.

'اسکات سوییفت' گفت که بقایای اجساد تفنگداران دریایی آمریکا در بخش های غرق شده ناوشکن آمریکایی «ی.اس.اس جان مک کین» کشف شده اند.

این ناو آمریکایی صبح دوشنبه در تنگه 'مالاکا' در نزدیکی سنگاپور و مالزیا با کشتی تجاری 50 هزار تنی 'آلنیک ام.سی' برخورد کرد، و در این حادثه 10 ملوان ناپدید و 5 ملوان نیز زخمی شدند.

وی در مورد علت برخورد ناو آمریکایی با کشتی تجاری، گفت: هیچ مدرک در مورد دخالت در این برخورد هنوز وجود ندارد.

فرمانده ناوگان دریایی آمریکا در اقیانوس آرام همچنین واکنش دولت سنگاپور را نسبت به این حادثه را 'فوق العاده' دانست.

این دومین بار است که طی چند ماه گذشته یک ناو آمریکایی دچار حادثه می ‌شود. پیش از این ناو 'یو.اس.‌اس ‌فیتزجرالد' با یک کشتی باری تصادف کرد و منجر به کشته شدن 7 ملوان نیروی دریایی آمریکا شد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
سنگاپور
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است