واکنش وزارت دفاع ملی به اظهارات حکمتیار
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۶/۵/۳۰ کد خبر: 137481 منبع: پرینت

وزارت دفاع ملی، سخنان گلبدین حکمتیار را درباره موجودیت 600 جنرال از یک ولایت رد می کند.

به نقل از میوند، سخنگوی وزارت دفاع ملی می گوید که وزارت دفاع یک نهاد ملی است و جنرالان منسوب به احزاب سیاسی و همچنین مسایل سمتی در این نهاد جایی ندارد.

از سوی دیگر احمد ولی مسعود با نشر خبرنامه ای درباره ادعای حکمتیار درخصوص رابطه احمدشاه مسعود با پاکستان گفته است که سرخوردگی های سیاسی حکمتیار در طول مبارزات سیاسی نزدیک است که یک نوع بی باوری وی در عقاید دینی اش را رو نما کند.

گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی پیشتر گفته بود که پنجشیری ها در نهادهای امنیتی 600 جنرال دارند درحالیکه در تمام اروپا 600 جنرال وجود ندارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع ملی
گلبدین حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   میگن حقیقت تلخ است. تا حال برای پنچرمینهای دزد کسی حقیقت را نگفته بود.

>>>   خوب آسان است! وزارت دفاع یک موجودی داخلی را انجام دهد و صحت قضیه معلوم نموده دروغ حکمتیار را ثابت نماید! اما بصورت قطع این واقعیت است که اگر احکام ملکی و نظامی پنجشیری ها در بدنۀ نظام را حساب نماییم شاید این رقم 600 جنرال و معادل آن در ملکی از این هم تجاوز خواهد کرد، در ضمن چیرا احمدولی مسعود برآشفته میشود؟ مسعود نفر آی اس آی بود و تا آخر پایبند فرمان این سازمان جهنمی بود اما حقیقت تلخ و خصوصاٌ حقیقتی که از دهن حکمتیار بیرون میشود! حال زمان آن فرا رسیده است که مسعود خیل ها و دارو دسته شان نیز همه حقایق را در مورد حکمتیار افشا نمایند زیرا او بعد این همه چیز را خواهد گفت زیرا او خوب میداند که در گذشته چی گذشت!
میهن زرغون

>>>   600 نیست 700 است تنها یک شرکت انحصاری کع سابق بنام امنیت ملی یاد میشد همه روسای مرکزی مربوط پنشیری هاست

>>>   گلی،بیدین،ازنامش،پیدااست،ک،یگ،ادمی،بیدین،
است،اوبه،هیج،چیزعقیده،نداردحتابه،خداهم
عقیده،ندارد،یگ،مشت،پیرو،دارد،نیزهم،چنان،است
نه،مردم،دیندار،به،اووعقیدی،فاسیدی،اوکاردارد
اومیداند،بادارانش،هرجنایت،کدرافغانستان،به
وجودمیاید،اصلش،گلی،بیدین،است،

>>>   گلبدين اولتر از همه بايد نام خود را بدل نمايد، يك نام إسلامي را اختيار نمايد، چون اسم فعلي اش دال به جهالت بزرگان شان ميكند.

>>>   زما نیکه ۶۰۰ جنرال پنچرمین سقو جوالی کلینر پنجشیری در وزارت دفاع به رتبه جنرالی به چوکی ها ی لم داده باشند باید دفاع کنند اگر چه به همه مردم معلوم است که هیچ پنجشیری بدون رتبه جنرالی نی باشد شما باور کنید زمان مسعود جنایت کار یک همسایه در منطقه واصل اباد توت فروشی می کرد به خدا قسم همرای پیراهن تنبان نشان جنرالی را به شانه خود زده بود اگر میخواهید نام منطقه را هم برای شما یاد اور می شودچرا پنجشیری حال سرتان بد می خورد در شهر کابل پنچرمین نماند همه جنرال هستند اگر می خواهید بروید در ده افغانان قول ابچکان هر پنجشیری زمانی سقو بود حال در موتر زرهی همرای بادیگاردها بیرون می شوند حقیقت حقیت است اگر نی بروید در میدان سگ چنگی فهیم سگ فلانی جنرال است سگ فلانی جنرال است همه سگان مربوط جنرالان پنجشیری همرای یونیفورم جنرالی در میدان سگ جنگی هستند افتاب به دو انگشت پت نمی شود

>>>   گلبو قار است که چرا ششصد نفر جنرال از ای اس ای نیست که از پنجشیر است
حسین

>>>   از اینکه از یک دره ۶۰۰ جنرال برای دفاع از وطن برخیزند جای افتخار است...

>>>   ماماوردك در سيت فيسبوك خود نوشته كه به اسناد قاطع و مستندي دست يافتيم كه حكمتيار با اي. اس. اي ارتباط ندارد
اين اسناد گفتار خود حكمتيار است
خواهر زادهء ماما وردك<<<<<

>>>   پنجرمینی شغلی پاک و حصول روزی حلال با آبله دستان است و ما افتخار میکنیم اگر پنجرمینی هم کنیم ، مانند دیگران وطن فروشی ، نوکری ، پابوسی ، خیانت به وطن ، جاسوسی ، قتل ، کشتار ، راکت پراگنی بالای مردم بی دفاع ، تیزاب پاشی ، مکتب سوختاندن ، پل پرانی ، ترویچ افراطیت ، انتحار ، انفجار ، جاسوسی به استخبارات پاکستان ، انگلیس وامریکا را در کارنامه خود نداریم ، پس ما با عزت تر هستیم از کسانی که با زور ، پشتیبانی ، و قدرت نرم وسخت اسختبارات انگلیس ، روس ، پاکستان وحالا امریکا به قدرت و ثروت تکیه زده اند وهرروز مصروف تفرقه افگنی ، خیانت ، دسیسه ، انتحار ، انفحار ، تجاوز بر زنان و مردم بی دفاع هستند ، اگر کمی وجدان دارید پس اعمال جنایتکارانه گل بی دین راکت یار ، غنی دلقک ، اتمرجاسوس ، طالب وداعش و دیگر گذشتگان تان مانند عبدالرحمن ، شاه شجاع ، نادر غدار ، ظاهر زن دوست دوست محمد ودیگر شاهان وامیران خاین و وطن فروش را نام ببرید و وجدان تانرا راحت کنید .
کوه کن

>>>   پنچر مینی خوب است یا وطن فروش به پاکستانی ها؟
دلبر از کابل

>>>   ای کاش تو هم مردم شریف کابل را ذریعه راکت ها نمی کشتی در عوض جنرال میساختی
در طول 40 سال زندگی تو .... این مردم از دستت رنج ها دیده به مهره سرطانی تبدیلی شده. غازی-
کابل

>>>   مردم پنجشیر ۶۰۰ جنرال دارند جنگ میکنند و میکردند علیه دشمن مشترک و مردم شریف لوگر لغمان هر کدام ۱۰۰۰ انتحاری در سال دارند تقدیم جامعه میکنند، کدامش بهتر است، قضاوت را شما کنید،
فایق از ولایت زیبای تخار

>>>   راستی که واقعیت تلخ است
چرا ولایات زون غرب 10 جنرال ندارد
(سرحدی)

>>>   او یک وقت شروع به نقد صحیح البخاری کرده بود.
کشته شدن هزار ها باشنده کابل و دیگر افغان ها توسط تنظیم خون آشام حزب اسلامی ، حتما همچو رسوایی های دینی فکری و اخلاقی رهبر شان را که خود را در زیر چتر اسلام پنهان کرده است، بدنبال خواهد داشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است