ته ینج: رییس جمهور بی تفاوت و بی برنامه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۶/۵/۳۰ کد خبر: 137478 منبع: پرینت

رییس جمهور برنامه کارایی برای کشور ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بشیر احمد ته ینج، عضو مجلس نمایندگان در همایش مردمی حمایت از ایتلاف نجات در شبرغان روز یکشنبه 29 اسد 96 خطاب به رییس جمهور گفت: از بی تفاوتی و نبود برنامه است که طالبان به مرکز آقچه می رسد و در میرزاولنگ یک بخش بزرگ مردم کشور تیرباران می شوند؛ معنای اینها در یک حکومت چیست؟

ته ینج، رییس جمهور را به نداشتن برنامه کارا برای کشور متهم می کند و می افزاید که هنوز وقت موجود است؛ به برنامه هایی که ایتلاف نجات پیشکش می کند، دقت کنید و آنها را عملی کنید.

همایش مردمی حمایت از ایتلاف نجات در شبرغان با حضور هزاران تن از باشندگان، مسوولان محلی جوزجان و نمایندگان و سخنگویان احزاب مختلف برگزار شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ته ینج
همایش مردمی شبرغان
نظرات بینندگان:

>>>   جناب محترم آقای ته ینج ، در اصل شما بی برنامه هستید که خود را به خاطر رسیدن بقدرت به هر دری میزنید از رهبر ب.... تان گرفته تا شما دنباله رو های که هیچ خدمتی به مردم مظلوم ولایات شمال خصوصآ جوزجان و فاریاب انجام ندادید در حالیکه به هر ساز تان این مردم مظلوم رقصیدند و در هر شرایطی در کنار تان استادند برعکس شما چه کار کردید به غیر آبرو ریزی آنهم بالای نفر و قوم خود ظلم نمودید. آیا اشچی از کابل یا هرات بود یا از جوزجان چه بلای برسرش آوردید بار دیگر مردم مظلوم شبرغان را به بهانه های دروغین گردهم جمع نمودید که بلای دیگری بالای شان بیاورید.
آخر تاچه وقت خاک به چشم مردم عزیز شبرغان میزنید و خود و مردم را بازی میدهید.
شما و جمعیت چه قدر نفر از همدیگر را کشته اید. خون آنها به نزد شما ارزش ندارد.آیا این ائتلاف شما پایدار خواهد ماند؟
جناب ته ینج کمی به فکر مردم باشید نه به فکر خواسته های نامشروع تان و از این بشتر مردم را ببازی نگیرید.
قاری حمید از فاریاب

>>>   بلی! برنامه کاری را شما برای کشور دارید! با رهبر کله خام تان بیشتر از سه دهه است که مملکت را درهم و برهم کردید، در خیانت و نمک حرامی رکورد قایم نمودید، انسانهای شریف قوم ترک از دست شما و از شرم سر بالا نمیکنند.

>>>   ههههههههههههه
میگن بگیرش که نگیرت
این مجلس شبانان و دزدان کجا برنامه دارد که رئیس جمهوری را متهم به آن میسازد؟ آیا این برنامه هست که 20% اعضای این اصطبل حضور دایمی ندارند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است