چهار هزار نظامی آمریکایی به افغانستان می آیند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۶    ۱۳۹۶/۵/۳۰ کد خبر: 137454 منبع: پرینت

ترامپ رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری تصمیمات اتخاذ شده درباره جنگ افغانستان را اعلام خواهد کرد.

کاخ سفید یکشنبه شب اعلام کرد که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که روز شنبه با تیم امنیتی خود درباره افغانستان نشست امنیتی برگزار کرده است روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری حاضر میشود و تصمیمات خود درباره سیاست آمریکا در جنگ افغانستان را اعلام میکند.

براساس گزارش های غیررسمی، دونالد ترامپ قرار است روز دوشنبه اعلام کند که واشنگتن قصد دارد 4 هزار نیروی نظامی جدید به افغانستان اعزام کند.

«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه گفت که رییس جمهور امریکا پس از بررسی دقیق در مورد راهبرد‌های واشنگتن برای افغانستان، تصمیماتی اتخاذ کرده است.

وزیر دفاع آمریکا در حالی که با هواپیمای نظامی عازم اردن بود به خبرنگاران همراه گفت: «من خیالم بسیار راحت است که این روند راهبردی به اندازه کافی دقیق بوده و نتیجه آن از پیش تعیین‌شده نبوده است. رییس جمهور تصمیمی را گرفته و همانطور که گفت می‌خواهد خودش شخصا آن را به مردم آمریکا اعلام کند».

مقام‌های آمریکا به رویترز گفته‌اند که قرار بوده در آن نشست، گزینه‌های مختلف از خروج کامل نیروهای امریکا در افغانستان گرفته تا افزایش نسبی میزان نیرو‌ها در این کشور، به ترامپ ارایه شود تا او در مورد آنها تصمیم‌گیری کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   جنگ راحل افغانستان نیست .
حبیب الله یوسف زی

>>>   خبر خوش برای کسانی که مخالف جشن استقلال افغانستان بودند.
غلام رضا

>>>   امدن 40 هزار امریکای را به جنا ب قصا ب صا حب جکمتیار صا حب تبریک عرض می دارم خدا کند با امدن انها دم خوش داشته با شند

>>>   Haroon Mutaref
ولسوالي هاي كه در شمال به دست طالبان مي افتد، نگوييد سقوط كرد. «واگذار» بگوييد.

>>>   Kohistani
طالبان را چطور اکمال نمایند اگر با همین روش پیش نروند ومردم هم مصروف بدون بیمه وصدای خود را هم خود شان خفه میسازند به این مردم حتی گوسفندی گفتن هم کم است چون گوسفند در وقت کشتن حتی دست وپای میزند ولی اینمردم خیلی خاموشانه گردن زیر ساطور قصاب میبرند
رهبر جوان

>>>   خوب بیایند ، همه شان را با تابوت پس میفرستیم

>>>   تازمانیکه امریکه پاکستان را وادار نسازد که ٓطالبان را از خاک پاکستان کاملآ
اخراج نه کند جنگ در افغانستان خاتمه پیدا نمیکند. حمایت همه جانبه پاکستان از طالبان به همه از جمله بصورت مدلل و مستند به امریکا معلوم
و ثابت است .
م .ش . ف کابل

>>>   حتماً به فرمايش گلبدين است، ههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است