طرح ترور رهبران ایتلاف نجات از سوی حکومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۶/۵/۲۹ کد خبر: 137426 منبع: پرینت

به نقل از ملا احمد حنفی از سخنگویان طالبان و افراد نزدیک به عناصر استخباراتی این گروه، اخیرا استخبارات طالبان از طریق مرتبطین خود در ای اس ای مطلع شده اند که امنیت ملی افغانستان با هماهنگی آمریکایی ها و عربستانی ها قصد دارند یک سلسله اقدامات تروریستی علیه رهبران ایتلاف نجات انجام داده و مشابه اقدامات گذشته مسوولیت آن را متوجه طالبان سازند.

به گفته ی وی خبری موثق دریافت شده که دولت آمریکایی تصمیم به ترور رهبران ایتلاف از جمله محقق گرفته است و در این زمینه با ریاست امنیت ملی توافقات پنهانی نموده اند و قرار است امنیت ملی آن را اجرایی نمایند.

آنها می خواهند همانند انفجار مقابل سفارت آلمان از یک تانکر مملو از مواد منفجره استفاده نمایند تا منزل محقق به طور کلی نابود شود و قرار است تعدادی از نیروهای انتحاری بلافاصله پس از انفجار وارد منزل شده و محقق و خانواده اش را از بین ببرند.

سخنگوی طالبان هرگونه اقدامی علیه رهبران ایتلاف را در شرایط فعلی متوجه دولت ساخته است .


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترور
ایتلاف
نظرات بینندگان:

>>>   هی هی یک شخص طالب به گپهای خود شمارا میترساند

>>>   کار نیک و پسندیده است. به امید همچون روز

>>>   شرم کنید رهبر نگویید. دزدان اشرار وطنفروشان و آدمکشان اند.به هر وسیله ممکن باید نابود شوند و پولهای شان مربوط بیت المال گردد. آنها خود شان وابسته به ای اس ای اند . ربانی در پاکستان زندگی کرد و پاکستان را کشور برادر و اسلامی میگفت. ...

>>>   افراد خاین به ملت و کشور مربوط به حزب اسلامی گلبیدین از کشتن و دور شدن رهبران ازبک و هزاره وتاجیک اظهار خوشحالی میکنند نه انسان های صادق کشور ومردم دوست طالبان بخاطریکه توطعه و دسیسه طرح شده از جانب اتمر واستانکزی و دارودست گلبدین را واضح کرده باشد و اتهام ان جنایت مطوحه را از خودشان دور کرده باشد قبل از انجام ان جنایت را افشا کرده اند گرچه که طالبان هم مانند گلبیدین ودارو دسته ان جنایتکار حرفوی و دشمن مردمان غیر از قوم وزبان خودشان هستند اما این موضوع را بخاطر منافقت منافقین دوچهره بیان کرده اند.

>>>   طالب راست ميگويد، اتمر و ستانكزي لنگ هاي مزدور فتنه و آشوب گر هستند، و همه ميدانيم كه انفجارات اخير و قتل هاي زنجيروي از طرف همين حكومت فاسد اجراء ميشود، و بعداً مسؤليت آنرا به گروي داعش عراق و سوريه كه هيچ حضور در افغانستان ندارند، مياندازند.

>>>   وطن تنها میراثی است که هرگز نمی توان آن را خرج کرد ، هدیه داد و یا فروخت . برخی از خطاها قابل چشم پوشی هستند ولی خیانت به وطن هرگز ولی ای کاش هر بی وطنی پی می برد و میدانست.

>>>   ارگ ار هر دسیسه که شده بر ضد رهبران ائتلاف کار میگیرد مانند ....ایشجی و گوش مهمندوغیر

>>>   ای مردم شریف افغانستان اگر میخواهید به آرامی زندگی کنید .باید در قدم اول دست به تظاهرات بزند که این رهبر های خود خوانده دور هم جمع شوند باهم مذاکره بکنند این را همه مردم افغانستان میدانند که مذاکره این ها به نتجه نمی رسد باید چیکار کنیم که از دست این ظالمان خلاص شویم .باید از تمام هوش و فکر کار گرفت . قبلش در همان جایگاه مذاکره در چهار گوشه محل مذاکره بمب جاسازی شود که همه این ها بطوری دائمی بروند روی هوا وبه دنیای ابدی اگر این کار را نکنید همیشه همین آش همین کاسه است وبعد از آن میتوانید بشکل خوب مثلی مردمان دنیا زندگی کنید

>>>   از روزی که حکمتیار پای نکبت اش را به کابل گذاشته فلاکت را با خودش آور ده هر روز اتفاقات بدی می افتد و وضع امنیتی بدتر می شود . چند سال فراری بود گوش و کله ما آرام بود . زندگی مردم بخدا مختل شده. نیامده که صلح بکند .آمده که آشوب برپا کند ( صمد معلم باز نشسته ده سبز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است