کنسرت آریانا سعید لغو شد (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۵/۲۸ کد خبر: 137372 منبع: پرینت

گارنیزیون کابل کنسرت آریانا سعید را لغو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) قرار بود امروز شنبه 28 اسد 96 که مصادف است نود و هشتمین سالروز استرداد کشور از انگلیس، آریانا سعید کنسرتی را در کابل برگزار کند اما به درخواست و اعتراض چند تن از علمای کشور این کنسرت به دستور گارنیزیون کابل لغو شد.

آریانا سعید گفته بود که قصد دارد درآمد از این کنسرت را به خانواده های قربانیان میرزاولنگ کمک کند.


گارنیزیون کابل کنسرت آریانا سعید میرزاولنگ



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریانا سعید
کنسرت
نظرات بینندگان:

>>>   با مطالعهء اين "مكتوب" از لغو كنسرت آريانا سعيد بنا بر ملحوظات امنيتي، مطلع شديم . علاوه بر آن ؛ سطح پايين سواد مسوولين دفتر گارنيزيون كابل هم نمايان شد.
دقت بفرماييد كه در يك متن چند سطري ، چند اشتباه املايي وجود دارد؟ شايد دليل اين همه اغلاط املايي هم "مصروفيت فزيكي" گارنيزيون كابل در امر تأمين امنيت مراسم ٢٨ اسد باشد ؟!

>>>   از وقتیکه در شهر کابل دیو ار های فلزی سا خته شده است انتحار و انفجار از شهر کا بل گم شده است و دشمن دیگر تو ان کذشتن از همین مو انع را ندارد

>>>   در حقیقت این کنسرت برای تجلیل ازخون مردمان بیکناه که در اثر توطئه های سری سردمداران در مرزاولنگ و کوشه های دیکر افغانستان ریخته است براه انداخته شده بود تا فاشیست ها در ان رقص و پای کوبی کند و یون هم فکرانش جشن خوشی برپا کنند

>>>   شما را بخدا ببینید که یک مکتوب رسمی دولتی نه املا دارد و نه انشاء و زیر ان را سرپرست قومندانی عمومی امضاا گرده است. شرم آور است در یک خط یک کلمه به دوشکل نوشته شده است و همچنین جملات ان اصلا مفهوم ندارد و خواننده فقط باید حدس بزند که منظور حناب قومندان صاحب چی بوده است.

>>>   عطا محمد نور: قهرمان ملى خط سرخ ما و مردم ما است!
'مسعود در قلب تك تك مردم افغانستان جا دارد، بدبختانه از ديروز گزارش هاى به گوش مى رسد كه گروهى از اوباشان به تصاوير قهرمان ملى در ميدان هوايى كابل اهانت كرده اند. خطاب به اوباشان و ولگردانى كه ديروز به نام و تصوير شهيد احمد شاه مسعود اهانت كردند، قهرمان ملى كشور خط سرخ ما و مردم ما است؛ مردمى كه بيشترين سهم را در دفاع از نظام فعلى نيز به دوش دارند و در خط مقدم نبرد از دستاورد هاى آن دفاع مى كنند. بنابر اين، مسوولان حكومت وحدت ملى بايد اين عناصر اوباش را شناسايى و مورد پيگرد قانونى قرار دهند.
مى خواهم عنوان كنم كه هر گونه بى توجهى به اين مساله مى تواند باعث خشم هواداران قهرمان ملى گرديده و زمينه ساز آشوب و هرج و مرج گردد كه به سود صلح و ثبات كشور نيست.'
#مسلم_شيرزاد

>>>   طنز ؛
#اســـتـقـلال. 😂😂😂
وقتی از خواب بیدار شد، دندانش را با کریم دندان پاکستانی برس کرد، برس دندانش هم چینایی بود،بعد یکه راست رفت آشپزخانه، تاوه ی ساخت پاکستان را از الماری کشید، ده بینش روغن " شمع بناسپتی" انداخت، سپس کمی "رب ایرانی" به آن علاوه کرد و تخم مرغش را در آن پُخت – سپس شیر " ایفری دی پاکستانی" را در چاینک ایرانی گرم کرد، روی نانش " ملک پیک" پاکستانی ریخت و در گیلاس روسی اش شیرش را انداخت و نوش جان کرد
بعد، بوت های ترکی، یخن قاق هندی و کرتی پطلون چینایی اش را پوشید و به موبایل ساخت کوریایی اش نگاهی انداخت و رفت و سوار موتر " کانادایی" اش شد و به سوی دفتر حرکت کرد – قوطی جوسی ايراني را که تمام کرده بود، به جاده انداخت
رادیو را روشن کرد و چینل آهنگ های هندی را انتخاب کرد، وقتی در چار راه رسید،نیم ساعت برای اینکه کاروان موتر های خارجی رد میشدند ، منتظر ماند....وقتی دفتر رسید، چوکی اش را کش کرد و کمیپوتر امريكايي خود را باز کرد و در صفحه ی فیسبوک خود نوشت، 98 مین سالروز استرداد استقلال کشور به مردم قهرمان و آزاده ی افغانستان مبارک -
Noori

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
امان الله خان پدر فشیزم پشتونی بود او بود که پشتونهای آنطرف سرحد را به کشور ما آورد و زمینهای آبی وحاصلخیز ازبیکها، تاجکها و هزاره ها را مجانی و بدون پول به ناقلین تازه وارد داد. امان الله خان از دید من تاجک نه تنها قهرمان ون اجی استقلال نیست بلکه یک جنایتکار فاشیست است که مطابق نظریه ماکیاولی اراضی و سرزمین ما را اشغال وبه همتباران خود بخشید.

>>>   خطاب به گارنيزيون كابل!

اگر به جاي كنسرت خانم آريانا كه چند لحظه يي ميتواند خوشي و سرور را به چهره اين ملت غم زده بياورد، سخنر اني يكي از قاتلين ملت مانند حكمتيار و غيره ميبود كه چند ما قبل ملت شاهدش بود. گارنيزيو مذدور و جيره خور نتنها كه امنيت عام و تام را برقرار ميكرد بل مردم را نيز تشويق مينمود كه اشتراك نمايند. ولي اين ملت گوسفندي ما چيزي چز اين را سزاوار نيستند. چون فكر ميكنند سخنراني اين دين فروشان قاتل كه دين را مائه تمامي خوشبختي ها ميدانند بهتر است . اكثر ممالكي كه دين و دين فروشي را محور خود قرار داده اند يكي از عقب مانده ترين ملل روي زمين ميباشند و ممالك سكولار را (جدايي دين از سياست) در صدر قرار داده اند.
خيام ميگويد:
گويند كسان بهشت با حور خوش است #### من اين گويم كه با آب انگور خوش است

اين نقد بگير و دست از آن نسيه بردار #### شنيدن آواز دهل از دور خوش است
بناآً اكر ملت كمي در مقابل اين ملاهاي لعنتي و مذهبي هاي جاهل بپا خيرند خصوصاً جوانان ملت ميتواند در آينده بطرف رفأه و آرامش برود در غير آن همين دوزخ و همين عاصي.
زنده باد آزادي و آزادمنشي!!!

>>>   آريانا جان با دوستان نزديكش امروز در محل اقامتش روزي رسانش را مي جنباند، تا باشد كه تسكين روحش شود، البته جنباندش در بين خودشان آزادتر خواهد بود.

>>>   خـواهـــــــر عــزیــز آریانا سعیــد ،
آن سیاه دلان سفید پوش ،آن ریاکاران تنگ نظر ، آن محتسبان شرابنوش ،آنانیکه گفتار وکردار شان مانند شب وروز متفاوت است ، آنانیکه جنت رفتن ومسلمان بودن را دشوارتر از هفت خوان رستم میدانند اما خارج شدن از دین وداخل شدن به دوزخ را آسانتر از آب خوردن تشریح میکنند ، آنانیکه همیشه دین را برای خود امتعه تجارتی ساخته اند آنانیکه درمقابل زر وزور هرنوع فتوا صادر کرده میتوانند ، آنانیکه درتمام جهان مهمترین وعمده ترین چیز دردوجهان برای شان شکم ونفس شان است ،آنانیکه بالباس سفید وروی سیاه به عنوان پدرمعنوی براطفال مردم درمسجد خانه خداتجاوز میکنند، آنانیکه سجود وعبـادا ت پر از تظاهر وریای شان نه برای نزدیکی به خداوند بل برای رسیدن به حـور وغلمان وجویبارشیرو عسل ومیوه جنت است ، آن مفتی پاکستانی را دیدیم که درظاهر برضد یک رقاصه فتوا صادر میکرد اما درخفـــا اورابه هوتل دعوت نمود ه بود ، مردم به طول وعرض ریش وسبیل شکم های گندیده اینها دیگر فریب نمیخورند به عمل این طفیلی ها می بینند ، اینانیکه خنده را حرام شعر را حرام موسیقی را حرام ، بلند منزل را حرام ، نشستن پدر ودختر را یکجا حرام میدانند ، آنانیکه همیشه مخالف پیشرفت وتمدن بشر هستند خود از جمله گُـــمـــراهان وگنــــاهکارانند ،
مردم وجوانان افغانستان که سال های زیادی را درجنگ ومصیبت گذرانده اند اگر میتوانی باعث شوی که ساعاتی را مانند سایر مردم جهان خوش بگذرانند واز استقلال خود تجلیل کنند هزاران رحمت ودرود برجرئت وشجاعتت ،در همه کشورهای اسلامی مانند عربستان ، ترکیه ، عراق ، سوریه ،لیبی پاکستان ، مصر ، ایران ، هنرمندان مردوزن وجود دارند که از احترام مردم خود برخوردارند ،همانندیکه مردم ما به هنرمندان خود احترام وافتخاردارند ، تو که می خواهی به هموطنان مظلوم وستم کشیده ات در سرپُل همدردی نمائی خداوند صد برابر آن برایت اجرو ثواب در آخرت نصیب گرداند
( ر )

>>>   Habibi
کشور ما از زمان پسران تیمور شاه تا دوره امان الله زیر استعمار انگلیس بود و است، امان الله و پدر و پدر کلانش عبدالرحمان خاک فروش و نادر غدار ( خاندان آل یحیی ) همه و همه نوکران انگلیس بودند و بیشترین خاکهای این کشور را به انگلیس فروختند و برای زنان حرم سرای ارگ آنوقت خود زیور و طلا خریداری کردند و زنان فاحشه را از نقاط مختلف جمع آوری و داخل حرمسرای ارگ جهت زنبارگی و بیناموسی آوردند، و هر نوع بدعت، چور، چپاولِ را بالای مردم گوسفندی این کشور روا داشتند، پس آقای نویسنده قضاوت را عادلانه در نطر بگیر که دزدان اصلی و دشمنان این ملک و مملکت کی ها بودند؟؟؟؟
با در نظر داشت خاکفروشی، خودفروشی، چور، نوکری انگلیس، چپاول و بیناموسی در حق این مردم مظلوم، معلوم است که دزدان و خاکفروشان و مزدوران انگلیس همین حکمرانان اوعان بودند، نه امیر حبیب الله کلکانی، این امیر حبیبالله خادم دین رسول الله بود که کشور را از دست این میکروب های سرطانی خاکفروش، دزدان بینالمللی، مزدوران انگلیس، و بیناموسان، نجات داد، و گرنه این کشور را انگلیس دوباره میبلعید،

>>>   Salam
افغانستان دوبار استقلال داشت ، بار اول در دوره يى كوتاه امير خبيب الله كلكانى و بار دوم هم در زمان استاد برهان الدين ربانى و شهيد احمد شاه مسعود ، براى همين هم مورد بى مهرى استكبار قرار گرفت و شكست خوردند، ديگر هر كى از استقلال سخن بگوئيد واقعن شرم آور است. زمين و زمان و آسمان اين كشور در خدمت خارجى ها قرار دارد ، دولت و اين سيستم از پول و ماليه يى كارگر بيچاره يى غرب تغذيه مى شود ، چنين كشورى حق ندارد لاف استقلال بزند.

>>>   درکانتیننتال برگذار میشود

>>>   اگر آریانا سعید می گفت " پولش رابه علما میدهد حالا مخالفتی نداشتند و می گفتند کار ثواب است

>>>   گوسفند چي راضي دارد با روز استقلال ؟

نكند اين استقلال هم با رأي گوسفند بوجود امده

بانو نيلوفر إبراهيمي نوشته :

چرا من احساساتي و متعصب ميشوم؟
دليل
امروز پكتيا، پكتيكا، لغمان و قسمتي محدودي از شهر هرات داخل ولايت اش، شاهد بزرگترين تجمعات مردم بخاطر جشن استرداد و استقلال بود.
حالا سوال من اينجاست چرا انتحاري در بين اينها داخل نشد و خود را انفجار نداد؟
چرا انتحاري در بين مردم كه إز ٨ ثور تجليل ميكنند داخل ميشود و خود را انفجار ميتند؟
ايا به انتحاري گفته ميشود كه ٨ ثور حرام و مردمان أش كافر است و ٢٨ اسد حلال و مردمان أش مسلمان؟
چرا ٨ ثور پيروزي شرفساد و جنگسالاران خوانده ميشود، و ٢٨ اسد روز ملي و استقلال ؟ در حاليكه در ٢٨ اسد انگليس شكست داده شده كه فعلاً إز زمين هوا در چنگال انگليس امريكا قرار داريم و برعكس ٨ ثور كه شكست قشون سرخ شوروي بوده يك نفر روس هم در افغانستان ديده نميشود.
چرا در تظاهرات پشتون هاي ما انتحاري نميشود، در تظاهرات تاجيك هزاره و ازبيك انتحاري ميشود؟
پاسخ اين چرا ها را بتين كه منهم إز فردا بر خود لباس از رنگ بيرق افغانستان درست كرده اتن كنم، در غير أن روز تا روز به نفرت انزجار أم افزود خواهد شد.
بس است خسته شديم از جاده يكطرفه

>>>   صحنه سازي براي زدودگي Elimination آقاي #عطا_محمد_نور از قلب تمدن ما #بلخ

اگر كسي باور كند كه آقاي "طارق نور" با دندانهاي خردسال خود گوش نواسه محمد گل مومند [پدر فاشيزيم تاريخ ] راچك كنده و آن را جدا ساخته است، بر خرد و حس سياسي وي شك كنيد!

شايان يادآوري است كه تاريخ سازي، هويت سازي، جعل سازي، قضيه سازي، فرهنگ سازي، اسطوره سازي،شخصيت سازي، فيگور سازي، ايشچي سازي، دسيسه سازي، گوش بريدن سازي، قهرمان سازي، طالب سازي، داعش سازي و صحنه سازي جزء از فرهنگ قبيله، تداوم و بقاي نظام هاي قبيلوي ميباشد.اين صحنه سازي هاي از قرن 15 الي قرن 19 بحيث يك ابزار كُشنده براي سقوط امپروتورها، زعما و سلاطين بكار رفته است و نمونه هاي زيادي رادر كشور برتانيا كبير United Kingdom نيزداريم.

اين حركت به نفع آقاي نور است و به ويژه "طارق نور"

به نظر بنده طارق نور بايد بيايد و تا مرحله كارشناسي ارشد و يا هم PhDدرس بخواند و داخل كار رازهاي سياسي مدرن شود.. چون نام وي فعلا به آسمان ها رفته است...چينايي ها بر اين عقيده اند كه در بحران فرصت زايده ميشود. شما بهتر ميدانيد كه تيم اشرف غني (افغان ملت) رقباي سياسي، شخصيت هاي خوشنام و قهرمانان افسانوي ما را يا حذف فزيكي كرده اند و يا تطميع و ترفند داده اند... شما همه در جريان هستيد و اين مسئله از حوصله اين بحث ما نيزخارج ميباشد..

چرا و چگونه اين كار را انجام داده اند؟

اشرف غني احمدزي وحنيف اتمر... يك ارتباط تنگاتنك با نهاد هاي اكاديميك و Think Tank هاي امريكايي، اروپايي و برتانيايي دارند مانند: RAND, IISS, Chatham Hous, TED, Royal United Ser RUSI . جمع روابط اينها با شركت هاي كلان تجارتي و اشخاص با نفوس در داخل پارلمان هاي اين كشورها نيز ميباشد. جمع فهميدن زبان اين كشورها و تحصيل آنها و ازدواج انها در اين كشور ها هم جزء از اين مسئله ميباشد. بطور نمونه حنيف اتمر از دانشگاه يارك University Of York انگلستان فارع التحصيل شده است و تمام خوي و خواص دولت مداران و سياست هاي كشور انگلستان را بخوبي بلد اند و حتي لهجه انگليسي را خيلي خوب ادا ميكند و فكر ميكنيد كه وي در انگلستان بدنيا آمده باشد. اضافه برآن اشرف غني درسهاي خود را در امريكا خوانده است و با محيط آن آشنايي دارد.

كاميابي اشرف غني احمدزي و تيم وي در كجا است؟

در قدم نخست، سياست هاي خارجي. اشرف غني اكثريت سفيرهاي خود را از تبار خودش انتخاب كرده و آنها يا در آن كشورهاي درس خوانده اند، يا عروسي كرده اند و يا هم زندگي. بطور نمونه محب الله سفير اوغانستان در امريكا. در بخش سياست هاي داخلي. تمام شريانهاي اقتصادي كشور اكنون در دست غني و تيم وي است. اشرف غني احمدزي قشر روحانيت را در كشور اجاره كرده، افراد پر نفوس را به كرايه گرفته و شخصيت هاي مانند مراد علي مراد، دانش، خليلي، حاجي الماس و غيره را با قيمت هاي مختلف مؤقتا خريداري نموده، افراد رقيب خود را تبعيد نموده و نهادي را بنام "قصر سپيدار" به حيث پوقانه(condom)هاي سياسي دارد استفاده ميكند!

چرا آقاي عطا محمد نور را ميخواهند حذف كنند؟

اشرف غني از سياست هاي Hire & Fire و Elimination خيلي خوب دارد استفاده ميكند و اكثريت رقبايش را به همين منوال خرد و خمير نموده است، ولي تا اكنون در مقابل آقاي عطا ناكام بوده است. بسياري به اين عقيده اند كه آغاز مذاكره آقاي عطا با اشرف غني خطا بود، برعكس من ديگر طور مي انديشم و به اين پندارم كه آقاي عطا برنده آن مذاكره ها بود.. اكنون تيم ارگ در اين دسيسه اند چگونه صحنه سازي كنند و آقاي عطا محمد نور را در سياه چال blackhole بي اندازند، ولي آقاي نور نظر به مهارت هايكه دارد تا اكنون مقاومت كرده است.

پيشنهاد عملي بنده به آقاي عطا محمد نور:

1-از تجارب مهمنديزيم (ايشچيزيم) بايد بياموزيد و منطقه را
پاكسازي نمايد؛

2-با جناب لطيف پدرام (مرد قاطع) هر چي عاجل تر ديد و باز ديد نمايد ؛

3-از سياست هاي dangle_carrot با غني استفاده نمايد;

4-از سياست هاي Isolationism در مقابل قصر سپيدار استفاده كنيد;

5-با تمام مخالفين همتباران تان دروازهاي گفتگو را باز كنيد وگپ ها و نقدهاي آنها را بجان و دل بشنويد؛

8-از قشر جوان و دانش آموخته در نمايندگي هاي سياسي و خارجي تان استفاده كنيد؛

9-يك ايستگاه ارتباطي Communication Platform به زبان انگليسي آماده كنيد و تمام سياستمداران، نهاد هاي مدني و نهاد هاي پژوهشي دنيا را از سياست هاي ليبرال تان در جريان بگذاريد؛

10-از شبكه هاي بزرگ تلويزيوني دعوت كنيد تا از دست آوردها، اعمار و باد سازي بلخ تصوير برداري كنند و بلخ را به جهانيان معرفي درست نمايند.

هر توطئه، ترفند، و دسيسه بايد شما را قوي تر، با اراده تر، هوشمندتر، بيدارتر، با تدبير تر سازد. چون آينده از آن كساني است كه بسويش ميروند!

ع.ع.فايق

>>>   اکثرملا ها ی افغانستان بی خبر از جهان اسلام ، کوردل و متعصب استند در هیچ دوره آی از سلاطین و روسای جمهور گزشته و سابق اینقدر دیده درا و
صاحب جرءت
و دگم گرا نبودند که در وقت اشرف غنی استند .
دلیل واضح و عمده اینست که اشرف غنی به اصطلاح عامیانه دهن پرآب است
چون عمرش در کنیسه و کلیسا گزشته خانمش رولایهودی الاصل است. چون در مناسک اسلامی تمرین ندارند نمیتواند در مقابل ملا ها استدلال کند و از جرءت
کار بگیرد میترسد و چون مرغ زمستانی سر زیر برف میکند .
الحاج کوثر غزنی

>>>   در دیار مصیبت زده ای افغان هزار ها عالم ودانشمند وایثار گر وجان نثار گذشته وده ها هزار دیگر هنوز درین ماتم زده نفس میکشند کسی از انها یاد وذکری به عمل نمی اورد ولی یک بد اخلاق وبدکاره را که در فرانسه تقریبا لخت می رقصید ودر ملا ای عام بدون لباس ظاهر شد ظاهر شد با وجود این که وجدانهای بیدار وافغانهای با هدف نفرینش نمودند ولی باز امریکا وانگلیس میخواهند اورا بزرگ سازند ودامنه ای فحشا وبی بندوباری را ذریعه ای این عناصر هرزه وبیکاره توسعه دهند در کشوری که بیگانه ها همه روزه جوی خون جاری مینمایند وعلیه ملت ازاده ای ما طالب وداعش وحکمتیار وکرزی وغنی وعبدالله ساخته اند ودرین میان تنها قربانی این کارزار ملت عزیز ماست می سزد تاعزای عمومی اعلان شود وبیاد شهدا ومردگان ما مرثیه ادا نمایند برعکس رقاصه های تربیت شده ای خودرا گسیل مینمایند تا بی حیای ورذالت را ترویج نمایند ماکه با ملا نما های مزدور هم همنوا نیستیم ولی بسط وگسترش فساد را نیز تحمل نمیتوانیم واین دسایس را علیه کشور وملت خود محکوم می نمایم
لالی از ننگرهار

>>>   معذرت خواهسته میشود!
من معذرت کرداهسته، در وضع اپراتیفی مصروفیت فزکی کرداهه
معلوم نیست زبان اردو نوشته است یا فارسی یا مخلوط هردو با پشتو و انکلیزی

>>>   اي دوستانيكه در أين صفحه مينويسيد هر كي را نقد ميكنند اكر قدرت. بدستتان بريد جه فجايع خوا هيد كرد شخصيت شما و رهبران تقلبي تأن را همه ميدانند يا هو

>>>   از انجا است که دانستیم که غ یک یهو دی است زیرا گپ علما را قبو ل نکرد و گپ یک فا حشه را قبو ل کرد و اجازه کنسر ت را دادش

>>>   و یا اگر میگفت پولش را به پنجشیریهای میدهد در پنجشیر برگزارش میکردند و امرالله نابکار در راس حفاظتش با قانونی لنگ و لنگان در پهلوی بسم الله خان

>>>   زنده باد اریانا سعید
بصیر نظری

>>>   در واقعیت درشرایط کنونی افغانستان برگزاری همچو محافل کاملأ غلط است وهم از نظر شریعت اسلامی حرام است چرا کنسرت قرآن برگزاری نمیشود اولأ مسولیت متوجه کسانی است که هم چون زنان را تربیه وبه جامعه تقدیم میکندد چرا یک ستاره ویا یک برنامه آموزشی رقابت حفط وصوت قرآن همه وقت مثل ستاره افغان درتلیویزون ها برگزار نمیشود باالخصوص تلویریون طلوع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است