بیانیه طالبان بمناسبت سالروز 28 اسد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۶/۵/۲۸ کد خبر: 137349 منبع: پرینت

مشوره بهتر و راه نجات برای آمریکایی ها این است که گلیم خو را از افغانستان جمع نموده ملت افغانستان را بگذارد تا همچو دیگر ملت های جهان در فضای آرامی و سعادت زندگی کند.

به نقل از امارت اسلامی، 28 ماه اسد برای ملت افغانستان آن روز مملو از افتخار و پیروزی و لحظات پرمسرت است که در مقابل سه مرتبه تجاوز طاغوت انگلیس آن عصر این ملت با روحانیت مجاهد و تحت رهبری علمای با درایت، در نتیجه قربانی ها و جان فشانی های بی مثال به انگلیس استعمارگر شکست شرم آور و تاریخی داد و سرانجام ملت قهرمان در سطح جهان بتاریخ ۲۸ ماه اسد ۱۲۹۷هجری شمسی امپراطوری بریتانیای کبیر را به پذیرفتن استقلال پرافتخار این سرزمین مجبور ساخت.

ما با فرارسیدن این روز باعظمت به ملت مجاهد خویش تبریکی عرض می داریم و به شهامت پیشینان قهرمان و غیور خود احترام می گذاریم.

لیکن متاسفانه، تجلیل از ۹۸مین سالگرد استرداد استقلال در شرایطی بار دگر تکرار می شود که هنوز هم استعمارگر امریکایی بشمول انگلیس پنجه های ناپاک تجاوز و اشغال را در کشور عزیز غرس کرده، هزاران تن از عساکر آنها در افغانستان علیه ملت می جنگند و از ۱۶سال بدینسو استقلال ملی و سیاسی ما را غصب نموده اند.

ما به امریکا و فرنگیان فعلی یاد آور می شویم که شما باید از آن سه مرتبه تجاوز اجدادتان درس عبرت گرفته باشید، آنها نیز با اِعمال تمام توان و قوت، استراتیژی ها و حربه های گوناگون نهایت سعی خود را کردند تا این ملت پرشهامت را به زانو درآورد و بر میهن شان امپراطوری خود را حکمفرما سازد،اما بالاخره نتایج مملو از ندامت و شرمندگی را حاصل نمود و سرافکنده مجبور به خروج از افغانستان گردید و استقلال این کشور به رسمیت شناخته شد.

حال که شما ۱۵۰ هزار تن از عساکر خود و ۴۰۰ هزار تن دیگر از عساکر اجیر را همراه با همهء ماشین آلات نظامی و جنگی استعمال و دو تریلیون دالر را خاکستر نمودید و هنوز هم نتوانستید حتی که شهر کابل را – متباقی افغانستان را بگذار – برای خود مصنون و در آن بر وفق مراد خود حکمروایی کنید، پس باورمند باشید که بعد ازین هم هیچگونه چانس پیروزی و پیشرفت ندارید، لهذا: مشوره بهتر و راه نجات برای شما این است که گلیم خو را از افغانستان جمع نموده ملت افغانستان را بگذارید تا همچو دیگر ملت های جهان در فضای آرامی و سعادت زندگی کند.

در اخیر، در حالیکه بر قهرمانی های ۲۸ ماه اسد افتخار می کنیم و آن را روز تاریخی نجات کشور می دانیم، در عین وقت مزدوران و عاملین اشغال فعلی را شرمند، سیاه روی و رسوا می خواهیم و بر نصرت الهی باور پخته داریم که آن لحظات بسا قریب است که هموطنان ما چون ۲۸ اسد، مژده نجات و آزادی کشور عزیز از طاغوت امریکایی را نیز بشنوند و آن لحظات پیروزی را همچون ۲۸ اسد هر سال تجلیل خواهند کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
28 اسد
نظرات بینندگان:

>>>   طالب كجا سواد دارد همراي كون گو پر خود خشتك كشال ها اين مقاله را كدام طرفدار طالب نوشته است طالب كجا احساس دارد كهنه فكر جاهل باز سر مرد ها كلاي سفيد به پاي زن ها همراي قمچين بزند چرا بيرق سفيد ما را پوشيده زنان بيسواد در خانه مرد ها با لباس طالبي كه در زمان حكومت خود داشتن همين تو ميخواهي بس است طالب خون خوار صفائي ندهيد بس است به لحاظ خدا از دستم هيچ چيز نمي ايد تنها دلم بكفيدن ميرسد از مردم ما كه مثل ماش لول ميخورند.

>>>   ما افتخار داریم که شما طا لبا ن قهرما ن این مزدوران تجا وز گر غرب را از وطن اخراج و یک دولت اسلا می به وجو د بیا ورید

>>>   اين يك دروغ مطلق است اين حرف طالب نيست طالب كور دل بيسواد بي فرهنگ بي كلتور دگه نميدانم چه بگويم ....

>>>   من که حالا میبینم همه چیزما تقلبی است تاریخ ،قانون اساسی ، استقلا ل وانتخاباب پس به چه باور کرد ؟؟؟

>>>   ادبیات این مقاله به طالبان نمیخورد، بلکه نوشته های طالبان به زبان گفتاری هست، آنها هرگز به گذشته این کشور افتخارنکرده ونمیکنند،چونکه آنها بلحاظ فکری سلفی هستند. درین نوشته بارها 28 اسدتکرارشده است، درحالیکه این مسٲله برخلاف باورهای فکری آنهاست.
جوان

>>>   این بیانیه آی اس آی است

>>>   طالبان ونويسنده اين مضمون هردو غلامان وفرستاده هاى استعمار اند اينها خود ماشين جنگى استعمار وبهانه وجود كثيف شان به كشور مقدس ماست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است