رییس جمهور: نباید تنها روی جنگ تمرکز کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۶/۵/۲۶ کد خبر: 137302 منبع: پرینت

برای محو فقر و آوردن ثبات باید اشتغال ایجاد کنیم.

به نقل از ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی در دیدار با مسوولین وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین در ارگ ریاست جمهوری گفته است که مشکل بنیادی کشور فقر و محرومیت است، بدون محو فقر، تامین ثبات دشوار است.

رییس جمهور بیان کرده است که یکی از مسوولیت ها این است که اشتغال ایجاد کنیم تا بتوانیم فقر و محرومیت را از بین ببریم. مصونیت اجتماعی یکی از اهداف عمده حکومت است که بدون ثبات بدست نمی آید و ضروری است تنها روی جنگ تمرکز نکنیم و برای دراز مدت فکر کنیم.

وی افزوده است که حکومت تلاش دارد تا بمنظور ایجاد هماهنگی متناسب با بازار کار، در هر ولسوالی، ولایت و به سطح زون یک مکتب تکنیکی ایجاد کند، تا پاسخگوی بازار کار فارغ التحصیلان باشند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
فقر
نظرات بینندگان:

>>>   طالبا ن و داعش هم این جشن 28 اسد را با مشاور امنیت ملی اتمر تجلیل می کند و امنیت در همه افغا نستا ن تا مین می نما ید
بگذار که هزاره ها و فا سی زبا نان شرم کنند که 40 مملکت را در افغا نستا ن اورده اند و همین پشتو ن های قهرما ن است که از خا ک خو د دفاع می کند
زنده باد یو ن صا حب

>>>   از تو میراث مانده! از دست تو جز خرابی دیگر کاری ساخته نیست. خودت یک بار به کارنامه سه ساله است یک نگاه اجمالی بیانداز تا برایت روشن شود که چه کارهایی انجام داده ای.

>>>   شما کوشش کنید زمینه کار بابی را فراهم سازید و فقر را از بین ببرید،خود بخود بین سرحد افغانستان و پاکستان دیوار کانکریتی ساخته میشود و جلو ورود تروریستان گرفته میشود.
اشرف غنی احمد زی نابغه شرق.

>>>   کامنت اول .
اولانگاه قومی نشان از بیسوادی وجهل است
ثانیا طالبان آیا وطنی تشکیل شد یامحصول کشورهای ارتجاعی عرب وپاکستان وامریکابود ؟؟
اکنون هم آیااسلحه واکمال وطنی داره یاروسی وپاکستانی وچینایی؟!!!
شیوای بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است