دختر داکتر نجیب، بهترین فوتو ژورنالیست جهان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۶/۵/۲۶ کد خبر: 137298 منبع: پرینت

موسکا نجیب، دختر داکتر نجیب الله رییس جمهور پیشین افغانستان که در حال حاضر در هند زندگی می کند، منحیث "عکاس شیوۀ زندگی" وارد دور بعدی رقابت برای "بهترین وظیفه جهان" شده است.
موسکا 29 ساله در بین 620 هزار نفر در بخش عکاسی در سه بهترین قرار گرفته است.
اگر او در این رقابت برنده شود، آسترالیا در مقابل کار شش ماهه اش، مبلغ صد هزار دالر تادیه خواهد کرد.
موسکا در حال حاضر باید از رقبای برازیلی و بلجیمی خود، پیشی بگیرد.
محمد آصف عاطف


دختر داکتر نجیب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر نجیب
مسکان نجیب
نظرات بینندگان:

>>>   خدا پدرت را ببخشد!
کامیاب باشی!دختر شجاع افغان من به شما افتخار می کنم. پدرت مرد خوبی بود. بگذاردشمان هرچه بگویند، آنانیکه هرگا خلاف پدرت هم هستند همین های خواهند بود که دین، ناموس و وطن را فروخته و زراندوزی را پیشه کرده اند. در کار هایت برایت آرزوی موفقیت می کنم. و توصیه می کنم که هر اثر را از زوایای مختلف ببینید! اکثرا! زاویه و عکس خوب خود را در میان امواجی از چشم آنداز ها پنهان نگه میدارند، شما همان را چستچو و ثبت نماید.
خدا نگهدار
تاجدار از کابل

>>>   دختر قهرمان ! از پدر قهرمان - بااستعدادت افتخار میکنیم - لعنت خدا به پاکستان وعمالش

>>>   قابل قدر و افتخار مردم افغانستان است

>>>   گرچه نحیب الله دست به قتل عام زده بود ولی با اعدام نجیب مخالف بودیم و باید در دادگاه علنی محاکمه می شد . نجیب توسط گروه های خود سر تحت حمایت کشور های همسایه به قتل رسید .
حبیب الله یوسف زی

>>>   كاش عكس هاى هزاران بيكنايى را كه بدر قاتل أش نجيب كشته بود موجود مى بود ودختراش نشر مينمود تا نسل جوان افغانستان نجيب را خوبتر مى شناختند. .

>>>   پدرت آدم خوب بود. کمونست خوب بود. رییس خاد خوب بود. هرچند یک تعداد مردم کشته شدند.
او نیز از جمله شاگردان وفادار کارمل بود که به کارمندان خاد میگفت: اگه به یک تار موی کارمل صاحب خیانت شود،از خود گله کنید،از مه نی.
اما روزش که رسید،کارمل را بر طرف کرد و خودش در چوکی نشست.
بازهم از حفیظ الله امین کرده خوب بود که کارمل را با بالشت نکشت.

>>>   آقای تاجدار تاریخ دیروز را امروز فراموش کردی فکرت باشه که فرق بین سک و شغال کم است هر دو وحشی اند
حسین

>>>   پاکستانزری !
نجیب که گلچین کرده اشرار را می کشت بازهم بیشتر از بیست هزار را نکشته است اما جانیان شصت هزار مردم عادی را تنها درکابل کشتند

>>>   تاجدار ! تشکر حقیقت گفتی!
یوسقزی ا گر قاص مدعی ات شد سر کی قضاوت میکنی! قاضی؟ بلی مجاهد وطالب دزد رهزن قاتل غارتگر غلام مزدور بی فرهنگ وتریک ومرتجع مرد واقعی وطندوست که برای وطن از ین نامبرده گان به باد فنا دادند روحش شاد باد!!! اگر این خرهی باقیمانهرا هم میکشت چه خوب میشد!!!!!!! زیرا اینها با خدا وفا نکرد مگر نجیب با منافع ملت وفا کرد و همه حزب »ر افتخار و بدون منافع شخص خودرا قربانی کرد اما مثل عمر کور وحکمتیار زردادی و ربانی بنبینگی و حظرات فاسد دیگر زیر خایه های »نجاب نیافتید بلکه روس برایش روان میکرد و یگان دفع خودش هم میرفترا

>>>   داكتر نجيب هزار بار بهتر و عاقلتر از همه اين وطنفرشان فعلي بود
ح....امريكاه

>>>   جای تعصف است یک دختر پاد شاه افغان جای زند گی درافغانستان ندارد

>>>   داکتر صاحب خدا بیامرز کسانی را کشت که هرکدام ان ها اگر زنده میبودندصدها نفر راکشته ویامی کشتند

>>>   انتقام خداوند را ببینید!!!
دختر شخصی را که خود را "نماینده" خدا "میدانست" مودل ساخت که کارش از اندام خود استفاده کردن است، ولی دختر با شهامت شهید داکتر نجیب الله را فوتو ژورنالیست ساخت تا مثل پدر از فکر و اندیشه های خود کار بگیرد.
اینکه بعضیها افتخار این کشور داکتر نجیب الله را در هنگام ریاست خاد متهم با قتل مردم میسازد یا غرض دارند یا مرض!!!
برعلاوه داکتر نجیب خودش روزی به یک شخص که از او بخاطر زندانی بودن یک دوستش گلایه داشت گفت: بروید آن بالا ها را بگوئید. منکه در حال حاضر یک عسکر هستم کار من اجرای دستور است. منظور اینست که داکتر نجیب به دست خود آدم نکشته.
در همین حال حاضر چهره های کثیفی وجود دارند که ادعای نمایندگی از خداوند بزرگ را هم میکنند ولی با دستان کثیف شان مانند سادیستان آدم کشته اند و حتی از حضور شخصی در صحنه شهادت معلمین و مامورین وحتی "چپراسیهای" مکاتب لذت میبردند!!!
بهر حال، دختر عزیز داکتر نجیب برایت پیروزی میخواهم. کوشش کنید زندگی ملیاردها انسان فقیر کره زمین را که از دست قارونها و فرعونهای معاصر باین حالت رسیده اند، را انعکاس دهی!!! موفقیتت را از دربار خداوند خواهانم.

>>>   خداوند در پناه خود داشته باشی پدر نازنیت ادمی شریف بود همان وقت هم پدرت همین ... های مجاهد که امروز داد از اسلام میزند در حال چور و دزدی هستند میکشد از خداوند برای
پدرت جنت برین ارزو دارم موفق و کامیاب باشی

>>>   پس از انکه داکتر نجیب الله بدستور ای اس ای پاکستان توسط طالبان ترورست بشهادت رسانده شد اثریت مردم ازین جنایت انجام داده شده ترورستان طالبان اله دست پاکستان سخت ناراض و برعلیه انها قرار گرفتند و دانستند که ترورستان طالبان بشمول شهنواز تنی خاین ملی رفقای همراه اش جاسوسان وغلامان پاکستان هستند نه یک گروه ازادی بخش ترقی خواه افغانستان داکتر نجیب هرچه بود افغانستان را برای مردم افغانستان میخواست اتحاد واتفاق و انسجام ملت را در مفکوره ونظر داشت تفرقه انداز و نفاق افگن مانند دوران فعلی نبود کله سیاسی خاص و مبتکر بود پیشبینی های ان در اینده بعد از خوداش کاملا دقیق و درست تحلیل کرده بود گلبدین حکمتیار را خوب شناخته بود وتحلیل کرده بود مردمان کشور ما با اکثریت جهادی ها شهادت داکتر نجیب الله را یک ضایعه جبران نا پذیر میدانند وبه قاتلین و طراحان ان لعن ونفرین میفرستند.

>>>   حیف داکتر صاحب که تو دخترش هستی اگ رنجیب قاتل مردم افغانستان بود اما افغان بااحساس وواقعی بود تو خو هیج افغانیت خوده حفظ نکردی حالا باید جای پدر خوده پرمیکردی تا عکاسی حیف است راست است که از آتش خاکستر به عمل می آید این مقوله کاملا دروجودت مسکا صدق میکند
فرهاد امیری کابلی

>>>   داکتر نجیب الله ریسجمهور خوبی درافغانستان بود

>>>   برای مردم بی خبر این حرف ها خوب است اما کسانکه از تاریخ افغانستات وجنایات نجیب وامثال آن خبر دارد خیلی درد ناک است که کسی هزاران نفر بی گناه را زنده بهگور کرده تعریف شود این نجیب ملعون عضو و رئس خاد بود در کمونزم خاد بیشترین قدرت داشت در واقع بیسیاری از مردم که زنده به گور وقتل عام شد به دستو ر همین نجیب بود یکی از افراد موثق که فعلا در قید حیات است می گفت در آن زمان هامن در پول چرخی عسکر بودم روز ها وقت نوبت پیره در اطراف زندان به من می رسید گور های دسته جمعی را می دیدم که تازه به توسط بیلدوزر خاک اندازی شده بود هنوز هم بعد از چند ساعت مردم در زیر خاک زنده بود و خاک تکان می خورد با این همه جنایت برای کسان که از نجیب وامثال نجیب همایت می کند به وجدان شان واگزار می کنم که آیا لیاقت همایت است آگاهان می داند که کشتار که به توسط کمونست ها انجام گیرفت در کل افغانستان نزدیک به نیم ملیون نفر می رسد مگر در رئاس آنان نجیب نبود؟

>>>   داکتر نجیب خاین نبود ولی قاتل ملت است اما به یک شاه دخت مناسب نیست که مثل مسکا ............. حیف است حیف
غوری

>>>   باید دادگاه علنی به گلبدین - برهان الدین - سیاف - صبغت الله - عطا محمد نور بی نور اسماعیل خان تشنه قدرت - محقق عیاش وغیره رهبران جهادی دائر میشد که در قتل های دسته جمعی خروش کشور به چند کشور کفر غصب زمین های دولتی چور بانک و تمام سرمایه افغانستان عیاشی دختران شان در خارج بنام دختران جهادی صورت میگرفت و هر روز یک عضو بدن شان را قطح میکردند تا بالاخره میمردند .
راستگار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است