افراد لایق که حمایت خارجی ندارند رای نمی آورند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۹    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137224 منبع: پرینت

انتقادها از کارکرد حکومت افزایش یافته است و برخی ها خواستار برکناری آن هستند. درحالیکه حکومتی ها ادعا دارند که توسط مردم انتخاب شده اند و همچنان در جایگاه خود باقی می مانند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، غلام فاروق مجروح، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «نگرش» گفت: این گروهی که حالا در حکومت هستند در زمان انتخابات پیدا کرده بودند. نقطه ها و خالیگاه های مردم را پیدا کرده اند و دانسته اند که چه چیزی به خورد مردم دهند. اینها عده ای را به نام قوم، عده ای را به نام مذهب و عده ای را به نام منطقه و عده ای را به نام آزادی خواهی و تکنوکرات و اینها تحریک کرده اند. تا به آنها رای دهند.حالا اینها از افغانستان چیزی ساخته اند که به هر قالبی که بیندازی درست نمی شود.

وی، معتقد است افراد کنونی در حکومت دیگر شایستگی ماندن در این مسند را ندارند و افزود: در افغانستان قطع رجال نداریم که این افراد دیکتاتور و مستبد همچنان بر مسند قدرت باقی بمانند. ما افراد شایسته و لایقی برای حکومت داریم که چون حمایت خارجی ندارند در افغانستان رای نمی آورند.

مجروح گفت: بنابراین مردم ما باید بیدار شوند و با گروه هایی که برای نجات افغانستان به پا خاسته اند همراهی کنند و سرنوشت خود را تغییر دهند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خارجی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   وطندار نوشته های شما بسیار طفلانه است ، شما چه فکر میکنید کی ها زمام حکومت را بدست بگیرد؟ گپ مفت را هر ....به باد میدهد مرام اصلی شما چه است که در بازیهای مغلق استخبارات منطفه یی هر روزه دولت را به انتقاد میگیرید.آیا یک روز از دزدان قاتلین و وطنفروشانی که خود اقرار میکنند از هر بیگانه کمک خواهیم گرفت تا نظام را سرنگون کنیم انتقاد کرده اید؟

>>>   از خداوند می خو ا هم که این دولت ع غ را سرنگو نسا زد

>>>   موضوعات قومی راته وبالا کنند زود مشهور میشوند وطرفداران زیاد هم پیدا میکنند بعد رای گرفته میتوانند فعلا پرسود ترین تجارت موضوعات قومی است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است