تروریزم از آسمان به افغانستان نمی آید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۶/۵/۲۴ کد خبر: 137205 منبع: پرینت

پاکستان و افغانستان هر دو با تروریزم مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی حکومت در مراسم تجلیل هفتاد و دومین سالگرد استقلال پاکستان در سفارت این کشور در کابل با تاکید بر تلاش های صادقانه کشورهای همسایه علیه تروریزم گفته است که اگر کشورهای همسایه شمالی، شرقی و غربی با تروریزم همکار نباشد، تروریزم از آسمان به افغانستان نمی آید.

محقق گفته است که افغانستان و پاکستان هردو با تروریزم مواجه هستند و هر دو کشور باید در بخش های امنیتی و سیاسی با هم همکاری داشته باشند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارت پاکستان
محقق
نظرات بینندگان:

>>>   جناب محقق کشف رمز فرموده اند . حتما درست می گویند اگر همسایه های شمالی یعنی ترکمنستان و ازبکستان و تاجیکستان و همسایه غربی یعنی ایران همکار نباشند تروریزم هم در افغانستان نیست مثل اینکه این مقام مسئول اسم ملا محمد عمر و بن لادن و استخبارات پاکستان و پترودلارهای شیوخ ثروتمند و طمع ورز عربستان و امارات به گوش مبارکشان نرسیده است . مناظرات ترامپ و کلینتون را هم گوش نکرده اند که در آن ترامپ ، خانم کلینتون و آقای اوباما را برنامه ریز و مسئول تشکیل داعش در منطقه می دانست . این مقام مسئول افغانستان کتاب خاطرات خانم کلینتون را هم نخوانده است که به قلم خودش نوشته است که بی وقفه به 120 کشور دنیا سفر کرده است تا مقامات آن کشور ها را به پذیرش دولت اسلامی شام و عراق ( داعش ) متقاعد کند .
آقای محقق اسمی از حامیان اصلی تروریسم نبرده اند و بیهوده تاجیکستان و ازبکستان و ایران را مسئول تروریسم در افغانستان معرفی کرده اند . مردم بی گناه افغانستان باید منتظر باشند تا این افراد مشکل تروریسم را در کشورشان حل کنند .
شهروند - ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است