فوری: درگیری افراد حزب اسلامی با پولیس در مزار
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۳    ۱۳۹۶/۵/۲۳ کد خبر: 137156 منبع: پرینت

آصف مهمند نماینده شورای ولایتی بلخ که مدتی است در کابل بسر می برد و علیه والی بلخ دست به تبلیغات زده است.

وی عصر امروز دوشنبه 23 اسد 96 با یک هواپیمای مسافربری قصد ورود به مزار شریف را داشت که پولیس میدان هوایی مزار شریف مانع ورود وی به ولایت بلخ گردید و پس از ممانعت تصمیم داشت که وی بازداشت کند اما با مقابله تعدادی از نیروهای مسلح غیر مسوول مواج شده و اینک مشاجره لفظی میان آنان ادامه دارد.

پولیس با حکم دادستانی تصمیم دارد آصف مهمند را بازداشت کند اما افراد مسلح غیر مسوول که مربوط به دو فرمانده حزب اسلامی (اختر محمد ابراهیم خیل و جمعه خان همدرد) می باشند، مانع بازداشت آصف مهمند شده اند.

خبرنگار افتخاری ما که خود را به میدان هوایی شهر مزار شریف رسانیده گزارش می دهد که احتمال دارد درگیری میان پولیس میدان هوایی مزار شریف و افراد مسلح غیر مسوول حزب اسلامی که تعدادشان به بیش از یکصد تن می رسد، به وقوع بپیوندد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
مزار
نظرات بینندگان:

>>>   این هم دسیسه غ است برای والی بلخ
غ برای وکیل شو را و حزب اسلا می دستور داد
اول ینکه وکیل شورا به مزار برود
در انجا والی بلخ ممانعت می باز در انجا نفر های حزب اسلا می دخیل شود
این همه دسیسه های غ است علیه والی بلخ

>>>   اشرف بچیم وقتی که ملت را به هم میجنگانی تباه میکنی دعایت را از کدام کلیسا میگیری؟

>>>   آصف مهمند گفته است دیشب درمیدان هوائی بودم چند فرد مسلح غیر مسئول آمدند وبامن کاری کردند که با ایشچی صاحب شذده بود تنها تفاوت این بود که از ایشچی تمثیل بود اما الز من متاسفانه عملی بود او میگوید عطامحمد نور درین موضوع دخیل است قرار است مهمند به بگرام جهت معاینه مثبت یا منفی فرستاده شود
درینصورت در افغانستان یک لابراتوار برای چنین موضوعات از ضروریات اولیه است

>>>   آصف مهمند بخاطر چند مشت پول میخواهد نقش ایشجی را ایفا کند.

>>>   قضيه ايشچى تكرار ميشود
ضياء از بغلان

>>>   والی بلخ نباید مزدوران آی اس آی را به داخل بلخ اجازه بدهد باید جمعه خان ....درد و ابراهیم .... رااعدام کنند مردم بلخ

>>>   این مرد قهرمان فساد را چرا درمیان هوای کابل باز داشت نکرده‌اند؟.

>>>   رئيس جمهور خيانت و جنايت ملى و عروسک فيشنى حلقه بگوش اش باهم «عروسى پيلان يا فيلان» - شاهد شان جان کرى - در اصطلاح سياسى آلمان به ائتلاف دو رهبر احزاب کلان «عروسى فيلان» و يا «ائتلاف بزرگ» گفته مى شود - ) برپا کردند ۄ گلبدين را آوردند تا بلاخره که داستان تراژدى دنباله دار غير پشتون ها را بکلى پايان بخشد. به عباره ديگر آنها را کشتارسياسى کنند. ديکر حاجت قتل فزيکى نيست بل نابودى سياسى است.
عقل غير پشتون پسان مى آيد.
سرنگون باد دولت و سياست غنى احمدزى

>>>   ماشاالله! افراد مسلح غیر مسوول؟ آیا تماما شهر مزار را افراد مسلح غیر مسوول عطاچور نگرفته؟

>>>   سلام
میدونم سوالم بی ربط با موضوع خبر هست و هیچ ربطی نداره اما مجبور سدم بپرسم
میخواستم بدونم کسی میدونه اسم این آهنگ قدیمی که در مورد کشور افغانستان هست و غم انگیز هست و چند بار هم از شبکه خبر ایران پخش شد رو میدونه ؟؟؟
آهنگ سرزمین من منظورم نیست و یه آهنگ دیگه هست
اگه میدونید لطفا بگید هر چی گشتم چون اسمش رو نمیدونستم نتونستم پیداش کنم
خیلی ممنون

>>>   حنیف اتمر مشاور شورای امنیت و معصوم استانکزی ریس امنیت ملی از کون ایشچی در توطعه شان علیه معاون اول ریس جمهور اقای جنرال دوستم نتیجه دلخواه شانرا گرفته بودند اکنون میخواهنداز کون اصف مهممند علیه والی بلخ اقای عطامحمد نور نیز بمانند کون ایشچی علیه جنرال دوستم توطعه شانرا عملی کنند اما اینبار کون گنده اصف مهمند کار گر توطعه توطعه چینان کار ساز نخواهد بود .

>>>   غ چاره نداره حالامیخواهد مزارشریف راکه سال ها نسبت به دیگرمناطق کشورآرام بوده توسط اندیوال هایش به آتش وجوی خون تبدیل نماید تاریاست پروژه راکه به عهده دارد ثابت بسازد همرای چندنفر ک....

>>>   کاش قضیه ایشجی سرغنی هم تکرار میشد، تادل میلیونها نفر شادشود، ملت افسرده شده، اگر دربالای غنی این مسٲله میشد، بسیار خنده می شد.

>>>   قضیه ایشچی بالای غنی اجرا شده مگر کوچی راخوشش آمد و صدای خود را نکشید۰

>>>   این 40 میلیون انسان چه گناهی کرده‌اند. که سرنوشتشان بدست چهار نفر ابله خودخواه بی اصل نسب از ریس جمهور دیوانه گرفته تا آن والی خبیث و قضات حرام خوراش وغیر ه افتاده به لحاظ خدا یک کمی به مردم و مملکت تان بی انديشت مردم را به بینی رساندید. از خدا بترسید اگر کشوری ما با جنگ وخود خواهی های ما آرام و پیشرفت میکرد تا حالا کرده بود بیاید حالا هم دیر نشده تا این که سرزمین ما ابزار و آله دست بیگانه ها قرار بگیر هد. بیدار شوید بخود بیاید مثلی نیاکان ما برادرانه با هم زندگی کنیم نگذارید دوباره آماری یتیمان وبيوه زنان بیشتر شود و کشور های اطراف ما هرچه دلشان خواست به ما بگویند.درین سه دهه تحقیر شدیم توهین شدیم به حق ما بی حرمتی شد بس است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است