سرمایه گذاری رییس جمهور آذربایجان در اسراییل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۵/۲۳ کد خبر: 137122 منبع: پرینت

وزیر گردشگری اسراییل یاریو لوین (Yariv Levin) در کنفرانس خبری که روز گذشته در تل آویو برگزار شد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امروزه اسراییل از شرایط بسیار مناسبی برای جذب سرمایه خارجی و توریست برخوردار است. ما آماده ایم انواع خدمات درمانی و توریستی را به رهبران کشورهای مختلف با تامین امنیت در بالاترین سطح استاندارد جهانی ارایه دهیم. بسیاری از مقامات کشورهای مختلف نیز سرمایه گذاری های قابل توجهی را در حیفا و تل آویو انجام داده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ذکر یکی از این موارد گفت: به عنوان مثال همسر و فرزند رییس جمهور آذربایجان چند ماه پیش در سواحل توریستی حیفا، یک ویلای با شکوه به ارزش 6 میلیون دالری خریداری کرده اند و به درخواست دولت آذربایجان تامین امنیت این ویلا توسط نیروهای امنیتی اسراییل انجام می شود.

طبق بررسی های صورت گرفته توسط خبرنگارها آرتز اعضای خانواده رییس جمهور آذربایجان علاوه بر اقامت درمانی و توریستی بخشی از دارایی شخصی خود را که چیزی حدود 600 میلیون دالری تخمین زده می شود در بورس اسراییل سرمایه گذاری نموده اند.

حیدر علی اف فرزند جوان رییس جمهور آذربایجان نیز از چند ماه پیش در این ویلا مستقر شده و تحت نظر پزشکان برجسته اسراییلی گرفته و در این مدت بیماری صعب العلاج وی نیز به طور کامل درمان شده است. ضمنا همسر رییس جمهوری اذربایجان و رییس بنیاد خیریه حیدرعلی اف طی 5 سال گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی در اسراییل انجام داده و همکاری نزدیکی نیز با بنیادهای خیریه اسراییلی داشته است.

همچنین بررسی ها نشان می دهد که حیدر علی اف فرزند جوان رییس جمهوری آذربایجان چندین ویلای گران قیمت در دبی، لندن، لس انجلس و استانبول مجموعا به ارزش 750 میلیون دالر در اختیار دارند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
آذربایجان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است