شاهراه کابل_جلال آباد مسدود شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۵/۲۱ کد خبر: 137015 منبع: پرینت

ده ها تن از منسوبان مرکز تعلیمی نظامی کابل در اعتراض به حک شدن کلمات مقدس " الله" و "محمد" در جوراب هایشان شاهراه کابل_جلال آباد را به روی ترافيک بستند.

به نقل از پژواک، دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی با تایید این خبر گفته است که نزديک به 200 تن از سربازان و بريدملان مرکز تعلیمی نظامی کابل پس از آنکه متوجه حک شدن نام "الله" و "محمد" در جوراب هایشان شدند، دست به تظاهرات زدند و معترضین برای سه ساعت شاهراه کابل-جلال آباد را به روی ترافیک مسدود کردند.

این جوراب ها از سوى يک شرکت قراردادى در اختيار منسوبان اين مرکز تعليمى قرار داده شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
توهین به مقدسات
اعتراضات
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین به این منسوبان باغیرت
این موضوع باید بادقت برسی گردد وعاملین آن باید سخت مجازات و کمپنی آن مسدود گردد

>>>   خداوند به قهر و غضب خود گرفتار کند کسیکه نام پاک خداوند و نام پغمبر خدا را در جراب نوشته نام پاک خداوند در قلب ما است و نام حضرت محمد هم در قلب ما است این کار دشمنان افغانستان است .کار ایرانی ه و پاکستانی ها است . رررررررر از کارته نو قربان نام خداوند پاک شوم قربان نام مقبول حضرت محمد (ص ) وم که چقدر زیبا است

>>>   کمپنی ساخت آن باید آتش زده شود وافراد که درین موضوع دست داشته اند باید شناسای وآنها نیز مطابق به قانو شریعیت اسلامی مجزات شوند
غوری

>>>   آفرین به شجاعت شما سربازان سربه کف

>>>   اول باید مسئول سفارش دهنده وتحویل گیرنده پیدا ومحاکمه شود، چرا درحق نود ونه درصد جمعیت کشورماکه مسلمان هستند اینگونه به مقدسات شان توهین شود؟ سپس اگرکمپینی خودسرانه این کارراکرده بایدمحاکمه شود.
جاغوری

>>>   غیرت و اسلامیت را مقایسه کنید بمجرد دیدن نوشته نام مقدس الله و محمد سربازان با شهامت و مسلمان ما دست به اعتراض زدند وراه را برای چند ساعت بستند در حالیکه طالبان تاپه کفر را برانها میبندند اما ترورستان طالبان در داخل مسجد ملا و نماز گذار را به گلوله میبندند و مسجد و ملا و نماز گذار و قران های داخل مسجد را به اتش میکشتند و ادعای کاذبانه اسلامی را هم دارند بهمین ترتیب یکی از قوماندان مشهور و طرف اعتماد گلبیدین حکمتیار بنام قانت بیک انتقعاد از عملکرد ان قوماندان با سلاح ارپی جیبداخل مسجد حمله کرده چندین تن را بشهادت رسانده وچندین تا را زخمی کرده است و با این کاراش ادعای اسلام بودن را هم دارد .

>>>   خو ب کردن مردم با ید غیرت کنند
این ع و غ یهو دی و دیگرش هم بچه مسعو د همرای ما و شما در چل و غریب روان است

>>>   این یک معجزه خداوندی است که خداوند بپاس دفاع این سربازان از وطن شان،جوراب های آنها را با نام خود و پیغمبر مزین ساخته است.
در عوضی که آنها خوش باشند و ازین معجزه خداوندی دفاع کنند،برعلیه آن اعتراض میکنند.
شما اگر با این جوراب ها به پاکستان حمله کنید،در ظرف یک هفته اسلام آباد را تسخیر خواهید کرد.

>>>   صد آفرین به شجاعت سربازان دلیر و قهرمان که در برابر این دسیسه قد علم کردند و مرک به کمپنی سازنده و خریداران ای جراب ها . همه این دسیسه سازان باید به جزای اعمال شان برسند.

>>>   با یک صدای نا حق که ان انسان های پست بلند کردن که یک زن کتاب خدا را پاره کرد و یا خدا ناخواسته اتش زد درنده ها به جان فرخنده بی گناه و شهید وجم بردن و ان دختر بیچاره را پارچه پارچه نمودن و به اتش زندن چرا امروز غیرت نمیکنند و معلوم نمیکنند که این کار کار کی است بخاطر که زور شان نمیرسد فرخنده یک دختر و یک بی زور بود کجا است ان غیرتی ها که ببیند که نام پاک خداوند و نام حضرت محمد (ص ) که جایش در بالای سر ما و در قلب ما است حالا در جراب نوشته شده خداوند قهر خود را نازل کند بالای کسانیکه این جراب ها را تولید کرده انشاالله که زور خدواند را میبینند . نمیدانیم که چرا بنام اسلام از سمت پشتون ها بلند میشوند و از امان جا در جراب ها این کار شده این پشتون ها فرخته شده چه میکنند حدف شان معلوم نیست که در کدام مذهب هستند ..
رر کارته نو

>>>   احمق ها شاهراه را چرا بسته میکنید. بروید دروازه ورودی باداران تان امریکایی ها را بسته کنید. آنان به شما روزی میدهند شما که از خدا و احکام الله منکر اید. .....است به شما اولاد های نا اهل امریکایی بروید از عساکر ترکیه پاکستان کوریای شمالی و چین و هند درس بگیرید.

>>>   کار آمریکاییها و انگلیسیها و یهودیان خیانتکار است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است