ده‌ها هزار نفر در انگلیس قربانی برده‌داری مدرن هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۶/۵/۲۱ کد خبر: 137009 منبع: پرینت

نهادهای داخلی انگلیس از افزایش عجیب برده داری مدرن در انگلیس طی سال های گذشته خبر دادند.

به گزارش گاردین، سازمان جرایم ملی انگلیس در گزارشی اعلام کرد که برده‌داری مدرن در انگلیس رایج‌تر از آن چیزی است که نهادهای قانونی تصور می‌کردند به شکلی که تازه‌ترین آمار از ده‌ها هزار قربانی بالقوه در انگلیس خبر می‌دهند.

ویل کر، یکی از مدیران آژانس جرایم ملی اعلام کرد که آمار بسیار بالاتر از رقم 3800 مورد قربانی قاچاق است که در سال 2016 توسط دولت اعلام شده بود.

کر در ادامه با بیان اینکه این رقم به ده ها هزار مورد رسیده است گفت: هرچه بیشتر به دنبال برده داری مدرن می‌گردیم شواهد و مدارک بیشتری مبنی بر سو استفاده گسترده از گروه‌های آسیب‌پذیر به دست می‌آوریم. شواهد گسترده حاکی از این مساله است که وسعت این پدیده به مراتب بیشتر از حدی است که تصور می‌شد.

در این بین پرونده‌های زیادی مانند یک گروه جرایم سازمان یافته انگلیسی که از طریق تبلیغ زنان روسپی در اینترنت 5 میلیون یورو درآمد کسب کرده بود. اکثر قربانیان اهل اروپای شرقی، ویتنام و نیجریه هستند که برابری حقوق میان زن و مرد در بین آنها کمتر دیده می‌شود.

به گزارش سازمان جرایم ملی انگلیس اکنون 300 عملیات برای شناسایی برده داری مدرن در انگلیس درحال انجام است. تنها در ماه می و ژوین 111 نفر در ارتباط با 130 قربانی احتمالی در انگلیس بازداشت شدند.

کد(8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انگلیس
مدرن
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است