جنگ مولوی ها و آریانا بر سر کنسرت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۶    ۱۳۹۶/۵/۲۱ کد خبر: 136999 منبع: پرینت

مولوي ها و آريانا سعيد.

تعدادی از مولوی ها عليه آريانا سعید شعار دادند و خواهان لغو كنسرت وی شدند و آريانا سعيد اما مصمم و با خونسردي براي كنسرت اش به مناسبت استقلال افغانستان، آمادگی مي گيرد.

در همین حال آریانا سعید با نشر یک ویدیو نشان داد که بصورت مخفیانه به در بازارهای کابل دنبال تیکه هایی برای لباس اش در کنسرت 28 اسد می باشد.


آریانا سعید کنسرت مولوی کابل



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریانا سعید
کنسرت
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر این مولوی ها همه مشکل افغانستان همین آریانا سعید است دیگر هیچ موضوع مصروفیت ومشکلی وجود ندارد

>>>   مسئولین کشور تاجیکستان در اقدامی عجیب، قانونی را وضع کرده اند که مطابق آن ریش ملاها امام های مساجد از ۳ سنتی متر بیشتر نباید باشد.
صلاح الدین رجب زاده رئیس ناحیه حکومت به رسانه های محلی گفته است ریش ملا ها نباید بیش از ۳ سانتی متر باشد. این معیار مطابق عنعنه و فرهنگ تاجک ها میباشد.

>>>   شورای علمای افغانستان که تحت ریاست (مولوی کفشا) به پیش می رود غیر قابل تحمل است ، وی بی کفایت ترین و کنجوس ترین چهره در بین علمای افغانستان است که در برابر هر فجایع و بیدادگری سکوت می نماید ، ازینکه علما در برابر آریانا سعید موضع بگیرند باید در برطرفی رئیس خود مصمیم شوند..... وسلام اتل

>>>   آریانا سعید خود هم از حد خود پا درازی میکند وجلو آریانا آن باید گرفته شود

>>>   مولوی اولی باید اعدامش کنیم مولوی دویم نه نه باید از وطن فرا ریش بدهیم مولوی
سیوم نه نه زندا نیش کنیم مولوی چهارم نه نه نه باید شوهرش بدیم شوهر نداره
همه حرف مولوی چهارم قبول کردن
نبی جاغوری

>>>   آریانا جان درگیری با شیاطین کار بس خطرناک است !!!

>>>   بخاطر آن که خشم ملا ها از بین برود، آریانا سعید برای طالبان نیز خواندن جور کند، که از انتقاد آنها بیغم شود.مثل:
الله دو چشمان سیاه خمار داری.... الله شاه کوکو جان.
الله دو چشمان سرمه، لنگی سیاه داری .....الله او کاکو قندهاری جان.

>>>   تا اين زنهاى فاحشه ورقاصه و سازنده از طرف غربى ها موظف براى كمراهى نسل جوان ما است افغانستان هركز جور نمى شود .

>>>   ای مولوی ها دکنسرت چه کار دارین در حال حاضر شما اوغان های تانرا نصیحت کنید که دست از ادم کشی بردارد این های که کنسرت میدهد دل مردم را خوش میکند شما اوغانها مردم بیچاره را عزادار میکنید

>>>   می گویند اگر شیخ رفیقت باشد مالت را میخورد و اگر دشمنت باشد سرت را میبرد . روزانه صدها نفر بر اثر جنگ و بدبختی و فلاکتی کشته می شوند و اینها بجای اینکه به فکر چاره باشند در حال گیر دادن به زنان هستند . تا زمانی که اخوند بر سر حکومت باشد ان جامعه هرگز ارامش،و رفاه را نخواهد دید . حبیب الله یوسف زی

>>>   آریانا جان تبریکت باشد! تو کامیاب شدی و رسالت خود و اصالت هنر را به اثبات رساندی. شاید خودت نفهمیده باشی که چه قهرمانیی کرده ای. این یک دستاورد بزرگ برای خودت و تمام هنرماندان عالی قدر افغانستان محسوب می شود که هنرت دارد دشمنان را در زبونی قرارداده است، آنها را میخکوب کرده ای باور کن،، ما تحت همه شانرا سوزش گرفته است، باز هم بخوان و مستانه بخوان برقص تا جهان است زیرا این تو هستی تو، بلی خودت که درس بزرگی برای همین ها داده ای !!!
بیکار از کابل

>>>   بجای آریانا سعید جلو مخالفان سیاسی رابگیرید تا دست از کشتار اطفالان بر دارد این غفلت وظیفوی شما ملا ها است که جاهلان بی سواد دست به نسل کشی میزنند باریس جمهور تان جلسه بر گذار نماید تا از مسؤلیت خود در قبال مردم بداند. آیه های را که در این مورد به حافظه دارید برایش بازخوانی نماید و یا اگر دگر موضوعات را بنام حق و انسانیتدارید برایش بازگو نماید نه اینکه دندان رابه دامان آریانا سعید چنگگ نموده اید. بگذارید آریانا سعید به مراتب از شما کرده متوجه این سرزمین است پول آریانا سعید از غریبان است اما از شما شکم گنده ها برای تعبیر و تفسیر غلط از قرآن است مانند مولا که حکم مرگ فرخنده را صادر نمود.

>>>   کنسرت زن وانهم توسط اریاناسعید مطلقا" حرام است شمایان حتی از دین سرپیجی میکنید واین همه عذاب از نامسلمانی شمایان است خادم اسلام

>>>   به علما میگویم حیف شخصیت شما نکرده با این زن که به عورت خود احترام نه میگزارد در گیر نشوید اگر کسی مسلمان باشد او را می شناسد که او کیست غیر از چند نفریکه نا موس ندرادبه او احتارم میکند افغانها بی غیرت شده است رییس جمهور ما هم غربی است به این چیز ها امنیت نه میدهد یاد شان از خون شهدان شان رفته است

>>>   این مولوی ها هنگام شهادت فرخنده کجا بودند؟
روزانه که ده ها سرباز شهید می شوند چرا صدای شان خاموش است؟
فساد اداری که به اوج رسیده چرا واکنش نشان نمیدهند؟
چرا در مقابل کشتار بیگناه مردم در تیوره ، ارزگان و میرزا اولنگ سکوت مرگبار اختیار کرده اند؟
عجب مولوی های

>>>   بريم سؤال پيدا شده كه آريانا سعيد از كدام طايفه است ؟ اگه خبر دارين مره هم از خيرتان خبر كننين. از بس كه غم و غصه ميرزا ولنگيها ره خوردم قريب است كه سايه دار شوم. برم يك ذره آهنگ هاى اريانا سعيد گوش كنم بلكم يك كمي دلم خوش شوه و گرنه زاره تَرَق ( زهره ترك) ميشُم. خداوند هر چه ريش و ملا هست ميخواستم بگويم از روى زمين بر دارد اما نميگويم آخه شوهر خودمم ملا است ولى به خدا به پير به پيغمبر به كرامت انساني به شرافت و وجدان عمومى بشر قسم همسر من ملاى بسيار خوش قلب و مهربانى است. حتى مهربانتر از خيلى زنان!!! به عنوان يك زن از يك كشور مرد سالار با افتخار ميگويم كه به ريش و لنگى همسرم افتخار ميكنم! اما هر چه دعا كردم هر چه پيش خدا التماس كردم صلح و امنيت در اين كشور خراب شده برقرار نشد كه نشدهمان بهتر كه يك كمى هم به آهنگهاى آريانا سعيد و امثالش گوش بدهم.
زنى از نسل قديم هزاره

>>>   اگرمنصفانه قضاوت کنیم این است که نود و نه درصد جمعیت کشورما مسلمان است، قانون اساسی ما صد درصد اسلامی است، و نوع حکومت مانیزاسلامی است، یعنی جمهوری اسلامی افغانستان، هویت اصلی یک مسلمان اسلام وایمان واعتقادات او به دین اسلام میباشد، حجاب نه تنها یکی ازضروریات دینی وبلکه یکی ازشعائر وعلامت دین اسلام ومسمانان است، پس حجاب هم جزء باورهای دینی ما وهم جزء فرهنگ ملت ماست. پس فرهنگ هرکشوری جزو ارزشهای آن کشوراست، پس ما نیزمانند سائرمردم دنیا به فرهنگ وارزشهای دینی وفرهنگی واجتماعی مان پایبند وبه آن احترام بگذاریم، وازنظر قوانین سازمان ملل متحدنیز فرهنگ تمام ملیتهای جهان به رسمیت شناخته شده وهیچکسی حق اهانت ویا ممانعت ازآن را نداشته واهانت به فرهنگ دیگران جرم تلقی شده است، لذا بی حجابی ویا بدحجابی درکشورما هم مخالف باورهای دینی ما وهم مخالف فرهنگ اجتماعی ما می باشد، آریانا سعید ازخود بیگانه است، او درواقع به شعور وفرهنگ نودونه درصدجمعیت کشورمان اهانت کرده واین برای مردم بافرهنگ ما قابل قبول نیست. تذکر: این سخنان درحمایت ازرفتار مولوی صاحبان نیست، زیرا علماء کرام دائما درافراط وتفریط هستند، مشکلات امروزی ماناشی ازهمین مسٱله است. لذا من اسلام را درسیمای این یاآن شخص ویا فلان گروه دریافت نمیکنم، بلکه اسلام را ازمتن اسلام دریافت میکنم که همان حداعتدال ومیانه روی است، که دین ما دراصل دین میانه رو درقرآن (امت وسط) خوانده شده است.
جاغوری

>>>   جنابعالی ملا و آخوند های کشور توجه به حال مردم کشور دارند ؟ آیا انها نماینده خدا نیستند ؟آیا در کدام صفحه از قران کشتن افراد بیگناه نوشته شده است ؟ آیا از جنایات که همه روزه در کشور اتفاق می افتد حرفی برای گفتن دارند ؟ آیا از حادثه جنگ های که طی چند روز گذشته اتفاق افتاد چیزی گفتند؟ آیا از مردم فقیر و بیچاره سرپل ،زنان ، کودکان وپیر و جوان حرفی زد؟ نه نه ، به چه جرااتی جلو یک خوشی مردمی که همه روز در اعضای یکی از فامیل وابسته گان خویش در ماتم و اشک می زد گرفت ، خدایا کجاستی که ببینی .

>>>   ملا صا حب ها اگر این امریکا و غرب باشد یک روز شما را هم تو سط دالر خو د به رقص می اورد

>>>   آفرین به این برادرها که چطور ملا ها ومولوی ها را توهین وتحقیر میکنند ،خداوند. شما را انصاف بدهد مگر مولوی وملا از این وطن نیست انها هم حق دارند. اظهار نظر در باره موضوعی کنند ،آنها از شریعت سخن میزنند. وآریانا سعید فسق وفساد را ترویج میدهد حالا انسان عاقل بکوید که کدام بهتر است ،چند ماه پیش در کنسرتی که داشت همه چیز را به نمایش گزاشت مگر آن عمل بهتر است ویا خطاکارانه است ویا اینکه ملا ها میکوید اریانا سعید با عزت اسانی وشرافت انسانی در کنسرت ها ی خویش باشد.
قضاوت بدست انسانها با تعقل وبا دانش وبا فهم نه انسانهای خود وفرهنگ خود. را از دست داده .
عبدالله ریحان

>>>   این مولوی ها خیلی جدی آن بخیالم قصد دارند در کانسرت همگی خد را منفجر کنند

>>>   فقط وطن تنها از مولوی ها باشد۰هر کس دلش بایسکلش۰بدرنگان مولوی اریانا جان

>>>   چند تا این ها را من می شناسم قمار باز اند وهم بچه باز

>>>   اریانا جان محتاط باشی که انتحاری های کشور ایران هم وارد افغانستان شده که در ولایت نمیروز دو سه تای شان توسط نیرو های شجاع کشور به جهنم فرستاده شد ویکتن از انتحاری ها زنده بدست نیرو های کشور افتاده است ایران که ادعا ولاف دوستی را میزد بالاخره چهره اصلی ان منحیث دشمن مکار و فریبکار واضح و اشکر گردید .

>>>   آریانا سعید با لباس پوشیدن و حرکات خود خیلی زیاد بلند پروازی میکند که منحیث یک زن افغان برایش خیلی عیب است

>>>   چرا این مولویها علیه انتحار و انبجار تجمع نمیکند.

>>>   .... بر این مذدوران غرب
که در افغانستان اسلامی غناء وموسیقی که راه بسوی فحشاء است
وفحشاء راه به سوی مرض کشنده ولا علاج ایدز اند ترویج میدهند
جوان بامیانی

>>>   مولوی های محترم از کجا خبر دارید که اریانا سعید به خاطر 28 اسد کنسرت میدهد شما دیگر کار ندارید جز اینکه پشت گپ های ناحق میگردید شما خود در پاکستان به کنسرت های دختران پاکستانی میروید . اگر اریانا هم یک قربان را بخواند باز هیچ گپی نیست .
ررررر از کارته نو

>>>   نظرات هموطنان قابل قدر است

>>>   ملاها بازنگران ماهر و ....زبده شناخته شده که وقتی چلی هستند ملا ها بالای شان سوار می شود و وقتی ملا میشوند بالای چلی ها سوار میشوند و در اطاق تاویز زنا میکنند در مساجد
بالای اطفال تجاوز جنسی میکنند و در تلوزیون طلوع و ا و اریانای افغاسنتان اعلان کردند که یک ملا همرای دختر زنا کرده و دخترش از او صاحب دو اولاد شده و به نام مولوی طالب انسان های بیگناه را کشته و میکشند و سر شان را با کلمه الله اکبر بریدنده و فتبال میکنند و اعمال انحاری طالبان و داعش را مقاومت ملی میدانند یعنی این نوع ملا ها خود فروش و دین فروش و و وطن فروش هستند ما یک اتاترک کار داریم که این ملا های بی دین را نابود کرده و دین اسلام را نجات دهند
بصیر نظری

>>>   استقلال أفغانستان هيچ ربطى به كنسرت آريانا سعيد ندارد وبهتر بجاى خود باشد و در كشور ناآرامى خلق نكند

>>>   من با نظر برادر محترم جناب نظردهنده جاغوری موافق هستم متن زیبا و استوار و با استدلال نوشتید خدا خیرتان دهد وقتی سخن از اسلامیت هست همه پای آن هستیم و به فرهنگ اسلامی احترام داریم ولی برخی افراد که متکبرانه عادات و عنعنات پشتونی خود را به نام افغانیت بخواهند بالای ما اجبار کنند زیر بار آن نمیرفته و نخواهیم رفت به عنایت و یاری خداوند ج برای آنکه هیچ گاه انسان ها را برده قوم دیگری قرار نداده است و در کتاب خود هم تفاوت اقوام را ذکر کرده که ما شما را اقوام و زبان ها ی گوناگون آفریدیم تا شناخته شویم پس هیچ کس حق ندارد من را مجبور کند افغانیزه شوم یا در زبان فارسی دری کلمات پشتونی استفاده کنم.
عبدالحمید محمدی

>>>   خطاب به خواهر محترمه( زنی از نسل هزاره قدیم )
سلام بر شما خواهر محترم هم وطن و هم زبان منحیث یک تاجیک شیعه مذهب من شما را درک میکنم و فاجعه دردناک میرزااولنگ را تسلیت گویم و برای شما صبر مسئلت دارم و این که خداوند قاتلان را به سزای اعمال زشتشان رساند اما خوشحالم این حقیقت را درک کردید که ملاها هم بینشان افراد پاک و خداجو و مهربان هست که همچو ملاهای وهابی و سنگدل نیستند که فتوای تکفیر و آدم کشی بدهند من هم برخی این ملاها را میشناسم که برای خواندن علوم دین چقدر زحمت میکشند و سختی های مالی هم دارند ولی محترمانه زندگی میکنند و چشم به کسی ندارند.
من به شما خواهر محترم بگویم روز به روز در آخرالزمان امتحان الهی سخت تر میشود و اجانب و کشورهای غرب دوست دارند در بلاد اسلامی خانواده را از هم‌بپاشند و دختران و زنان ما عریان و برهنه شوند و بر همین هدف برخی خواننده ها و رقاصه ها را حمایت کنند تا جوانان ما به سمت فحشا برود ما باید از کشورهای غرب موارد مثبت آن ها را یادگیریم همچون کار و مطالعه و صنعت و علم آموزی که در دین ما هم به آن سفارشات شده ولی متاسفانه آن ها فراموش کردیم و در دوران استعمار عقب افتادیم اما در عرصه های خانواده و زنان فرهنگ اسلامی ما با فرهنگ غربی مغایرت دارد حقیقت جامعه غرب این است که امروز در جامعه غرب جمعیت فرزندان نامشروع بسیار زیاد میشود و خانواده جایگاه ندارد و ما خودمان در فرهنگ اسلامی اسوه هایی همچون خانم حضرت فاطمه سلام الله علیها داریم که در شیعه و سنی محترم هستند.

>>>   من کار به قیل وقال مردم ندارم اما تعجب می کنم که مردم افغانستان چرا اینقدر به آواز خوانی و رقس موسیقی علاقه دارد آنقدر که نسبت به موسیقی وآواز خوانی تعصب به خرج می دهد نسبت به دانش وتکلنژی تعصب ندارد از سال های قدیم غربی ها ای خوی وخاصیت مسلمانان مخصوصا افغانستان را دوست دارد نمونه اش یکی از آواز خوان های مبتزل که داستان های زیادی دارد به نام احمد ظاهر است که همان طوری که نقل شده در ایام جوانی درس خوبی می خوانده در لیسه حبیبیه تا انکه بزرگ می شود آواز خوانی را در پیش می گیرد وقت که در آمرکا می رود تشویق مضاعف می شود جالب اینست که از امرکا بر می گردد برای انجام ما موریت که جوانان به سوی کناه و فحشا هدایت کند در حالکه همین شخص اگر دانشمند می شد قطعا از امرکا بر نمی گشت چونکه غربی ها مخصوصا آمرکاه وانگلیس دوست ندارد کشور های اسلامی پیشرفت داشته باشد مردم را به بهانه های گوناگون سر گرم کرده و به سوی جهل مرکب هدایت می کند

>>>   مولوی جان چرا این ادمهای که انتهاری میکند چرا نصیحت نمکنیدچرا اشرفغنی را که جلو اوغانهای طالب را هر روز ادمهای بیگناه رامیکشن نمیگیرید شما مولوی ها ادم کش های اوغان را ادم کنید

>>>   بیاید به جای مسلمانی عقده ای مسلمانی منطقی باشیم چون بهترین منطق را اسلام دارد اګرمنطقی این جوانان مسلمانی افغانی ما همین قدر است که با اریانا سعید ګمراه میشه بس بهتر است همین امروز این ګمراهی انجام شود وافغانستان ازین حالت دور شود یا مسلمان باشیم یا کافر که شما به آن میګوید کفر باید باشیم وازین دوراهی نجات بیداکنیم اما اسلامی که من میشناسیم اسلام هست که نمیګه زور خشونت بی عدالت با هم جنګ کردن اسلامی که مه میشناسم ومسلمان که من میخواهم ازن تعریف کنم میګه که جوان مسلمان من تو اول خودت نهی ازمنکر کن بعد امری به معروف کن اول قلبی خود را باګ کن بعد به اریانا سعید بګو که کالا بد نبوش که او بداند که واقعا عملم غیر منطقی هست نه اینکه خودت تان چشم تان را نګه نمیداید وهمه چشم چرانی ها را میکنید بعد هم میګوید که اریانا سعید نباید چنین رفتار کند اول خود اصلاح بسازید بعد اریانارا من هم خوشم نمیاید از رفتارهای اریانا ولی خودم راتاهنوز اصلاح نساختم که سری اریانا انتقادکنم وهم میکنم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است