رییس جمهور بعد از هر حادثه فقط حرف از انتقام می زند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۹    ۱۳۹۶/۵/۲۰ کد خبر: 136977 منبع: پرینت

اشرف غنی متاسفانه بعد از هر حادثه ای که اتفاق افتاد و در آنجا هم وطنانمان قربانی شد و به شهادت رسید و خانواده هایی داغدار شد، می آید و حرف از انتقام می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سیدعلیرضا محمودی آگاه مسایل سیاسی در برنامه «خط کابل» گفت: اشرف غنی متاسفانه بعد از هر حادثه ای که اتفاق افتاد و در آنجا هم وطنانمان قربانی شد و به شهادت رسید و خانواده هایی داغدار شد، می آید و حرف از انتقام می زند. آیا انتقام حوادث قبلی مانند چهارراه زنبق گرفته شد؟ آیا انتقام حوادث کابل گرفته شد؟ انتقام مسجدالزهرا و جوادیه هرات گرفته شد؟ و یا انتقام صدها حادثه ای که در آن خون جوانان ریخته شده است گرفته شد؟

وی ادامه داد: متاسفانه رییس جمهور ما و رهبران ما بیشتر شعار می دهند و همیشه دولت به یک شکلی، به خاطر بی کفایتی در مسوولین نهادهای امنیتی، بی توجهی و بی تدبیری ها، زمینه قتل و کشتار و فاجعه را فراهم می کند و زمانی که مخالفان مسلح حکومت و دشمنان مردم افغانستان مردم را به خاک و خون کشیدند و ساحاتی از کنترل دولت خارج شد، مردم آواره شدند و تمام دار و ندار و زندگی شان را که از دست دادند آنوقت رییس جمهور می آید پشت تریبون می گوید که من انتقام می گیرم و زمینه را هم برای دشمن آماده می سازد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
انتقام
نظرات بینندگان:

>>>   بغیذ از همین حرف انتقام چیزی دیگری گفته نمیتواند انتقام اینخو نمیگیرد باز هک همین مردم اینکشور کشته میشود درهردوحالت سرباز ومردم ملکی ما تلف میشود

>>>   ما دوزخیانیم که اتش وطن ماست
خون نیست شرار است که جاری بتن ماست
وعده های اشرف غنی احمدزی همه اش دروغین بخاطر خاموشی مردم عوام فریبانه است نه حقیقت در هر حادثه انجام داده شده جنایت پیشگان طالبان ترورست وعده های جدی را از انتقام گیری میدهد اما ما دیدیم که واقعیت چنین نبوده بلکه برای خاموشی و فراموشی مردم از حادثه انجام داده شده طالبان ترورست بوده نه چیزی دیگری .

>>>   متفکر دو جهان دارای سنِ بالاست؛ ظرفیت کاری و تواناییِ کاری او با سنِ بالا و ضعف جسمیِ ناشی از انواع بیماری و کبر سن در کرسی ریاست‌ جمهوری، بسیار کمتر است.
متفکر دوم جهان باید خودش با عزت چوکی را رها نماید وبگذارد کرسی ریاست جمهوری را با یک شخص دارای ایده فرا قومی و بیشتر ازین از خون ریز ویرانی جلوگیری بعمل اید .
مسولیت این همه خونهای ریخته شده طی سه سال حکومت ناکام شما متفکر دوم جهان در افغانستان بگردن شما قدرت طلب است.
کسی شایسته رهبری این کشور جنگ زده است دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ امروز بیرون آورد و مردم را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه تحول ایجاد می کند .
داکتر یارمحمد حیدر زاده
داکتر علوم در بخش محیط زیست

>>>   چیزی در چانته ندارند که بزند، با یک کلمه تقبع و... مرده ها زنده می شوند؟ با گفتن که من موضوع رو خودم بر رسی می کنم چیزی تغییر می کتد ؟ نه ، اون با این کلمات هم خودش و هم دیگران رو مشغول و خود به خلوت می رود چون کار دیگر می کند، آز اون توقع اینو نداشته باشید خود قد علم کنید جلوی این همه جنایات بی بند باری ها و بی تفاوت بودن ها ،جلوی این ۵ ستون ها رو بگیرند و اگر نه این ستون ها بالای همه کشور فرو خواهد ریخت و همه کشور را به نا بودی خواهند کشاند خدایا دور از ان روز که مردم بیچاره کابل و اطرافیان دیگر چنین روزی رو نبیند آمین .

>>>   Shahiem
ستیز صاحب فرهیخته، آیا فکر نمی کنید که رئیس جمهور خود سردمدار این پروژه و عامل و رهبر این جنوساید ها است ، از گفتارش در وقت مبارزات انتخابات این افکارش بسیار به خوبی برملا شده است .

>>>   تمام مردم افغانستان اعم ازرهبران سیاسی ومردم عادی نسبت به این دولت بی کفایت ونالایق دریک حیرت و دریک دو راهی مطلق قرارگرفته اند که چه بکنند؟ به قول معروف، اگربالا تف کنند به صورت، اگرپائین تف کنند به ریش. وهمچنین این دولت مانند استخوانی است درگلو که نه آخ میشود ونه تف. به همین خاطر دریک بلاتکلیفی مطلق به سرمیبرند، و ازاینکه این دولت باتمام خیانتهای شان نام دولت مرکزی راباخود یدک میکشد، کسی جرٱت انهدام آن راندارد، یعنی نمیخواهد بهانه سقوط آن را به گردن بگیرد. حتی اگرتمام رهبران جهادی باهم متحد شوند بازهم همین مشکل، علاوه براینکه سازوکار سقوط آن وجود ندارد، درنتیجه، مردم چاره ای ندارد جزاینکه این دولت خائن ونلایق را به سختی تحمل کنند.
جوان

>>>   از دست این بدبخت کلمرغ بیکفایت وفاشیست به جز همین لاف زدن و دروغ گوئی و چیغ زدن چیز دیگری ساخته نیست از روزیکه این احمق با تقلب در مسند قدرت تکیه زد بدبختی و جنایات در کشور ما به اوج خود رسید . خداوند هر چه زود تر این نگبت و پلید و اعوانش از سر مردم افغانستان نیست و نابود کند.
آمین

>>>   قتل عام کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع ما خیلی مایوس کننده است
اشرف غنی واقعا لیاقت مقام ریاست جمهوری نداشت وندارد ، از اشرف غنی اعمال گفتار آن با هم همخوانی ندارد یک چیز میگوید دیگر چیز عمل می کند که گویی اربا یک قبیله کوچک است نه ریس جمهور همه ملت.
مردم آگاه و چیز فهم ضعیف بودن ریس جمهور اشرف غنی را خوب درک کرده اند وامیدوارهستم همه مردم نیز درک کرده باشند و بزودی تصمیم جایگزینی اشرف غنی که واقعاُ مریض جسمی و روحی است.
برای ا فغانستان جنگ زده ما باید یک شخص صحتمند صاق بوطن ودلسوز بمردم با حساس باشد گماشته شود و در غیر ان ادامه ریاست اشرف غنی و طن بطرف بحران و فاجعه در حرکت است.
اخوت و همدلی بهتر است و دامن می زننند، تعصب قومی تباهی ، بی برکتی ، فقر گرسنگی ، ناداری را در کشور به وجود آورد است.

>>>   انسان های مریض پی انتقام میرود آیا انتقام درد کسی را که همه چیز خود را از دست داده دوا میکند ؟ اما آدم عاقل راه بیرون رفت را جستجو و چاره اساسی را می سنجد . این بیچاره به غیر از ادعای دروغ انتقام چه باید بگوید دیگر حرفی ندارد مغزوی بیشتر ازین کار نمیکند. و به یادش نیست که چقدر وعده انتقام داده و هیچ یک آن عملی نشده .

>>>   دروغ میگوید بیدین اوغان برادران گم شده صهیونزم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است