وزیر پیشین مخابرات از اتهام برائت گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۶/۵/۱۹ کد خبر: 136974 منبع: پرینت

دادستانی کل حکم برائت وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی را صادر کرد.

داکتر عبدلله، در دیدار با عبدالرزاق وحیدی، زیر پیشین مخابرات و تکنالوژی با بیان اینکه مراحل بررسی نباید اینقدر زمانگیر می شد گفته است که پس از بررسی ها ثابت گردید که وزیر پیشین مخابرات هیچ نقشی در ادعاهای صورت گرفته نداشته است و دادستانی کشور حکم برائت وی را صادر کرده است.

حکم برائت وحیدی در حالی صادر می شود که چند روز قبل، ارگ ریاست جمهوری شهرزاد اریوبی با صدور حکمی به عنوان نامزد وزیر جدید وزارت مخابرات معرفی کرد.

وظیفه عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی در ماه جدی سال گذشته از سوی حکومت به تعلیق در آمد و وی گفته بود که برای اثبات نادرستی ادعاهای صورت گرفته، مدارک و اسناد فراوانی در دست دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر مخابرات
دادستانی کل
نظرات بینندگان:

>>>   حالا معین مخابرات تعیین گردد

>>>   خا لا اگر محقیق غیرت داشته با شد بایدواحیدی دوباره وزیر شود در غیر ان ارگ هر چیزی که کرد می کند

>>>   مردم هزاره جنایت کسانی که واز وجود داعش در میرزاولنگ خبر میدهند بالاتر از جنایتی است که در انجا رخ داده
بادقت باندیشید :تا دیروز طالبان وداعش دشمن بودند!!!؟؟
چی شد امروز آنها برادرانه در کنار هم بر سر یک تعداد مردم بیگناه حمله میکنند وزن وبچه پیر وجوان راقتل عام میکنند.
ببنید مظلومیت مردم هزاره را که حتی سخنگوی دولت که خود شیعه مذهب است. بر جنایات طالبان سرپوش گذاشته واین جنایات را به داعش نسبت میدهد
ومسئولان امنیتی بعد چند روز سکوت تنها به یک تاسف اکتفا می کنند .
حتی حامیان خارجی طالبان نیزبا دروغ در روز روشن برای اینکه طالبان را مبرا کند از وجود داعش وپرچمهای سیاه نام برده واز بردن نام طالبان با صراحت خودداری میکنند.

امروز ای جوان هزاره از خواب غفلت بیدار شو که دشمن همان خواب های 250ساله را در سر دارد
ان جوانی هزاره که تاریخ گذشته ومصائب امروز را فراموش کند مطمئن باشید خون هزاره در رگهایش نیست
جوان هزاره بیدار شو .جوان هزاره بیدارشو.

>>>   هزاره ها بايد غيرت نمايند، حق اين وزير را از غني بگيرند، تا باشد كه ديگر أوامر خَر مانند خود سنجيده صادر نمايد.

>>>   چرا محقق این سرور دانش است که که بدون هیچ صلاحیتی به اصطلاح بیل به روش آب خیزک میزند باید صلاحیتش را امتحان کند

>>>   از ابتدا معلوم بود, که وحیدی بیگناه است. وزیر که ملیون ها دالر اختلاس نموده است, اشرف غنی مشاور خود تعین می کند. وزیری که بیگناه است, از وظیفه منفک می گردد. این را می گویند, عدالت. وحیدی بایست, بدون تعلل وظیفه خود را دوباره اشغال نماید.

>>>   غ قصه محقیق را در کله پزی مفت کرده است

>>>   أگر غيرت داشته باشند بايد ادعاي حيثيت وي را از طريق همين دادگاه تقلبي بالاي غني نمايند واقعا أگر عدالت است بايد چنين شود .
حكومت نامرد ناجوانمردانه بالاي هركس كه خواست دوسيه سازي نمود از رزاق وحيدي الي دوستم ، محقق وحالا استاد عطا ، اين ها بايد محكمه شوند ولي اقاي فاروق وردك احترام و وزير مشاور شود .
به امريكاي لعنتي لعنت دل ما را از ديموكراسي بدساخت . ديموكراسي امريكا يعني دروغ ، فريب ، امدن أفراد نالايق كودن دزد بي ناموس مثل همين كسانيكه بنام تكنوكرات امده اند .
دلاور

>>>   توطئه های ضد اسلامی و انسانی!
وزارت مخابرات سالها در اختیار برادران پشتون بود، این وزارت را به پشتونیستان تبدیل نموده بودند، با وزیر شدن وحیدی همه کارمندان این وزارت از الف تا یای آن دست به توطئه چینی زدند، انواع تهمت های غیر انسانی، غیر اسلامی و خلاف اخلاق را بر وی روا داشتند، تا اینکه وظیفه شان به تعلیق درآمد.
دلیل ثبوت ادعای من صدور حکم برائت وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی از سوی دادستانی کل کشور می باشد.
کشوری که مردم آن انرژی خویش در راه تخریب دیگران مصرف می کند نه آبادانی کشور، هیچ گاه به رفاه نمی رسد.
هادی علیزاده

>>>   فکر میکنم که عبدالراق وحیدی در تیلفون ها و کمپیوتر های کارمندان سارنوالی پارازیت و ویروس پخش کرده است و آنها را غیر فعال کرده است و آنها را مجبور ساخته است که او را برائت بدهند.

>>>   شهرزاد ایوبی از کدام قوم است؟

>>>   تا زمانیکه ارگ نشینان به اهداف خود دست نیافتند دادستانی کل حکم برایت اقای عبدارزاق وحیدی را اعلان نکرده در جریان تعلیق وطیفه برای برسی ادعا هیچ شخصی بوظیفه وضیفه تعلیق شده انهم که نه از جانب دادستانی بوده ونه از طرف محمکه صرف روی یک دسیسه و عقده مندانه مغرضانه که اکنون بی گناهی اقای وحیدی وزیر فعال وصادق وزارت مخابرات به اثبات هم رسیده ارگ نشینان طوطعه ای را بکار بردند و بی موجب و بی ثبوت اقی وحیدی را متهم کردند تا بجای ان نفر دلخواه خود را جا بجا کند که اکنون کردند و پس از ان دادستانی حکم برایت اقای وحیدی را پس از گذشت بیشتر از یکسال صادر کرده است درحالیکه بی کناهی اقای وحیدی از طرف دادستانی کل صادر شده و رای اعتماد مجلس نمایندگان را قبلا با خود گرفت بایست اگر غرضی در کار نیست اقای وحیدی منحیث پاکترین و صادق ترین وزیر دوباره بوظیفه اش دوام خدمت نماید در غیر ان ....

>>>   عطا صفوی
جای تعجب نیست که گلب الدین حکمتیار داور زبان پارسی شده است....!
--------------------------------------------------------------------
ودراین کشورهمه چیز ممکن است ..اگرسالهای قبل صادق فطرت (ناشناس) موفق به گرفتن دوکتورا در رشته «زبان وادبیات پشتو» وآنهم در شوروی سابق شده بودند ، ولی این جای تعجب نخواهد بود که آقای گلب الدین حکمتیار ممکن است با اینگونه چسپیدن ها وگاه گاهی هم داوری ها در زبان فارسی معلوم میگردد که پژوهش های خویشرا دررشته زبان وادبیات « پارسی» حین اقامت 40 ساله شان در پاکستان دریکی از دانشگاه های ...پاکستان تکمیل کرده باشند و ممکن است صاحب درجه علمی هم در زمینه بوده باشند وحتی ازاحتمال به دور نخواهد بود که روزی اثر گرانبهای شان را که گویا محصول عرق ریزی شان طی این غیابت طولانی شده اند به جامعه تقدیم نمایند وبه اصطلاح تا مردم بتوانند از این اثر ناب استفاده اعظمی نمایند و نظر به فرموده فرزند ارشد شان که گویا امیر مبارگ ...دارای چندین اثر نابی گویا علمی اند ومن میترسم که مبادادرجمله این اثر ها ی ناب « زبان فارسی » شامل این عرق ریزی شان نباشد.. اما سوال اساسی اینجاست که این شاگرد تنبل بیکاره چرا در این مدت خیلی طولانی قریب به چهاردهه این سند ویامدرک دوکتورای زبان فارسی را بدست آوردند ؟
واگراین داوری ها فاقد مدرک.... اند ، پس این نشخوار های بیمورد درمورد زبان فارسی برای چی؟

>>>   آگر برایت وحیدی وزیر مخابرات حقیقت داشته باشد این نشان دهنده واضح تعصب و قوم گرایی غنی است زیر همین غنی بودکه وظیفه وی را به حالت تعلیق قرار داد و چارنوالی را موظف بر تحقیق موضوع نمود شعر همان شاعر به یادم آمد که گفته :

گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غیش باشد

مردم در مورد بهتر قضاوت میکند که فساد در کجا است و فاسد اصلی کی است ؟

>>>   غنی جان!
آیا با محروم سازی افراد و اشخاص از حق مشروع شان، امنیت، رفاه و خوشبختی قوم خویش را تضمین می توانی؟
م.
هادی

>>>   غنی جان :
حالا باید بگوید که کی فاسد است آیا وزیر خودت که تو اتهام فساد بر وی از روی عقده و تعصب قومی وارد کرده بودی. ویا کسی که وظیفه وی را به تعلیق در آورده و به حیثیت وی بازی کرده است ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است