از عزت خویش در سراسر کشور دفاع می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۶    ۱۳۹۶/۵/۱۹ کد خبر: 136940 منبع: پرینت

اعلامیه جبهه مقاومت (جنبش مقاومت برای عدالت خواهی)

حکومت اگر در برابر جنایات سازمان یافته سکوت نماید و یا هم اقدام لازم نکند ما با اتکا به قدرت مردم و جوانان غیور ما، خود در برابر این دشمنان می استیم و با تشکیل یک جنبش سرتاسری مناطق مرکزی از عزت و آزادی خویش در سراسر مناطق مان دفاع می کنیم.

مردم شریف، نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی!
وقایع و حوادث اخیر ثابت ساخت که وضعیت امنیتی و سیاسی کشور در حال وخیم شدن است و متاسفانه بیشترین قربانی را در این حوادث مردم عام و بی پناه داده اند.
مخصوصا مردم هزاره که مدنی ترین شهروند این کشور هستند و به خاطر سهیم نبودن در بدنه قدرت و تصمیم‌گیری و مخصوصا عدم حضور موثر در ارگان های امنیتی، باعث شده است که مورد کشتار و قتل عام قرار گیرند.

حوادث اخیر که در مسجد جوادیه هرات و منطقه میرزاولنگ سرپل رخ داد ما را بیشتر به تامل و تدبر وا می دارد.
جبهه مقاومت ضمن محکوم نمودن این حوادث، برای حکومت هشدار می دهد اینکه به زودترین فرصت باید با یک برنامه عملی و راه حل دایمی جلو این دشمنان را بگیرند. در غیر صورت مشروعیت این نظام معنی ندارد.

همچنان جبهه مقاومت از مردم شجاع و آزاده ی مان میخواهد تا با بسیج شدن و هماهنگی سرتاسری مردمی و سیاسیون، خود آماده گی دفاع از جان و مال خویش را داشته باشند.

همچنان جبهه آمادگی دارد تا با هماهنگی و همکاری مردم در سراسر ولایات و ولسوالی های مناطق مرکزی و هزاره نشین دفاتر خویش را فعال نموده و مدافعین مردم را تنظیم و سازمان دهی نماید.

با احترام
جبهه مقاومت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دفاع
میرزاولنگ
نظرات بینندگان:

>>>   جبهه رقص مرده باز خوابهای کدام تخنیکها جدید را دارد شاید این بار. در جنګ سوریه تخنیکهای دلخراش دیګر را اموخته باشند که برای اجرایی ان بسیار ناتاقت هستند.

>>>   جبهه جبهه جبهه.........شما جبهه سازان را خدا نابود کند که برادری اسلامی و هم زیستی و زندگی صلح امیز را از مردم غریب ما ربودید۰ شما خاینین به دین. خایینین به مذهب خاینین به مردم ووطن به خاطر منافع شخصی و جبهه ای خود و به دستور و منافع باداران خارجی خود همیشه از مردم عادی و خوش با ور ما استفاده کرده اید۰ ما به هیچ جبهه سازی ضرورت نداریم

>>>   همه به یک صدا یک قیا م عمو می نمو ده انشا لله این دو لت کثیف از بین خو اهد رفت

>>>   سلام عرض ادب آگا هان صاحب دل کسیت شایسته رهبر کرسی ریاست جمهوری این کشور جنگ زده ؟ او باید شحص صادق دارای ایده فرا قومی باشد ، کشور را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوز خون ریخته شده ای امروز بیرون آورد و مردم عزیز بی دفاع ما را به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند.هموطن قلم بدست دلبسوزان بمرد بیچاره کشور غرق خون تان و یک دوسطر تبصره غم شریکی به حال مردم بدی دفاع کنید در پای مضمون نشر شده من بروی صفحه کامنت گذارید .
ممنون از شما

>>>   مشکل افغانستان فقط بر دست خود مردم افغانستان حل مي شود. دست از تفرقه برداريد و متحد شويد و با غرور و غيرت به دفاع از وطن خود برآييد و آنرا آباد بسازيد. کشورهای ديگر هم از همين طريق به استقلال و آزادی و آبادی رسيدند. جوانان نبايد مملکت را ترک و مهاجرت کنند. اين ها آينده سازان وطن هستند. اگر کشور از جوانها خالي بشود طالب و داعش و آمريکا براحتي آنرا تصاحب مي کنند

>>>   بخاطر خدا ازشعار دست بردارید که دوصدگفته رانیم کردارنیست، ما منتظر ظهورعملی مقاومت تان هستیم، این گوی و این میدان.
جویا

>>>   دوستان ، این حکومت جز قوم پشتون به هیچ قوم دیگه ارزش قایل نیست ، الان که ملیت هزاره ها را به قتل می رساند و بعدش نوبت تاجیک ها ، نورستانی ها ، پشیه ی ها و... دیگر ملیت ها می شود ، چرا همه خاموشی اختیار کرده اید ، حرفی برای گفتن دارید؟ یا الله .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است