هزاره ها اسلحه بخرید و لشکر بسازید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۴    ۱۳۹۶/۵/۱۸ کد خبر: 136892 منبع: پرینت

آگاهان امور، نخبگان جامعه، شخصیت های دلسوز، علمای بیدار دل، روشنفکران متعهد، اساتید دانشگاه، جنرالان و افسران نظامی، تجارملی و اقشار مختلف مردم هزاره، در یک بسیج عمومی و فراخوان همگانی از تمام مناطق هزارستان تجمع کرده و تصامیم مشترک ذیل را اتخاذ نمایند،

1_ تاجران ملی از داخل و خارج کشور مبالغ پول قابل توجه برای خریداری اسلحه پرداخت نمایند.

2_ هزاره های که در خارج از کشور هستند نیز کمکهای اقتصادی و مالی شان را برای خریداری اسلحه بپر دازند.

3_ این مبالغ جمع آوری شده زیر نظر شخصیتهای مورد اعتماد به خریداری اسلحه ومصارف سنگرداران حریم دفاعی از هزارستان اختصاص داده شود.

4_ در هر ولایت و ولسوالیها صندوق جمع آوری پول گذاشته شده و مبالغ زیر نظر هیئت امنا وشخصیتهای قابل اعتماد در جای امن ذخیره شود.

5_ هر خانه بطور اجبار یک میل اسلحه طبق توانش خریداری نماید اگر ا حیاناً افرادی پول خرید را نداشت از پول جمع آوری شده در صندوق« بانک» استفاده شود.

6_ در هر ولایت و ولسوالی مراکز جلب و جذب افراد و جوانان سلحشور و دشمن شکن دایر شود.

7_ قومندانان و سرداران مجاهد تجارب نظامی شانرا با جوانان رشید و جان برکف طالب کش آموزش دهند.

8_کار شناسان و جنرالان نظامی تمام ساحات هزارستان را تحت پوشش زون شرق، غرب، شمال وجنوب قرارداده، فرقه ها، لواها وکندک هارا در مناطق استراتژیک و حساس مستقر سازند.

9_ علما و مبلغین همان طوریکه در ایام محرم و عاشورا برای ابقای دین و قیام امام حسین ع تبلیغ می کنند، برای دفاع از حریم نوامیس وموجودیت مردم هزارستان و تشویق جوانان تبلیغ کنند و امر دفاع یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است.

10_ مراجع تقلید و آیات عظام، آیت‌الله محقق کابلی، آیت‌الله فیاض، آیت‌الله موحدی نجفی، آیت‌الله امینی بامیانی، آیت‌الله واعظ زاده بهسودی، آیت‌الله ناصری، آیت‌الله رییس و اساتید حوزات علمیه در داخل و خارج دراین امور که پای مرگ وزندگی درمیان است و موجودیت جمعی وهمگانی در خطر است، سهم عمده بگیرند.

اگر چنین نشود خدای ناخواسته سناریویی کشتارجمعی و نسل کشی عبدالرحمن جلاد تکرار خواهد شد.

وما علینا الا البلاغ.
ناصر مظفرى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هزاره
اسلحه
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین بر آقای ناصری راهی جز مقاومت و دفاع باقی نمانده است هم دین و هم خرد به ما می گوید که دست روی دست گذاشتن و به امید دیگران بودند جز خفت و خواری نتیجه ندارد این حکومت که از خود دفاع نمی تواند چگونه ممکن است از مردم دور دست سر پل و جاهای دیگر دفاع کند اگر مردم میرزا ولنگ امکانات دفاعی می داشت قطعاً تلفاتشان به مراتب کمر از آن چیزی می بود که امروز شاهیدیم

>>>   طرح خوب است، ولی اعتماد نیست، افرادفرصت طلب با تخصص در امر مکروحیله، معتمدین مردم رافریب داده وپولها رابه جیب خواهد زد، اگراین اعتماد ایجاد شود خوب است. هزاره ها باید بالشکر تشکیل شده دائما آماده ودرهرمناطق مورد هجوم طالبان واکنش سریع انجام دهند، روزگاری که برسر داعش درسوریه آوردند، درافغانستان بدتر وقویتر انجام دهند. امیدوارم که رهبران سیاسی اختلافات داخلی وحزبی وسلیقه ی خودراکنارگذاشته وازحیثیت قوم هزاره وکشورش دفاع نماید، لازم به کراست که این حرکت بخاطر بی اعتنائی دولت وتبعیض ناروای غنی بوده وازسرناچاری وبیکسی صورت میگیرد.
جوان

>>>   درود بر اقای مظفری حق همین است

>>>   در بیداری خواب نبین که سیستم هاضمه ره خراب میکنه

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
مردم برخیزید!

با تاجیکان بدتر از هزاره ها رفتار می شود، مگر همین چند روز پیش #تیوره را فراموش کرده اید؟
کندز را از یاد برده اید و..؟

بخدا قسم برتری طلبان حاکم مطلق شوند پیشتر از همه چوب را در فلان همان های میزنند که هر روز ( وحدت ملی) می گویند.
فرق نمی کند که وحدت گویان معامله گر هزاره، ازبیک، یا تاجیک باشند...

>>>   باز کدام خیال پلو در کله دارید فکر کنم باز میخواهید رقص مرده و نایت کلپ های رقص مرده بسازید این را باید بدانید که اینبار در مغلستان نیز خلاص نخواهید. شما اول جواب ګویی سی و پنچ هزار افراد را که از تیغ کشیده اید بګوید به این صد و دو صد نفر ختم نمیشود.

>>>   فوری
قوماندان #غضنفر که رهبری طالبان در جنایات #میرزااولنگ را به دوش دارد توسط #حنیف_اتمر در زمان اجرای وظیفه اش به حیث وزیر امور داخله، تجهیز و اکمال میشد و با فرزند اتمر که در پاکستان موتر فروشی دارد نیز در ارتباط مداوم است.
ادمین ۲
وزیری

>>>   جنگ ناخونک.

>>>   چرا بدون هیچ مورد و اطلاع نادرست و خبر های دروغ و کذب خود را پریشان و اعلامیه های تحریک امیز نشر می کنید . اقلیت هستید و مثل انسان رفتار کنید . سالهای که دشمنان ولایت های جنوبی را بمباران میکردن و روزانه صدها نفر را به قتل می رساندن چرا ان وقت اعلامیه پخش نمی کردید . نوکران همسایگان که امروز خود را در کشور های دور به خاطره چند دلار مردار می کنند امروز در حال تحریک جنگ مذهبی در افغانستان هستند . به خدا قسم اگر بازم بخواهید جنگ و خون ریزی راه بندازی کاری خواهیم کرد که از فاجعه افشار هزاران بار بدتر باشد .
حبیب الله یوسف زی

>>>   منابع در قول اردوی شاهین:
"ما از روز اول فاجعه آماده دفاع از میرزااولنگ بودیم ولی ریاست جمهوری و وزارت دفاع مانع عملیات ما شد."
عملیات فعلی در #میرزااولنگ فقط برای فریب مردم است. مکان امن تروریست ها اصلا در #کوهستانت است.
ادمین ۲
وزیری

>>>   مسلح شوید و از سایر قوام غیر پشتون نیز بخواهید تا مسلح شوند و متحد شوند تا ریشه ی این قوم وحشی کنده شود.
تا به کی نظاره گر بازی موش و پشک دولت پشتونی و طالب پشتونی باشیم. متحد شوید و این قوم وحشی جز زور، منطق را نمی فهمند. انسانیت را نمی فهمند. انسان را و مسلمان را مثل مورچه می شکند.
محمد از پنجشیر

>>>   هزاره هرگز اینقدر غیرت و بخار نداشته و تا هزاران سال دیگر هم نخواهد داشت ، مصرف .... فقط جوالیگری است
صدیق از پکتیا

>>>   یوسفزی تو خودت از جنایت کاران طالب حمایت میکنی و خود را از طالبان میشماری پس تو گپ از دین و جوانمردی نزن که آیین شما را خوب دانسته ایم

>>>   جناب مظفری صاحب:
که مردم هزاره رابه خریدن اسلحه وساختن لشکرفرا میخوانید:
شما بیشتر از 30 سال است که هم اسلحه دارید و هم لشکردارید دیگر به خرید اسلحه وساختن لشکر نیاز ندارید، آقای مرادعلی هم لشکر دارد هم اسلحه، خلیلی هم لشکر دارد هم اسلحه، محقق هم لشکر دارد هم اسلحه، آقای ظاهر، آقای... همگی اسلحه و لشکر زیاد دارند بهتر است روی ابلاغیه تانرا متوجه آنان بسازید که هم تیکه داران هزاره استند هم تمام امکانات دولت و هزاره ها در دست آنهاست ، بروید و انتقام هزاره ها را بگیرید، گرچه مقام و چوکی دولت برای خدمت به عام مردم است اماهزاره ها به یمن توجه همین تیکه داران هیچ سوراخی ازین نظام رانمانده که اشغال نکرده است، من ازشما خواهش میکنم که با رجزخوانی ازپشت بام خانه تان مردم را بیشتربه زیر تیغ جلادان نیندازید، هزاره های مدرن و هوشیارکار خود را میداند وهزاره های جاهل همیشه قربانی بی چون وچرای هزاره های مدرن است، علاوه برآن اگرحرف تان اثرگزار باشد شما یک فتوای جهادعلیه مراکز فساد و فحشای ... هم صادر کنیدکه اصالت هزاره هاراسخت لکه دارکرده است.
باتشکر

>>>   اگر ما به ادعا کذب شما 35هزار را ازتیغ گزراندیم سند بیاورید .
اگر مغول هستیم .خوب حتمازور داشتیم.
ضمنا یک مطلب که مغولها هر سرزمینی را که میگرفتند.
نرینه ای باقی نمیگذاشتند.و.زنانشان را به کنیزی میبردند
شک نکو که مادر کلانت هم جزء همانها بوده ....
پس بسیار بی حیایی که سر اجداد وپدرانت دوسیه میکشی.
من هم کاکایت هستم بی حیا...

>>>   در جنوب که کشتار کردن همه اش طالب بودن که در بین مردم پت شده بودن مردم هزاره بیغیرت نیست که در بین زنها پت شود هیچ گ نمیتوانی این گز میدان

>>>   سوال از نظر دهنده ششم:
اگر مغول بودن من هزاره مشکل تو وکشور را حل میکند .فکر کن من مغول ایا مشکلات حل شد؟؟؟
کدام یک از ما مردم از پیش خدا سند داریم که این وطن از اول مال من وتو بوده وتا ابد میباشد؟
همه اولاده یک پدر مادر هستیم.همه در این دنیا مهاجریم.
همه یکی زودتر ویکی دیرتر در این سرزمین مهاجریم.
اگر تاجکیم .از سمت روسیه مهاجرت کرده ایم
اگر اوغانیم.از سمت شبه جزیره هندوستان مهاجرت کرده ایم
اگر ازبک وهزاره ایم به قول تو از مغولستان مهاجرت کرده ایم.
نتیجه چیست بامهاجر گفتن یکدیگر مشکل حل میشود؟
ویا میتوانیم هم دیگر را نسل کشی کنیم ؟
در گذشته بسیاری تلاش کردند ایا شد؟
برادر پشت ازی گپای ناق نگرد دنبال راه حل باش...

>>>   بخیالم که ناصر مظفری از بقایای رژیم فرسوده دهه هفتادم هست و خاطرات ...بودن خودش را بیاد آورد!!!!!

>>>   هزاره ها خاطر تفاوت مذهبی وقومی بیشتر درمعرض خطرهستند، زیرا تروریستان، هزاره هارا کافر میدانند. پس هرچه میتوانید اطلاع رسانی کنید که مظلوم ترازشما درافغانستان کسی نیست، به انتقاد این وآن گوش نکنید که کسی دلسوز شما نیست، شما ازنظرعقل وشرع وقانون وعرف مسئول حفظ جان خودهستید، عجله وتلاش کنید که دیگران دستشان به دهان شان میرسد.
جویا

>>>   همانطور که شما طالبان .....را که در سوریه پرچم داعشیان خوک صفت را بر دوش کشیدین به هلاکت رساندیم در افغانستان هم همان بلا را سرتان میاوریم.
دیگر آن دوران تمام شد که دیگر اقوام را به بهانه کافر بودن قتل عام میکردین.
رزمنده تیپ فاطمیون در سوریه

>>>   درافغانستا هیچکس به فکر کسی نیست بلکه مثل روزقیامت هرکس به فکر نجات خود است، فعلا هزاره بخاطراختلاف مذهبی باطالبان وداعش درخط مقدم قربانی قرارداشته ودرمعرض جدی خطرونسل کشی قرار دارد، با طول وترازو کردن واستخاره گرفتن برای تهیه اسلحه ومسلح شدن هزاره ها برای حفظ جانشان، وگوش دادن به سخنان این وآن، داعش مثل عبدالرحمن قتل عامتان کرده، وجوی خون جاری میکند، آنوقت برمصیبت رفتگان مان گریه کنیم یابر بی تدبیر وخواب رفتگی خود؟ پس برادران تاجیک وازبک ما اختیار قوم خودشان بدست خودشان، شاید داعش کاری به آنان نداشته باشد ویا برای روزمبادای خودشان اسلحه ومهمات دارند، اگرقصد اتحاد دارید، بسم الله، اگرهم ندارید وامید پشتیبانی ازجای دیگری ندارید، حرکت کنید که فردا دیراست، اگرداعش به شماهم رحم نمیکند، پس چرا هزاره هارا بخاطر طرح مسلح شدن شان ملامت مکنید؟
جوان

>>>   یوسف زی صایب مگه میرزا اولنگ چه ارزش سوق الجیشی داشت که شما مردم بیدفاع آنجا را قتل عام کردید. مطمئنم این بار نیز مانند قتل عام مزار شریف، افشار، و یکاولنگ هیچ فرد مسلحی را نکشته اید . شماها همیشه به شکل خیلی بیشرمانه به کشتن طفل و پیرمرد و زن غیر نظامی افتخار کرده اید و بعد آن را غیرت فاتحانه قلمداد کرده اید. شرم هم چیزی خوبی است که متأسفانه شما ندارید.

>>>   جواب به این ... حبیث الله یوسف زی|||
اگر در ولایات جنوبی کشتار بود، خود ناکستا کشتار راه انداخته بودید نه کس دیگر|
اگر سی و پنج هزار طالب که از انسانیت بودی نبرده، مردار شده اند، از شما سوال می شود، آیا کسی سرخانه و زندگی آنها رفته و آنها را مردار کرده یا خود شان ظالمانه و طاغوط وار در جای دیگر و دور از خانه و زندگی شان مانند دوزد های سر گردنه کشته شده اند؟؟؟
در آخر: بخدا قسم وقت میدان نبر واقعی باشد، شما کور دلان و روباه صفتانید، فقط با نیرنگ و حیله که ذات بنی اسرائل است برنده بوده اید.

>>>   باید ارتش هزارستان تشکیل شود

>>>   راه چاره افغانستان اتحاد همه قوم های افغانستان و مقاومت در برابر طالب و داعش و عربستان و پاکستان و آمريکا است. آبادی افغانستان فقط به دست خود ملت افغانستان امکان دارد. مهاجرت و يا منتظر کمک ديگران نشستن هيچ راه حل نيست و باعث مي شود که غرور و مسئوليت و غيرت يک ملت نابود و خاک شود. بايد از مردم کردستان در سوريه ياد گرفت که چگونه زن و مرد با تفنگ های کم اما با غيرت و غرور بر داعش پيروز شدند.

>>>   جناب حبیب یوسف زی کدام هزاره یا تاجیک و ازبک حمله انتحاری و کشتار را انجام داده و بر علیه ملت خود اقدام به خونین ترین حملات نموده مناطق جنوبی اگر بمباران میشوند برای این است که در مکاتب و مدرسه هایش بجای درس و تحصیل تروریست پرورش داده میشود جوانهایش با انتحار و کشتن انسانهای بیگناه راهی بهشت را جستجو میکند بزرگان و قومندانهای شما به اوامر پاکستانی ها در خون خود و مردم افغانستان میرقصند باعث و بانی تمام فلاکت و بد بختی فعلی افغانستان همین جنوبی ها به شمول خود شما هستید شما معلوم است چی میخواهید از مردم و افغانستان اگر موضوع فقط قدرت است پس انسانیت شما کجا رفته منکه شمارا و هم تباران شمارا انسان به حساب نمیارم برای داشتن هرچیزی اول باید انسان بود وگرنه چه فرقی دارید با کفتارها و شغال ها

>>>   حبیب الله یوسف زی طور اخطار میدهد گویا از ایزاربند پنجاه طالب به دنیا آمده باشد

>>>   یک لحظه غفلت عمر جوالی گری نمانید بیرار ها

>>>   محمد پنچشیری!
این لاف زدن هایت از برکت خدای تان (امریکا) است، اگر نی زور هر کس معلوم است، خدایته شکر کو و زندگی غریبانه خوده پیش ببر.
اگر روزی امریکا از افغانستان خارج شود، در ظرف یک هفته به آنطرف دریای آمو رانده میشوید.
طالبانی که بزک چینی شما را به کولاب پناهنده کرده بود به مراتب قوی تر از آنزمان شده اند. در ظرف یک هفته تمام هست و بودت را به باد فنا خواهند داد.
گپ خود ره برابر دهان خود بزن.

>>>   این قدر بر طبل قومیت نکوبید. نتیجه آن همانی میشود که قبل از این شده است.
جامعه هزاره بخشی از جامعه شیعه است؛ این جداانگاری به هیچ وجه خوب نیست.

>>>   برادر عزیزم آقای ناصر مظفرى
درد سنگین است اما شیعه مصیبت کم ندیده است . باید مواظب باشید در مسیری که برایتان ریل گذاری شده است قرار نگیرید . شما شیعه هستید قرار نیست شما برای مراجع تکلیف مشخص کنید . فراموش نکنید که در عصر غیبت مراجع بر ما ولایت دارند . اگر زمان اسلحه بر گرفتن باشد یک دم هم درنگ نخواهند کرد . همانطور که در عراق اقدام کردند . قرار نیست به خاطر بدکاری و حماقت جمعی قلیل یک سرزمین به خاک و خون کشیده شود و یک قوم در خطر نسل کشی قرار گیرد . صلاح ملت افغانستان در وحدت و نزدیکی عقلاء اقوام از همه مذاهب و دیدگاه ها و ایجاد و حفظ وحدت است نه جنگ و برادر کشی . عصبانیت و برادر کشی از جانب شیطان است اما عقل ودیعه الهی و راهنمای بشر پس از قرآن و سنت است . به خدا واگذار کنید و به مراجع خود اعتماد کنید .
شهروند - ایران

>>>   باید پشتونها بشدت سرکوب شوند تا وطن عزیز روی آرامش ببیند ، حتی اگر صدها هزار پشتون و صد ها هزار از هزاره و تاجیک و ازبک کشته شود تا پشتون بشدت سرکوب نگردد خراسان زمین روی آرامش نخواهد دید ، از وقتی که نام افغانستان بر این وطن مظلوم یعنی خراسان نهادیم ، مدام در حال آه و فغان هستیم
مزاری

>>>   من هم میخواهم هزاره باید مسلح شود غیر از که خود دفاع کنم دگر امکان ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است