ابراز خرسندی غنی از نخست وزیر جدید پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۵/۱۷ کد خبر: 136884 منبع: پرینت

غنی از انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در پاکستان ابراز خرسندی کرد.

دفتر نخست وزیر پاکستان روز دوشنبه ۱۶ اسد با پخش خبرنامه ای اعلام کرده که رییس جمهور غنی انتخاب شاهد خاقان عباسی به صفت نخست وزیر جدید پاکستان را به وی تبریک گفته است.

در خبرنامه گفته شده که عباسی با سپاسگزاری از غنی گفته است که هراس افکنی تهدید مشترک برای هر دو کشور است و پاکستان با افغانستان برای امنیت و ثبات منطقه یکجا کار خواهد کرد.

بنابر خبرنامه، عباسی گفته است که دو کشور روی حل مشکلات انرژی در منطقه و تقویت اقتصاد یکجا کار خواهند کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نخست وزیر پاکستان
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   دلخوشی اشرف غنی احمدزی از تقرر شاهد خاقان عباسی بی مورد و بی فایده است چون تمام صلاحیت عمده واساسی بدست نظامیان پاکستان است از یکطف و از جانب دیگر استرتیژی پاکستان در افغانستان در طول همین شانزده سال اخیر یکسان بوده کدام تغیری در ان دیده نشده پاکستانی ها اهداف نامشروع خاص خودشانرا در افغانستان توسط جاسوسان و ترورستان طالبان دنبال میکنند .

>>>   دروزارت خا نه همه کارمندان در خو اب هستند و کار هچ درک ندارد و فقط منتظر معا ش می باشند
این هم حکو مت ع و غ است

>>>   در زمان طالب روابط مالی طالب را از طرف امریکا کی داشت خودی این روانی بود

>>>   Raheel
اگر غنی گفته باشد که "انتقام" فلان جنایت را از طالبان می گیریم، یک بار دیگر بلاهش سیاسی اش را آشکار کرده است. زیر انتقام در سیاست جایی ندارد. انتقامگیری یک اصطلاح بدوی و کوچه بازاری است. یک حرف عوامفریبانه است.

وظیفۀ غنی جلوگیری از جنتایت بود که نکرد. وظیفه غنی جلوگیری از جنایات آینده است که هرگز نمی کند. این دروغگوی رو سیه و بدمست روانی باید برود. ورنه مردم از دستش با هزاران جنایت و تباهی دیگر روبرو خواهند شد.

>>>   مزدورِ مزدور کیست؟
در یازده ولایت کشور بجای روپیه افغانستانی کلدار پاکستانی رواج دارد.

>>>   Bashir Ahmad Ansari gedeeld.
یوری تخریب زیربناهای اخلاقی ملت ها:
با شنیدن نظریات چنین تیوری پردازان غربی مو در بدن انسان راست می شود. به سخنان این بزرگوار گوش فرا دهید:
"جنگ در میدان گرم نبرد نتایجی عکسی به بار آورده و چیزی جز وحشت نیست که مؤثریتی هم ندارد. چون شما می دانید که جنگ استمرار سیاست دولت است، پس اگر خواستید سیاست دولت را به شکل پیروزمندانۀ آن تطبیق نمایید و دیدید که جنگی زبانه کشید، بدانید که احمقانه ترین روش را در راه تحقق سیاست دولت خویش در پیش گرفته اید. بالاترین هنر جنگ این است که از جنگ به صورت مطلق آن اجتناب نموده و به جای آن همه چیز با اهمیت کشور دشمن را ویران نمود. وقتی شناخت دشمنت از حقیقت ها چنان مختل گردد که حتی از درک این حقیقت که تو دشمنش هستی عاجز مانده و دشمنت نظام سیاسی و تمدن و آرزو های بلند تو را بدیل بداند (حد اقل اگر آن را پسندیده و مطلوب هم نداند).. به هدف نهایی خويش دست يافته اي.
آخرین مرحلۀ تخریب و ویرانی که پس از آن می توانی دشمنت را به آسانی و بدون آن که یک گلوله هم فیر کرده باشی ساقط سازی، این است که اين عملیۀ تخریب و ویرانی پیروزمندانه پیش رود.
تخریب دارای چهار مرحله زمانی مى باشد كه نخستین مرحلۀ آن همانا ساقط کردن اخلاق در سرزمین دشمنت می باشد. این دیگر به تفسیر نیاز ندارد. تو می توانی در میان 15 تا 20 سال اخلاق جامعه ای را تخریب کنی. چرا 15 تا 20 سال؟ این مدت کافی است که نسلی پرورش کنی، این همان مرحلۀ آموزش انسان است که در اين مرحله نظام فکری و ایدیولوژیک و شخصیت او شکل می گیرد. تبلیغات و تماس مستقیم با دشمن از متود های این عملیه است. زمینه هایی که افکار عمومی را شکل می دهند دین و نظام آموزشی و زندگی اجتماعی و مدیریت .. می باشند..".

>>>   Raheel
مشکل اصلی مردم ما ارگ است. طالب و داعش زادۀ بیکارگی، کجروی، غدر، برنامه های پیدا و پنهان قومی و مزدوری ارگ نشینان است. پاکستان و تروریزم بهانه یی بیش نیست!
سر این مار در ارگ است!

>>>   ریس سی آی ای خطاب به غنی احمدزی "نمی توانیم همراهی قاشق نان به دهن تان بکنیم".
معنی این گپ چیست؟
یعنی در انتخابات برای تو احمدزی تقلب کردیم. با تمام تقلب برنده نشدی ولی تو را در حکومت آوردیم. فساد اداری ات را تا حد ممکن نادیده گرفتیم. طالبان را برادر خواندی و از زندان رها کردی، نادیده گرفتیم. حکومت را قبیله ای ساختی باز هم نادیده گرفتیم. حالی بجای رسیده که می بینیم تو دیگه قادر به هیچ کاری در این مملکت نیستی.. طالبان پیشروی می کنند. صدها نفر روزانه کشته می شود. دستورت در هیچ جایی عملی نمی شود. بنان تو یک کارمند ناکام سی آی ای هستی..!!!
#احمد_شاه_فرید

>>>   ثریا کوهستانی
از احمد شاه ابدالی بچه بی ریش نادر شاه افشار شاه ایران تا کنون هیچ پشتونی بدون دست خارجی پول خارجی برده گی کردن به خارجی حکومت نکرده اگر کرده با اسناد رو نما کنید از همان ابتدا حکومت را با واشل خود صاحب شده اند یعنی احمد شاه ابدالی از طریق واشل خود حکومت به دست اورد بخاطر همین است که امروز هم بابا است و هم کونی همانند عبدالرحمن خان غدار هم خاک فروش است و هم بابا همانند ظاهر شاه عیاش هم بی کفایت است و هم بابا کنون خوک زی و احمق غنی احمق زی هم متفکر دروغین است و هم بابا و قهرمان یعنی بعد از چند ساله دیگه بجای خوک زی اتمر زی غنی زی مزدور یار زی وووووو صد ها زای دیگه اقوام غیره مزدور و معامله گر و خاک فروش اند نه این افراد یعنی این است راه و رویش پشتون والی های بی شرم بی آبرو کنون همه کاره اند چهار روز بعد نه قهرمان واقعی این سرزمین همین ها اند نه سران بی عزت معامله گر اقوام غیر پشتون.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است