غنی و عبدالله زمینه انتخابات زودهنگام را فراهم کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۶/۵/۱۵ کد خبر: 136780 منبع: پرینت

رییس ‏جمهور و رییس اجرایی از مقام‎های شان کنار روند و زمینه انتخابات زود هنگام را در کشور فراهم سازنند.

به نقل از طلوع، محمد اسماعیل خان، وزیر پیشین انرژی و آب می گوید که افغانستان در بدترین وضعیت یک و نیم دهه گذشته قرار دارد و سران حکومت توان مدیریت کشور را ندارند.

وزیر پیشین انرژی و آب بیان کرده است که درکشورهای دیگر هنگامی که وضعیت مانند افغانستان بوجود بیاید، رییسان جمهور و نخست وزیرها از مقام های شان کنار می روند، اما در افغانستان برعکس، هرچند حوادث بیشتر شوند رهبران به بقای شان مصمم تر می‎ شوند و می خواهند به حکومت شان ادامه دهند، آنهم در برابر مردمی که با این بی رحمی کشته می شوند.

وی همچنین درباره ناکامی رییس اجرایی کشور می گوید که وی در سفر به هر ولایت یک مشاور به مشاورانش اضافه می کند و افراد مفت خور و حیله گر را در کنارش می آورد. عبدالله از دوستان و هم تیمی هایش دور مانده و دور مشاوره گیری را آغاز کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسماعیل خان
سران حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   طورم خان حال وقت آن رسیده که شما در گوشه خلوت نشسته و روی اعمال چهار دهه اخیر خود فکر کنید.
سیاست و روش شما به جز از مقاومت در برابر روسها یک روش ناکام و غیر مردمی بوده. حال که چهار روز از عمر شما باقی مانده کوشش کنید که ملت را به همبستگی دعوت کنید.
که لااقل یک دست آورد مثبت هم در زندگینامه شما درج شود .

>>>   اسماعیل ..... شما در وقت اش چی کردید که حالا کنید یاد تان است که میګفتید ما سبزه نیستیم که دوباره برویم

>>>   بلی ، همی آمر اسمعیل خان راست میگوید.
در زمانی که او در دولت قرار داشت، در افغانستان چنان آرامی بود که حتی یک پشه در افغانستان پر نمی زد، چه رسد به بمباردمان ها توسط طیارات.

>>>   عدم شایسته سالاری در مدیریت ریس جمهور اشرف غنی
شایسته سالاری به شوه ای از مدیریت کفته می شود که دولت به بسوی یک نظام سیاسی شایسته سلای رهنود می کند و رهبر مردمی صادق با مدیریت خوب شایسته سالاری جامعه را از اوضاع و احوال بد اقتصاد ی اجتماعی و سیاس و امنیتی نجات خواهد داد.
کار ریس جمهور اشرف فی سبیل‌الله است، او می گوید : مخالفت کننده‌گان ۵۰ سال بعد دید مثبت برای من خواهند داشت: ضرب المثل شرین بین مردم افغانستان است ، بزک بزک نمیر که جو لغمان می رسد. یعنی به این معنی است که بزغاله را درزمستان سخت گرسنه است وصاحبش به جای دادن علوفه به او وعده فصل بهار می دهد؛ که ای بزک اگرسه ماه زمستان گرسنگی را تحمل کنی ، امید آن می رود که در بهار جو لغمان می رسد. من برسید آن تو را تغذیه خواهم کرد.
چیزی به گفتن نداشتم، فقط احساس شرمندگی نمودم. آیا حکومت ما هم چنین احساسی خواهد نمود؟
آیا یک شخصیت علمی داشمند با چنین وعده گذافه گویی باعث تلف شدن 60 در صد شهروندان نه خواهد شد، براساس گزارش بانگ جهانی 60 درصد شهروندان زیر خط فقر زندگی می کنند و درمناطق روستایی کشور فقر نزدیک به 3 برابر افزایش یافته است. هموطنان دلسوز به مردم کشور در مورد این عکس تازه به رهران تنبل حکومت وحدت ملی چیزی به گفتن نداشته باشیم
داکترصاحب اشرف غنی می گوید که تمام تدارکات اعیار شد تا در خدمت صنعت‌کاران افغانستان ودر خدمت دهاقین قرار بگیرد.
هموطنان آگاه سیاسی تدارکات یعنی چه معنی « فراهم کردن ، تهیه کردن ؛ آماده ساختن ، اصلاح کردن و به هم رسیدن » کدام این نیازمندیهای کاری متنناسب با اوضاع و احوال اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی و سیاسی محترم داکتر صاحب اشرف غنی فراهم کرده هستید ؟
داکتر یارمحمد حیدر زاده
داکتر علوم در بخش محیط زیست سویدن

>>>   ع وغ در این دالر های امریکا غرق است و هر گز این پول را رها نمی کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است