تروریزم دین و مذهب و ملت مشخصی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۶/۵/۱۱ کد خبر: 136651 منبع: پرینت

این چندمین بار است که حمله دشمنان مردم افغانستان برنماز گذاران در افغانستان صورت می گیرد.
حمله به مسجد جامع بزرگ هرات طور مکرر و حمله به مسجد الزهری در ماه مبارک رمضان امسال در منطقه دشت برچی در کابل و امروز حمله به مسجد جوادیه در منطقه بکر آباد شهر هرات که باز هم تعداد از همشهریان مظلوم مارا شهید وتعداد دیگری را مجروح ساختند.

طوریکه معلوم می شود دشمنان افغانستان با انجام چنین اعمال وحشیانه در مساجد و عبادتگاه ها ما اهداف مشخصی را دنبال می کنند و آنهم دامن زدن به اختلاف مذهبی و سوریه ای ساختن جنگ در افغانستان است که دشمنان افغانستان کور خواندند. ملت افغانستان چه سنی و چه شیعه برادران و خواهران یگدیگر هستند و از مکرهای دشمنان خودخوب آگاه اند و غم شریکی و همنواپی مردم در چنین حالاتی جواب دندان شکنی بر دشمنان ملت افغانستان است که الحمد لله از جانب مردم هوشیار و بیدار ما صورت گرفته و صورت می گیرد که خداوند (ج) توفیق شان دهد.

ما عقیده داریم که تروریزم دین و مذهب و ملت مشخصی ندارد تروریست تروریست است که دارای اندیشه انارشیستی بوده باهمه چیز و همه کس در جنگ است و نمی توان کدام دین و یامذهب و یا ملتی را متهم به ترورست بودن کرد؟ و به جرم تروریزم اصل تعلیمات دینی و مذاهب اسلامی را را زیر سوال برد؟

ما در افغانستان می بینیم که ترورست ها در ماه مبارک رمضان بجان مسلمانان مظلوم در این کشور افتاده و در مسجد و در حال ادای نماز مسلمانان را اعم از طفل بیر جوان زن و مرد همه را بقتل می رسانند که نمونه روشن آن عملیات انتحاری در در وازه مسجد جامع بزرگ هرات در ماه های گذشته و حمله در مسجد الزهرا در منطقه دشت برچی در کابل و امروز حمله در مسجد جوادیه در بکر آباد در هرات را می توان یاد کرد.

بهر صورت ما در حالیکه این اعمال جنایتکارانه ترورست ها را جدا محکوم و تقبیح می کنیم از مسوولین امر خواهان شنا ساپی هرچه زودتر آنها هستیم خداوند (ج) روح همه شهدا را شاد داشته و جنت النعیم را جایگاه شان گرداند و به مجروحین حوادث شفای کامل و عاجلی را نصیب گرداند بمنه و کرمه آمین یارب العالمین

سید محمد خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هرات
مسجد جوادیه
نظرات بینندگان:

>>>   ‎بهروز جلال آبادی‎ aan جنبش عدالت خواهی تاجیکان
سوال : چرا جوانان تاجک از ولایات تخار ، بدخشان ، پنجشیر ، کندوز ، بغلان ،پروان، کاپیسا و حتا تاجکان مشرقی
برای بقای دولت فاشستی جان های شیرین خوده در لباس اردو و یا پولیس فدا میکنند ؟؟؟؟
بهتر نیست این قربانی برای خاتمه دولت فاشستی صورت گیرد ؟!

>>>   تروریزم در عصر حاضر آسانترین و کوتاه ترین طریقه است که یک کشور علیه کشور دیگر منحیث یک حرب از آن استفاده میکند.بخصوص قدرت های بزرگ جهانی از این حرب بسیار بخوبی استفاده میکنند چونکه هیچ گونه مسولیت متوجه شان واقع نمیشود.

>>>   تعجب من این است که چرا ازمیان این همه کشورهای فقیر ودرحال نزاع سیاسی ونظامی، افغانستان دائم مرکز وپایگاه انواع تروریست ها میشود؟ چرا افغانستان پذیرای ای نوع گروههای تروریستی میشود؟ چرا افراط پذیر است؟ جا دارد کارشناسان مسائل اجتماعی این نکته رابرسی دقیق ویافته های خودرا دراختیار کاربران این سایت قراردهد. جوان

>>>   هيچكس دراين شرايط كه جنگ ميكنند اصلا دين ومذهب ندارند دين ومذهب حالا تجارت است هم خدا رابازي ميدهند هم بنده هاى او را بازي ميدهند همه وهمه از خاطر قدرت پيسه دين فقط بنام است زياد كسنيكه بخاطر دين جنگ ميكننداصلا كلمه خودرا هم ياد ندارند فقط كرايي براى بدست اورن دالر ميروند دين كجااست مذهب كجاست اگر بودچراهمه مسلمانان متحد نميشوند چرا وچى تقسيم شان ميكند ٠


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است