شورای ایتلاف دشمن نظام نیست
شورای ایتلاف دشمن نظام نیست، ما اصلاح گر نظام هستیم. نظام با خون و عرق ما ساخته شده است و به کسی اجازه نمی دهیم که آن را سرنگون کند و به کسی اجازه نمی دهیم که آن را تصاحب و غصب کند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۶/۵/۱۰ کد خبر: 136607 منبع: پرینت

همایش مردمی حمایت از ایتلاف ملی برای نجات افغانستان، ساعتی قبل در شهر مزار شریف برگزارگردید.
در این مراسم که سران ایتلاف ملی برای نجات افغانستان شرکت داشتند ، باحضور تعداد کثیری از مردم در شهر مزار شریف استقبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، امروز سه شنبه ده اسد 1396 عبدالحفیظ منصور عضو مجلس نمایندگان (نماینده مردم کابل) در این مراسم گفت: شورای ایتلاف نجات، خواست فقط مزاری ها را مطرح نمی کند، بلکه داعیه دار همه مردم افغانستان، متعلق به همه اقوام و همه مذاهب و همه باشنده های این سرزمین اعم از زن و مرد است. شورای ایتلاف، به طور واضح چند تا اصول دارد. شورای ایتلاف دشمن نظام نیست، ما اصلاح گر نظام هستیم. نظام با خون و عرق ما ساخته شده است و به کسی اجازه نمی دهیم که آن را سرنگون کند و به کسی اجازه نمی دهیم که آن را تصاحب و غصب کند. نظام سیاسی افغانستان متعلق به مردم افغانستان است و همه مردم باید در آن سهیم باشند. هیچ گروه، هیچ فرد و هیچ شخص حق ندارد که این حق قانونی و مشروع افغانستان را غصب کند.

وی، در خصوص رویکرد کاری ایتلاف نجات افغانستان بیان داشت: شورای ایتلاف طرفدار دموکراسی و انتخابات است. ما مخالف استبداد، انحصار و تک روی با هر عنوان هستیم. شورای ایتلاف، طرفدار حقوق بشر، می باشد اما به شدت مخالف محکمه های سیاسی و فرمایشی می باشد. به کسی اجازه نمی دهیم که زیر نام دفاع از حقوق بشر، خواست ها و هدف های شخصی خود را دنبال کند.

منصور، از خواسته های ایتلاف می داند که جایگاه افراد بلند رتبه که از حکومت طرد یا منزوی شده اند برگردانده شود و گفت: شورای ایتلاف طرفدار تامین عدالت می باشد، عدالت اجتماعی، از طریق مشارکت همه اقوام و همه نخبه های سیاسی از سراسر افغانستان تامین می شود. هیچ کسی حق ندارد که خود را صاحب افغانستان و عقل کل در این کشور بداند. همه جناح ها و همه شخصیت های ما که در انتخابات رای گرفتند و در حکومت وحدت ملی شریک هستند، باید در چارجوب قانون، جای و صلاحیت هایشان برگردانده شود از معاون رییس جمهور گرفته تا والی تا وزیران، تا رییس اجرایی.

این نماینده مجلس، هدف از تشکیل این ایتلاف را ایجاد هماهنگی و همبستگی بیشتر می داند و نفاق و تفرقه را عامل خرابی مملکت می شمار و می گوید: انحصار و تک روی در گذشته، افغانستان را به تاریکی سوق داد و امروز به خطرات بسیار جدی مواجه کرد. ما از ناامنی و جنگ سراسری که هر روز از ما کشته می گیرد و صدها جوان ما قربانی می شود به شدت هراسان هستیم و ریشه این جنگ را اگر یک طرف طالب و داعش است طرف دیگر کسانی است که بین مردم و دولت نفاق ایجاد می کنند. بین اقوام این سرزمین تفرقه ایجاد می کنند. ما در این جنگ زمانی پیروز می شویم که همه در کنار هم برادروار واقع شویم. سخت ترین دشمن، بدترین دشمن کسی است که از درون ما را ضربه می زند، وحدت ما را، برادری ما را، یکپارچگی مارا، تخریب می کند و زمینه را برای نفوذ، برای توطیه های بیگانه ها، مساعد می سازد.

وی، برنامه های شورای نجات افغانستان را برنامه های والایی معرفی می کند، و می گوید که این شورا تلاش دارد که اصلاحات را به کشور بیاورد و نارسایی ها را از ریشه درست نماید و افزود: شورای ایتلاف به زودی بر مشورت با حضور شخصیت های بیشتر در کابل اعلان موجودیت می کند و دولت کنونی و مسوولین محترم را برای قانونمداری، برای همدیگر پذیری، برای اخوت و تشریک مساعی و مشارکت سیاسی دعوت می کند. این برنامه و خواست ما در شورای ایتلاف نجات افغانستان است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
منصور
ایتلاف نجات
نظرات بینندگان:

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک

تشکیل شورای جهادی به دستور گلبدین و مصلحت ارگ به دست حاجی الماس ...!
نادر غدار در قرآن مهر کرد و غداری کرد و امیر حبیب‌الله و مردم شمالی‌ را کشت و قوم جاجی منگلی را برای تاراج و.... فرستاد ...!
و گلبدین در خانه کعبه سوگند خورد و هنوز نرسیده از کعبه ، کابل را راکتباران کرد .
اکنون گلبدین توسط رفت و آمد دخترانش به سفارت آمریکا و لزوم دید آمریکا برای مقاصد شوم به کابل آورده شد...
آیا شما فرماندهان این دسیسه را نمیدانید ؟
چه میرسد برای تان ؟ لطفا ، مگر یاد رفته که همین گلبدین شما را در مقابل همدیگر به نام حزب بزرگ و کوچک جنگاند ؟
گلبدین از شما چه می‌خواهد ؟
جنگیدن با آمریکایی اه ؟
مگر گلبدین را کی‌ به کابل آورده است ؟ همین آمریکایی‌ها ...
پس شما چکار خواهید کرد ؟
الماس میلیاردر است اما شما نان خوردن ندارید ، چرا ؟
چون دنبال گلبدین و همین کثیف رفته بودید ...
لطفا بروید و به خود تان زندگی کنید و فرزندان تان را پرورش سالم دهید تا مانند شما عمر‌شان را در راه ‌یک .... نگذرانند

>>>   تا هنوز فقط این ایتلاف بخاطر برگرداندن افراد صاحب نفوذ دوامدار در حکومت است معلوم میشود کسانیکه خود و سرمایه خود را در خطر میبینند به این ایتلاف پیوسته اند در این ایتلاف کدام تغیر واضیح در شکل و اهداف وجود ندارد. شما خود قضاوت کنید کسانیکه در رهبری این ایتلاف گرد هم آمده اند چهره های شان روشن گواهی میدهد که فقط همانان اند که تا هنوز در کشور هیچ نوع تغیر مثبت را بوجود نیاوردند فقط برای خود و اطرافیان خود زر اندوزی کرده اند از خود و اطرافیان منحصر بخود یاد کردند و بس. مردم افغانستان هرگز فریب شما ره اضافه تر ازین نخواهد خورد شما تا زمانیکه این همه سرمایه های گزافی را در اختیار دارید بر اریکه قدرت خواهی ماند در غیر آن هیچ جواب و پاسخی نخواهی داشت تا به قناعت اصلی مردم افغانستان پرداخته شده بتواند. شما فقط تمام تاریخ نه چندان دور خود را بنگرید که چه جفا های که در حق این ملت نکرده اید شاید برایتان روشن گردد در غیر با ضد و شرارت قدرت طلبی هایتان دیگر تاریخ این کشور برایتان جایگاه خاصی را قایل نیست. بگذارید که این ملت خود تصمیم خود را بگیرید و دور از همه تبعیض و زر اندوزی ها در فکر ملت بیچاره خود خود شان گردند.
وسلام.

>>>   من خودم شخصا از این نظا م کفری بی زار هستم

>>>   شورای ایتلاف استمرار ایتلاف نامیمون جبل سراج است که دست آوردش تخریب کابل، انارشیزم و ظهور طالبان بود.
ناگفته نباید گذاشت که دزدان مشرقی مثل حاجی قدیر و حضرت علی نیز در این ایتلاف نامیون شامل بودند.
جسیب از آلمان

>>>   حفیظ منصور منسوخ شده دین است و باید ګفت که چند. پنچرمین نمیتواند که نظام مملکت را اداره کند و شما به همه مردم معلوم هستید که بخاطر پول حتا شیر خود را میفروشید شیر فروش و پنچرمین کلینر کاماز باید بداند که به این سلسله ایتلافهای بی مورد و پوچ هیچ به دست تان نخواهد امد

>>>   هلمند در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ م یک صدو سی ملیون بودجه ی انکشافی داشت.درحالی که ولایت غور در شانزده سال کمتر از ۴۰ ملیون بودجه ی انکشافی داشت.
امر الله

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
در تحول : بإبر فرهمند، رئيس دفتر معاونيت اول رياست جمهوري نام انحصار گران ارگ را گرفت.
١- اشرف غني، رئيس جمهور
٢-حنيف أتمر، مشاور امنيت ملي
٣- اكليل حكيمي، وزير ماليه
و چند مشاور خيلي نزديك به رئيس جمهور.

>>>   غنی و دار و دسته اش با بهانه های حق و ناحق نه تنها شخصیت قومی و فرا قومی را و مقامات حکومتی مخالف خود را منزوی ساخته و میسازد بلکه از تعصبات قومی یکتعداد پشتونهای عاقبت نیندیش سوء استفاده کرده و در صدد قلع و قمع کارمندان عادی نیز برامده است یک تعداد جوانان را که از طرف افراد مورد وثوق غنی ضمانت میشوند تحت عنوان cbr یا بالمقطع و قراردادی با معاشات خیلی بلند در وزارت خانه ها مقرر میکنند و این افراد نه چندان دانش دارند و نه تجارب کافی امتیاز شان سرسپردگی به جناح غنی و چاپلوسی به این و آن است به همین خاطر فرد مافوق اداره اگر از قدیمی ها باشد برای حفظ مقام خود و اگر از نوع cbr باشد وظیفتن کارمندان مجرب سابقه دار را مجبور به همکاری با آنها مینماید و این تازه وارد ها به کمک سابقه دار ها وظایف خود را به پیش میبرند . قرار بر این است تا به مرور این چاپلوسان را جایگزین کارمندان سابقه دار نماید . بر رهبران شورای ایتلاف نجات لازم است تا این پشتوانه های مردمی شان در ادارات را فراموش نکرده واز آنها حمایت کنند و انحصار گران قدرت اجازه ندهند تا این پایگاه مردمی شانرا از بین ببرند و خود این کارمندان نیز ساکت ننشینند و دست به دست هم داده جلو این حق تلفی ها را با قدرت تمام بگیرند --
عبدالله

>>>   از سال 1992 مستقیم و غیر مستقیم رکن اصلی دولت شما ها بودید اقای منصور، چه اصلاحات را آوردید، شما صرف با 1900 رای (خداوند میداند به شکل) وکیل "انتخاب شدید

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک

آيا استاد عطا دروغ مي گويد؟ (#مریم_غنی با #پطروس_سیاه در سفری به #لبنان)

عطا محمد نور در همايش اعتراضي امروز در بلخ گفته است كه پول هاي افغانستان توسط لبناني ها از كشور خارج مي شود. اين اظهارات آقاي عطا در حالي مطرح مي شود كه اشرف غني چندين قرارداد بزرگ را به برادر خانم اش داده است و همچنان بزرگترين پروژه امريكايي ها در بخش زنان موسوم به "پروموت " مستقيمن از سوي رولا غني مديريت مي شود و هيج گونه گزارشي نسبت به شفافيت آن وجود ندارد.
با توجه بر ادعاي آقاي عطا، حالا نوبت اشرف غني است كه اگر ريگ در كفش ندارد، پاسخ روشن ارايه كرده و مردم را نسبت به آنچه كه در كميته تداركات و ارگ مي گذرد، واقف سازد.
اين در حاليست كه محمد محقق نيز از حلقات مشخص فساد در ارگ سخن گفته بود. بر بنياد مدارك كه افشاگر بدست نيز بدست دارد، خاندان منصور نادري، اجمل غني، رولا و برادر رولا غني و همچنان وزير اقتصاد شركاي اصلي فساد هاي ميليوني در ارگ هستند كه اگر كسي ادعاي رد آنرا دارد، بايد پاسخ دهد كه شركت الكوزي، اجمل غني، برادر رولا غني، مصروف انجام چه كارهاي هستند؟

>>>   فوري!
شوراي شمالي بزرگ چنين واكنش نشان داده است.
"جنرال صاحب عبدالرشيد دوستم معاون رئيس دولت وحدت ملي افغانستان بابت اهانتي كه به خون شاه حبيب الله كلكاني و لشكركشي كستاخانه ي عساكر وابسته به ايشان كه در روز مراسم خاكسپاري مجدد آن بزرگمرد تاريخ به تپه موسوم به تپه شاه حبيب الله كلكاني نموده بودند، از مردم افغانستان بخصوص مردم طاغوت شكن شمالي يك معذرت قرضدار استند.
بناً تا زمانيكه ايشان بابت آن عمل ناجوانمردانه رسماً معذرت نخواسته اند، مورد حمايت مردم افغانستان قرار نخواهند گرفت.
حمايت دانشمند گرامي داكتر لطيف پدرام و برادر مجاهد مان الحاج عطامحمد نور از جنرال صاحب دوستم، جنبه شخصي و حزبي داشته و ربطي به كافه ملت بزرگ افغانستان و جامعه تاجيك تباران اين كشور ندارد."
از برگه ذبيح الله گذر

>>>   Ayendagan
ایتلاف که از سوی یک قوم فاشیست انتحارگرا شده را کار نیک و خوب میدانید اما ایتلاف که از سوی چند قوم و رهبران عظیم شده است غیر قانونی و خلاف قانون و مقررات کشور میدانید چه یک ملت نادان و گوسفندی هستین بخدا قوم گرائی و نادانی هم از خود حد اندازه دارد

>>>   كفته هاى اقاى منصور درست است اما عمل صفر است بخاطريكه در شانزده سال كذشته همه اينها در حكومت سهيم بودند اكر واقعت را بكويم كدام دست اورد نداشتند شاعرى ميكويد . هنر مند بودن به كفتار نيست _ دوصد كفته جون نيم كردار نيست امروز بكفتن درد ما دوا نميشود بايد كفته ها در عمل بياده شود . از نظر دهنده كان خواهش ميكنم به هم ديكر توهين نكنند ما عادت داريم يكسى مرتكب جرم است ويا كار نا شايسه ميكند به فاميل وقوم اش توهين ميكنيم كادرست نيست بايد به همان شخص توهين شود كه مرتكب جرم است سرفراز باشيد
وطن دوست

>>>   بهروز جلال آبادی
فقط تعداد اندکی در این فکر اند که گلبدین راکت یار صیب برای صلح و خیر آمده !؟
چنین نیست !
مخالفت مقاومت گران (جمیعت، وحدت ، و جنبش )علیه پروژه جابجا کردن داعش در شمال و حوزه غرب توسط آمریکا، باعث شد تا آمریکایها به فرمایش غنی و اتمر ، جناب راکت یار را به کابل بیارند ، تا توسط ایشان در شمال و مناطق حوزه غرب داعش را جابجا کنند ، شکست غرب و آمریکا در اوکراین و سوریه توسط روسیه و ایران باعث شد تا آمریکایها از طریق افغانستان از روسیه و ایران انتقام بگیرند ، که برای این کار از خائن زاده ها چون غنی ، اتمر ، ستانکزی ، و گلبدین کار میگیرن ، امریکایها و غربی ها میدانند که اینها در خیانت ، بربادی ، مزدوری اجنبیان و وطن فروشی تجربه خاص دارند !
گاه فکر کرده اید ؟ آمریکا چرا یک شخص شکست خورده و دیوانه را بزور تقلب بحیث ریس جمهور سر مردم افغانستان قبولاند ؟
چرا
راکت یار که تا دیروز یاغی و باغی بود و برای یک روپیه گدای میکرد امروز کبوتر سفید ، صاحب خانه و موتر ها و چهار ملیون دالر برایش سالانه داده میشود ؟
حنیف اتمر کمونیست دشمن دیرینه آمریکا امروز تمام پروژه داعش را در دست دارد ؟

>>>   Takharistani
من بیش از این ازین مردم.... همایه نخواهم کرد زیرا اکثریت تاجیکان بیسواد معامله گر وخود فروخته برای یک میل سلاح وآن سلاح را بخاطر گل روی گلبدین ناقل علیه تاجیکان خود استفاده کردند و میکنند ومطمین هستم با آغاز فازجدید جنگ درشمال افغانستان همه اقوام شمال باشمول تاجیکان گوشت پیش میله ای راکت خواهند شد

>>>   برادر که میگوید که ما دشمن نظام نیستیم شما دشمن افغانستان استین در طول ۱۴ سال چی کردین که حال کنید جز دزدی وچور دیگر کاری نکردین وحال هم با وطن فروش های که از زمان نجیب تا حال هر بلست این وطن را به بول گرفته جنگید وخاین ملی بود اور را شما با اتلاف خود یکجا کردین

>>>   حفیظ منصور یا 420 لویه جرگه!!!
1. اگر شوروای ائتلاف دشمن حکومت نیست پس درین شرایط دشوار چرا سروصدای آنان تمام دنیارا گرفت؟
2. آیا با کشتن دو و یا سه پنچرمین سروصدا میکنید؟ ای کافران عمل! چرا در باره 200 نفر که در حدود 50 تن تا فعلاً مفقود هستند چیزی نمیگوئید؟ یا ایکه ایزد یار و میزدیار تان از بین رفت؟
3. من مطمئنم که افراد مغرض، متعصب، خاین، غدار، دزد و جانی و کسانیکه پولهای خودرا از خون مردم غریب و چند عکسر و پولیس بدست آورده، مانند شما، از ترس سرمایه خود به گریه آمدند. حالتان ازین بدتر.

>>>   دشمن نظام است

>>>   منصوریک شخص کاملا متعصب ،قومگرا ،قدرت طلب ودشمن نظام فعلی است زیراهرج ومرج که ازجانب ایتلاف پوچ وبی معنی که درراس ان جنایت کاران جنگی ودوزدان حرفوی است بجز قدرت طلبی چور چپاول دیگر کاری ندارد ریس جمهور میخواهد چنین عناصر که سابقه خراب دارد از پوست های دولتی برکنار کند
ولی باتبلیغات وشوروغوغا جلو اصلاحات رامیگیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است