امارات در پی گشایش دفتر سیاسی برای طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۶/۵/۱۰ کد خبر: 136590 منبع: پرینت

امارات متحده خواهان گشایش دفتر طالبان در این کشور شده است.

به نقل از طلوع، روزنامه نیویورک تایمز به ایمیل فاش شده سفیر امارات در واشنگتن دست یافته که در آن آمده است، بجای اینکه طالبان درسال ۲۰۱۱ در شهر دوحه پایتخت قطر دفتر سیاسی شان را باز کنند، باید چنین دفتری برای طالبان در امارات نیز باز شود.

کشورهای حوزه خلیج همواره به داشتن روابط نزدیک با گروههای شورشی و هراس‎افکن متهم شده اند و پیشتر برخی از مقام‎های افغانستان و امریکا گفته‌‎ بودند که شیخ‎های این کشورها پول گروه‎های هراس‎افکن در افغانستان و دیگر کشورها را فراهم می‎سازند.

تلاش امارات متحده برای ایجاد دفتر سیاسی طالبان در این کشور درحالی ا‎ست که این کشور و کشورهای عربستان، مصر و بحرین با ادعای حمایت قطر از هراس‌افکنان، مداخله در امور کشورهای عربی، تهدید امنیت ملی و پناه دادن به افراطی‎ها اعلام کردند که رابطه خود را با قطر قطع کرده‎اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دفتر طالبان
امارات
نظرات بینندگان:

>>>   اوغانهای بی غیرت چرا رفتین زیر پای عربهابرای کشتن مردم خودتان

>>>   طالبان به مانند ....ه ای شده که برای کسب قدرت تن به هر خود فروشی میدهد.
ولی ای را نمیداند که برای ان باید به خدای یگانه اتکا کند ومسلمان شوند .ودست از جنایت ومظلوم کشی بردارد
اتکا به غیر خدا جز ذلت دیگر حاصلی ندارد.

>>>   ازین که در زمان بارک اوباما مذاکرات صلح بین دولت افغانستان و طالبان نتیجه نداد،دونالد ترامپ تصمیم دارد این مذاکرات را خودش به پیش ببرد.بنأ او تصمیم دارد که دفتر طالبان را در واشنگتن ایجاد کند و از افغانستان و پاکستان و القاعده و داعش نیز دعوت کند که در روی یک مبز بنشینند و به موافقه برسند.
قسمی که رونالد ربگن رهبران مجاهدین را در واشنگتن خواسته بود و از مبارزه برحق آنها برای گرفتن قدرت به خود شان تحت نام جهاد پشتیبانی کرد.

>>>   مبارک است انشالله ! ...

>>>   تحفه امشب برادران ناراضي
تقديم به پيشگاه ملت شريف هرات
اشرف غني رئيس جمهورتان هست عبدالله رئيس اجرائيه شما
ملت خواب بورده هروز ميكشند شما را از خواب بيدار شويد حمت غيرت نداريد

>>>   زمانی که طالبان بیشتر خاک افغانستان رو تصرف کردن چهار کشور عربستان و قطر امارات و پاکستان حکومتشان را به رسمیت شناختن نه ایران البته این به گذشته ها ربط امروز را برسی کنیم دفتر طالبان در قرطر برقرار است و جدیدا هم قرار یکی دیگر امارات باز شوم مامن و خانه زالبان هم پاکستان است نه ایران آنوقت والی فراه که جیره خور عربهاست می گوید ایران سلاح به طالبان میرساند واقعا جای تامل و تفکر دارد

>>>   از محالات جهان هستی است که آمریکا اجازه دهد تاجیکها یا هزاره ها در افغانستان به قدرت برسند ، قدرت هزاره و تاجیک در افغانستان یعنی نزدیکی بیشتر به ایران و نفوذ و راهیابی ایران در آسیای میانه ، آمریکا پشتونها را به هر قیمتی بر افغانستان حاکم نگه خواهد داشت حتی اگر به قیمت خون میلیونها افغانستانی و صدها هزار سرباز آمریکایی باشد !
پشتونها هم نوکر خوبی برای متحدان عرب و پاکستانی آمریکا هستند ، هم ضدیت و دشمنی شدید با ایران دارند ، هم زمینه غارت افغانستان را برای آمریکایی ها فراهم میکنند بوسیله نا امن سازی افغانستان ، فرض کنید آمریکا اجازه دهد در افغانستان دولت با ثبات و مقتدر حاکم شود ، آنوقت اولین اقدام همین دولت چه خواهد بود جز کوتاه سازی دست آمریکایی ها از منابع و معادن افغانستان ؟
پس آمریکا نیز شریک جرم پاکستان و عربستان و امارات در نا امن سازی افغانستان است
میگویید نه ؟
با چشم خود مشاهده خواهید کرد که آمریکا در انتخابات آینده افغانستان با کمک پاکستان و کشورهای عربی با هزاران لطایف الحیل پشتونها را حاکم افغانستان خواهد کرد و حق هزاره ها و تاجیکها را تضییع خواهد نمود ، آمریکا و اعراب و پاکستان بوسیله قدرت دادن و نفوذ پشتونها بدنبال ضربه زدن به ایران است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است