همایش ایتلاف ملی در مزار شریف آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۶/۵/۱۰ کد خبر: 136581 منبع: پرینت

همایش مردمی حمایت از ایتلاف ملی برای نجات افغانستان، ساعتی قبل در شهر مزار شرریف آغاز گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در این مراسم که سران ایتلاف ملی برای نجات افغانستان شرکت دارند، باحضور تعداد کثیری از مردم در شهر مزار شریف استقبال شده است.

در ابتدا عطا محمد نور والی بلخ طی سخنانی از حضور گسترده مردم تشکر کرد و سپس محمد محقق به ایراد سخن پرداخته است.

در حال حاضر محمد محقق در حال سخنرانی است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف نجات
مزار شریف
نظرات بینندگان:

>>>   أنشالله كه موفق اند

>>>   عجب حکومت مضحک است, هم در خود یک انسان ره به حیث بلند پایه ترین عضو حکومت در خود جای میدهد و هم به او اجازه میدهد تا علیه دولت و اهداف آن تاخت و تاز کند. ایا اینجا بنام قانون چیزی وجود دارد تا ازین آقایان سرکش بپرسد که شما در دو جبهه مخالف فعالیت دارید برای شما چقدر جواز دارد.شهر خربوزه است.

>>>   بعد از ختم سخنرانی عطا محمد نور و محقق به دوستم زنگ میزنند و میگویند:
دوستم صاحب، جای خودت درین محفل خالی بود و مردم بسیار زیاد از ما پشتیبانی کردند. انشأ الله در آینده نزدیک باز به دیدن تان می آییم.
بعدأ اشرف غنی به عطا محمد نور و محقق زنگ میزند و میگوید:
نمایش خوبی بود. به همین منوال ادامه بدهید. برد از ما و شما است. انشأ الله در انتخابات آینده نیز پیروز میشویم. از جانب داکتر صاحب عبدالله نیز به شما تبریک گفته و موفقعیت های بیشتر برایتان میخواهیم.
احتیاط کنید که دوستم و گلبدین خبر نشوند که کدام بی سری نکنند.
آه راستی یادم رفت. صلاح الدین جان هم همینجا نشسته است. سلام میگوید.

>>>   در زیر خیمه ها 50 نفر را نشاندند. در تظاهرات کابل 300 موتر و 500 نفر را روی سرک ها کشاندند. در مزار شاید 3000 نفر را آورده باشند. تمام این اعداد را منفی 30 میلیون نفوس افغانستان کنید، بعد میدانید که حمایت مردمی از جنبش رستاخیز و تغیر تا چه اندازه بلند است.

>>>   از برای خدا دزدان غارت گران داد و فریاد دارند که ملک چور شد یک ضرب المثل قدیمی میگویند (بلا بلا را گفت ببو) خیلی مسخره اگر میخواهید که استبداد فساد اداری چور چپاول غلدوری حق مردم خوردن زمین های مردم و دولتی را غذب کردن بند شود از همان بلخ از والی و معاون پالوان و قومندان شروع نموده باز آهسته آهسته طرف کابل بیاید ما هم با شما هستیم. اول دزدان خود را ادب نماید اگر ادب نماید پس گلو پاره نکنید

>>>   هموطنان عزیز:
یک ضرب المثل معروف بین مردم ماوجوددارد (زر،زن،زمین) هرکه این سه چیزراداشت جهان به کام اوست، بیائیدیکجازندگی شخصی این ایتلاف سازان ممکلت مانرا ازسلف وخلف آنان تحت مطالعه وبررسی بگیریم که به این رویاهارسیده اندیانه اگررسیده انداز آنهابپرسیم که چراخودشانرا هنوزبه ساختن ایتلاف ها خسته میکنند.
زراندوزی هرکدام بجای رسیده است که دیگربه قول معروف مستوفی هم حسابشانرا پیداکرده نمیتوانند، بلندمنزل وکاخ درداخل وخارج حتی برای کواسه های نیامده شان هم ساخته اند، رشوه کمترازهزاردالررا شرم میدانند،بیت المال مثل حق پدرحیف ومیل میشود، دیپلوم وشهادتنامه ازتمام کانونهای علمی دنیابرای خودوخانواده خودخریده اندولی آدرس این مراکزرانمیدانند،چندین تذکره ازهرگوشه دنیا برای خود وفامیل خودگرفته اند، موترهای مودل روزازآخرین تولیدات کمپنی هابرای تک تک خانواده خریده اند، درمناطق تفریحی برای تفرج نازدانه هایشان ویلاهای آنچنانی ساخته اند،پاسپورتهای سیاسی برای گردشگری جهان به همه اعضای فامیل گرفته اند،برای نمایش قدرت شان سلاح ورنجرهای ارزان پولیس رادنبال اقارب وخانواده موظف کرده اند،مقررشدن بحیث سفیرومعین رابرای پسران خود ننگ میدانند و... بیشترگنجایش صفحه نیست.
هرکدام سه تاپنج زن زیباروی ممکلت رابرای آرامش روحی وروانی خود و پسرانشان عقدکرده اندوچندین دوست دختردلفریب رادرخدمت دارند،اگرگزافه گویی نشود بعضی ها چندین دوست پسرنیزبرای رفع خستگی استخدام کرده اند.
زمین هم مانندملک اجداد درهرکجا وازهرکسی که باشدکه بخواهند میگیرند،باغ،بلندمنزل، مارکیت،ویلا،مهمانخانه،دفترو...میسازندو حتی به قوم وقبیله هم تقسیم میکنند.
فکر میکنم صرف وقت خودرابه این افسانه ها(ائتلافها)تلف میکنندو یاهم مانندمعتادین به این عمل عادت کرده اند، مخصوصاایتلاف های اینچنینی که پسرگریبان پدررامیگیردچون دنیای معاصراست. بقیه باشما.
هموطن تان منصورازکابل

>>>   ویرانگران کابل زیبا، قاتلین ملت، جنایتکاران قرن ۲۱، متحد میشوند تا حفظ شوند، ملت را احمق فکر کردید، چنین نیست ملت هوشیار و کارنامه های جنایتکارانه شما را در یاد دارند، ملینر ها شده اید و بلند منزلهای تان بس نیست؟ دیگر ازین ملت چه میخواهید؟

>>>   از این معلو م می شود که اکثر مردم از این حکو مت یهو دی متنفرهستن

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
در تحول : بإبر فرهمند، رئيس دفتر معاونيت اول رياست جمهوري نام انحصار گران ارگ را گرفت.
١- اشرف غني، رئيس جمهور
٢-حنيف أتمر، مشاور امنيت ملي
٣- اكليل حكيمي، وزير ماليه
و چند مشاور خيلي نزديك به رئيس جمهور.

>>>   اقای نور واقای دوستم و اقای محقق و وزیر خارجه با هم در مقابل حکومت قد علم کرده اند در هیچ دنیا و در هیچ زمان واقع نشده که کسانی که در زمامداری در حکومت شریک هستند در مقابل حکومت ایتلاف کنند و خود در حکومت باقی بمانید با این عمل خود را مسقره ملت و دنیا میسازید اینها شعور سیاسی ندارند اگر شعور سیاسی میداشتند اولا استعفا میدادند و بعد ایتلاف میکردند واز طرف دیگر گذشته شما نشان داده که شما هم قتل کردید و هم چور و چپاول کرده و میکنید ملت شما را شناخته و از شما نفرت دارند و اگر از افکار مردم بیخبر هستند نادانی سیاسی شمارا نشان میدهندو اگر شما میخواهید اصلاحات را بیاورید هم در گذشته و هم حال در حکومت بودبد و چرا نیاوردید یعنی خود بیکفایتی خود را ثابت میکنید بروید گم شوید شما باید محکمه شوید و از جایدات های دزدیده تان جواب بدهید
بصیر نظری

>>>   امريکا واتحاديه اروپا و ناتو غيرپشتون ها را بازى دادند.
سازمانهاى غير پشتون که در سرزمين درهنگام اشغال و استقامت مبارزه عليه شوروى و طالبان کردند ولى پشتون که خود را ازنگاه افغانيت و يا پشتوندارى استقامت را انحصار کردند و خود را مانند درخت تشبيه کردند که در بهار و زمستان در همان مکان استاده است فرار کردند چه محمدزايى چه پوپلزي و چه احمد زى و ديگر زيى هاى بيشمار پشتون که خود راافغان ملت مى ناميدند.

چرخبالهاى وهواپيماهاى امريکا پشتونهاى امريکانشين ناتو پرست و اروپا را با "پراشوت" (چتر هاى نيلونى نجات) از هوا بر سر گرده مردم پرتاب نمودند و آنانى را حاکمان مقرر نمودند . که پايه و جايگاه مردمى نداشتند ولى پشتيوانه دالرى امريکايى داشتند.
پشتون که دعواى استقلاليت پشتوندارى مى کرد ديدى که دالر اين پرتاب شدهگان توسط چترها راچگونه از دعواى اصليت پشتوندارى کنار رفتند.

دولت حاکمان پشتون مطلق است. بودن غير پشتون در دولت نام است ولى کام نزد پشتون است.

پولهاى کمک هاى ٥٠ کشور جهان را چه کردى حلقه خبيثه گروه غنى و اتمر.
غير پشتون ها يک قران هم نگرفته اند
افغان ستان آزاد نشد
افغان ستان آباد نشد
افغان ستان آرام نشد
"ستان" کلمه فارسى است

راه هاى بيرونرفت:
راه هاى بيرون رفت کوتاه مدت: تجزيه قدرت دولتى به معنى تقسيم قدرت دولتى وحکومتى و تدوين نظام جديد پارلمانى

راه هاى بيرون رفت ميانه مدت: تدوين و انسجام کشور فدارلى و اتحاديه ممالک اين کشورهمان هفت شهر عشق خراسان خاورى . ناگفته نبايد گذاشت که 15 درصد مردم پاکستان پشتون 35 ميليون اند. 95% شان در پشتونخواه امروزى

پشتونخواه امروزى پيش از کشيدن خط ديورند "افغانيه" نام داشت. مونت ستوارت الفيستيون نام افـغانيه را کرد افغانستان
افغان از شما و ستان ازمن

راه هاى بيرون رفت دراز مدت: تجزيه کشور به هفت کشور مستقل

* تحت نام تجزيه یک کشور, جداسازى و تقسيم بندى يک کشور به دو و يا چندين کشورهاى مستقل ديگر

*تجزيه حکومت و دولت با نظام هاى گوناگون و مستقل و يا مستقل تر ديگر

* تجزيه یک کشورازديگاه شيوه تجزيه رضای عليه تجزيه اجباری

تجزيه از نگاه طرز نظام دودمانى

* تجزيه شاهى

* تجزيه امپراتورى

* تجزيه سياسى

تجزيه سياسى افغانستان حتمى است

>>>   حكومت چرا مثلث "ایتلاف نجات" را جدي نگرفت؟
چون در پشت رييس جمبور جان کررى و يا امريکا استاد است و فکر ميکند که باز شهروند هاى امريکااى بر پايه قانون راهما کمپيره ها ى پشتونى را مانند جلالى وخليل زاد ارسال مى کند و رهبران غير پشتون را باز بازى مى دهد. اما يک مشکل وجود دارد. جلالى در کهولت است و با يک پرستار همرايش به کابل بيايد
من فکر نمى کنم که رهبران غير پشتون و يا افغان هاى قانون اساسى اين از چالبازى و شادى بازى افغانهاى تبارى ويا پشتون نخورند.
جنرال دوستم نمونه است

>>>   ائیتلاف سه نفررانباید ملی گفت زیرا ملت اینها راخوب میشناسد وفریب نمیخورد

>>>   وقت بدماشی گذشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است