آزمون بورسیه های پاکستان برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۸    ۱۳۹۶/۵/۷ کد خبر: 136485 منبع: پرینت

آزمون بورسیه دانشگاهی کشور پاکستان، در روزهای جمعه و شنبه در کنسولگری این کشور در شهر هرات برگزار شد.

طارق احمد خان جنرال كنسول پاكستان در هرات به خبرنگاران گفت: براي دوره ي ليسانس ٩٤ نفر و براي دوره هاي ماستری و پی ایچ دی ۱۲۸ نفر متقاضي در ولايت هرات ثبت نام كرده اند.

وي افزود: طي سال روان براي بورسيه هاي كشور پاكستان از تمام افغانستان ٦ هزار داوطلب ثبت نام كرده اند، كه امتحان كاميابي متقاضيان روز جمعه و امروز شنبه در کنسولگری هاي ولايات هرات، کابل، بلخ ، جلال آباد، قندهار دایر شده است.

ظرفيت پذيرش دوره هاي متذكره از سوي كشور پاكستان هفتصد تن مي باشد، قرار است بین ۲۵ تا ۳۰ نفر از هرات شامل این بورسیه‌ها شوند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بورسیه پاکستان
دانشگاه
نظرات بینندگان:

>>>   دوره ماستری یعنی انتحاری دوره pHD یعنی ماین گذاری انفجار ترور
آیا براستی این داوطلبان تحصیل در پاکستان هراتی وافغان هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر براستی اینها اهل هرات باشند خیلی جای تعجب دارد ! چگونه رغبت اینها شد که خودرا برای رفتن به اسرائیلستان کاندید نمایند؟؟؟؟؟
ر

>>>   خدا کند که داوطلبان ریشته انتحاری را انتخاب کنند. چرا که ارگ ریاست جمهوری به انتحاریها بسیار ضرورت دارد تا مخالفان سیاسی را انتحار کند.
ملنگ

>>>   شیطان خانه های پاکستان در ولایات کابل و بلخ و هرات و جلااباد و قندهار در کشور بدون هیچ دغ دغه ای و مزاحمتی فعال است اما در پاکستان قونسلگری افغانستان از یکطرف مصون نیست واز جانب دیگر از مزاحمت و اذیت بخش های مختلف نظامی پاکستان در ارامش قرار ندارند از کسانیکه بنام تحصیلات به پاکستان میروند جدا متوجه باشند که فریب استخبارات پاکستان را در لباس دوست نخورند واعتماد به انها نکنند زیرا پاکستان هرگز دوست افغانستان نبوده ونمیشود و از تاریخ جدا سازی ان از هندوستان سرمخالفت به بهانه های گوناگون و در ادوار مختلف و حکومت های مختلف با افغانستان داشته ودارند.

>>>   بخیالم در فابریکه تروریست سازی میبرد
1 واجدین شرایط دوره لیسانس در پوهنتون انترنیشنل تروریست افراد که این پوهنتون را به اتمام برساند بهترین طالب بهترین انتحاری بهترین چسپکی ساز مهارت در پوشش یونیفورم زنانه میباشد زمینه کاریابی در کشورهای افغانستان،عراق،سوریه، فلسطین، اکراین و کمو بیش در کشورهای اروپای.
2 واجدین شرایط برای ماستری در پوهنتون good انترنیشنل پاکستان تدریس میشود اتمام این دور ماسترین انسانها را به بالاترین کمال وحشی گریت میرساند مانند داعش ،القاعد ......

>>>   این بورسیه ها از طرف مشاوریت امنیت ملی داده شده تا تحتذ نام ماستری (انتحاری ) وتحت نام پی اچ دی ( ماین گذار وترورست) از طرف آی اس آی تربیه گردند ازینها در خدمت به تظاهر کنندگان احزاب مخالف سران احزاب استفاده میگردد

>>>   پاکستان چه باشد که ماستری و پی اچ دی آن باشد مانند اینکه به پشت کوه ملایاسین و یا زیر کوه شیندند بروی ماستری و پی اچ دی بیاوری حیف افغانها که به پاکستان بروند برای تحصیل اگر مغز در کله شان باشد وقت خود را ضایع نمیسازند
آرزو

>>>   خود حکومت افغانستان خواهان هم چو تعصیللات برای افراد که حتمن پشتون ها هستند لذت بهشت نادیده فکر هوش شاگردان رو حوریان بهشتی برده دارند هر روز به وصال رسیدن سر از پا نمی شناسد و کلید در گردن آویزان ، چنان مشتاق حوریان هستش که حتی لحظه ای رو هم به هدر نمی دهن که زود تر به هدف برسن ، هر کدام دارای مدرکی Ph, D هستند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است