دیپلومات های ربوده شده پاکستانی آزاد شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۵/۵ کد خبر: 136410 منبع: پرینت

نیروهای امنیتی کشور دو دیپلمات ربوده شده پاکستانی را آزاد کردند.

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرده است که نیروهای امنیتی افغانستان دو دیپلمات این کشور را که توسط افراد ناشناس در ولایت ننگرهار ربوده شده بودند را آزاد کرده و به سفارت این کشور در کابل تحویل داده است.

این دو دیپلمات پاکستانی در ماه جون سال روان میلادی در شهر جلال آباد، زمانیکه قصد داشتند از افغانستان به پاکستان بروند، توسط افراد ناشناس ربوده شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیپلمات های پاکستانی
جلال آباد
نظرات بینندگان:

>>>   آی اس آی عبدالخالق فراهی نامزد سفیر افغانستان رابرای ما به پنج ملیون دالر فروخت شرکت انحصاری پنشیر وردک ما هم باید اقلا دودیپلمات رابه پنج لک کلدار باید می فروخت
ر

>>>   کلمرغ جان امر فرمودند به برادران مجاهد

>>>   Badry
بار ها نوشته ام و باز هم خواهم نوشت که اوغان اوغان است ، اگر شاخش به آسمان هم بخورد اوغانی گری خود را می کند .
شما یکبار به قد و اندام این میرمن شینکی کروخیل که سفیر کبیر اوغانستان در کشور کانادا شده به دقت ببینید ، کجای این میرمن به دیپلومات می ماند ؟ این میرمن حتی یک موسسه آموزشی را در اوغانستان به پایان نرسانیده، همه دار و ندارش از بازار قصه خوانی و بورد بازار پیشور است . در پیشور کلان شده ، در پیشور جهان دیده و آب دیده شده و امروز نماینده سرزمین رابعه و مولانا و پور سینا در کانادا شده ! وظیفه اصلی این میرمن سرگین چیدن از عقب کاروان کوچی است نه مقام سفارت !
این میرمن غیرتی دو روز هم جاروب کشی دفاتر وزارت خارجه را نکرده ، دو روز به دفاتر رسمی کار نکرده و نمی دانم مردم کابل به این میرمن غیرتی چی دیده اند که او را وکیل خود برگزیده اند که امروز از خیرات سر کوچی بابای کلان به این جاه و جلال رسیده است ؟
بچه ربانی ، الهی جوانمرگ شوی همرای این مقرری هایت که هم بینی خود را بریدی و هم از ما را !

>>>   اگر دیپلومات های ربوده شده پاکستان آزاد نمی شد،پاکستان اشرف غنی را با محافظ های خارجی اش در داخل ارگ با حمله انتحاری از بین میبرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است