مسوول مطبوعاتی پولیس فاریاب برکنار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136387 منبع: پرینت

وزارت داخله، مسوول مطبوعاتی پولیس فاریاب را برای تحقیق به نهادهای استخباراتی معرفی کرد.

به نقل از تمدن، عبدالکریم یورش، مسوول مطبوعاتی پولیس فاریاب از وظیفه منفک و غرض تحقیقات به نهادهای استخباراتی معرفی شده است.

گفته می شود که وزارت داخله عبدالکریم یورش را بدلیل ارایه معلومات خبری و مصاحبه با رسانه ها درخصوص سقوط ولسوالی کوهستان و تسلیم 120 نیروی خیزش مردمی منفک کرده است.

ولسوالی کوهستان روز یکشنبه به تصرف گروه طالبان در آمده بود و حدود 200 نیروی امنیتی و خیزش مردمی در محاصره گروه طالبان قرار گرفته بودند. هم اکنون این ولسوالی به تصرف نیروهای امنیتی درآمده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات طالبان
ولسوالی کوهستان
نظرات بینندگان:

>>>   باید این سخنگوی مثل سخنکوی غنی به رسانه ها میگوفت امثال ازنگاه امنیتی ازسال پارکرده صدفی صد بهتراست وهیچ جنگ وجود ندارد چراکه همیشه حکومت خاک رابه چشم مردم می زند بی خبر اینکه مردم آنقدر معلومات دارند که حتی این حکومت هم ندارد وبرای وزارت داخله که یک دوهم حارن را ازوطیفه برکنارنموده یک دستاورد محسوب مینماید ولا شرم شرم شرم است.
آبشاری"***

>>>   چرا نرس بی کفایت وزیر داخله به سارنوالی معرفی نمیشود؟ این شخص بی کفایت که فارغ صنف ده میباشد چگونهبتواند یک وزارت را رهبری کند

>>>   Salam
با هيچ مرده يى تاجيك كه براى خدمت و دوام حكومت فاشبستى قبيله مى جنگند، همدردى ندارم . خوب مى دانند كه كشته مى شوند و كسى هم روزى براى شان دعا نخواهد خواند.
خود مقصر قتل خود اند، بگذار بميرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است