ایتلاف های پسین، مسوول ناامنی های فعلی هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136385 منبع: پرینت

ایجاد ایتلاف های پسین در کشور سبب شده است مخالفان مسلح کشور نیرومندتر شوند.

به نقل از خورشید، نذیر احمد احمد زی، معاون دوم مجلس نمایندگان، با نگرانی از وضعیت امنیتی و گسترش دامنه ناامنی ها در کشور گفته است که مسوولیت تمامی چالش های امنیتی کنونی بر دوش ایتلاف های جدید است.

وی معتقد است که هرچند که این ایتلاف ها نمی تواند سبب فروپاشی نظام شود اما می تواند سبب ناتوانی نظام و روحیه بخشی به مخالفان مسلح کشور شود.

این درحالی است که آگاهان سیاسی معتقد هستند سیاست ها و عملکرد دولت در برخورد با مخالفان مسلح و دشمنان بیرونی اشتباه بوده و باید اصلاح شود تا وضعیت امنیتی کشور بهبود یابد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
معاون دوم پارلمان
ایتلاف ها
نظرات بینندگان:

>>>   واقعاء كه همين طور است از معاون ريس جمهور گرفته تا وزير ورئيس و والى هم در داخل حكومت و هم صاحب ارگاه وبار گاه وباديگارد ومؤتر زيرهپوش وغيره و از جانب ديگر مخالف حكومت ،دولت ،ورژيم ارزيابي طورى است كه واقعاء كه اشرف جان (( غنى )) يا ميترسد ويا اينكه اداره ان به گزاره تبديل شده است

>>>   فکر کنم از این ایتلاف ها خیلی آرامی بود؟
دختر و بچه غنی و عبدالله عیش و نوش دارند چه پرواه دارند دیگه. نماینده گان دزد هم کار شان جور است
بدخش

>>>   این شدت جنگ و سقوط ولسوالی ها به اعتلاف جدید هیچ ارتباط ندارد،بلکه در اثر بیانیه جدید وزیر دفاع امریکا بمیان آمده است که گفته است که امریکا باید غرض تأمین امنیت در افعانستان،مدت بیشتری بماند.
در نتیجه طالبان و داعش و پاکستان و چین و روسیه و ایران وارخطای بودن دابمی امریکا در افغانستان شدند و دست بکار شدند.

>>>   بهانه .... خوردن ارد جو نذیر احمدزی بخاطر پنهان کردن ضعف اشرف غنی احمدزی که بر علاوه ریاست جمهوری مسولیت سر قوماندانی اعلی قوای مسلح رابدوش دارد چنین بار اندازی ها را بدیگران سخن میزند این ناامنی ها چند عمده علت دارد اول اینکه ضعف وناتوانی ریس امنیت معصوم استانکزی هم ناتوانایی جسمی و فکری دارد وهم ناتوانایی مسلکی دوم عدم توجه سرقوماندان اعلی قوای مسلح به نیرو های مسلح چون تمام فکر و حواسش را متمرکز به ازبین بردن فکرو واندیشی قومی وزبانی اش کرده و سوم اوردن یک جزی از دفتر ای اس ای با جاسوس معلوم الحال ان گلبیدین حکمتیار در شهر کابل بنام مصالحه ملی و تامین امنیت حالانکه برخلاف ان تشدید حملات انتحاری ها و نا امنی ها و شدت جنگ جبهات را سبب شده این یک معامله پنهانی غنی احمدزی و گلبیدین حکمتیار بود نه یک مصالحه به برقراری صلح و تامین امنیت در کشور ما.

>>>   مگر پیش ازائتلاف، کشور درامنیت بود که پس ازائتلاف ناامن شده است؟ ائتلاف بخاطرناامنی وناکارامدی دولت درجهت تآمین امنیت است، غنی مشغول بحثهای قومی وکشمکشهای قومی است، بارها دیدید که غنی دربزرگترین انتحارها ازسوی طالبان بجز محکومیت سست زبانی وعده هایش ازحد زبان تجاوزنکرده است. ازسوی حکمتیار وغنی وطالبان طرح خطرناک درکار ودرحال اجرا هست. این سخن را بیاد داشته باشید وهرگزفراموش نکنید
. جوان

>>>   شدد گرفتن جنگ در بیش از بیست ولایت سیاست داخلی دولت وحدت ملی است بخاطر تنگ ساختن حلقه نفوس اتلاف های جدید است.

>>>   Salam
با هيچ مرده يى تاجيك كه براى خدمت و دوام حكومت فاشبستى قبيله مى جنگند، همدردى ندارم . خوب مى دانند كه كشته مى شوند و كسى هم روزى براى شان دعا نخواهد خواند.
خود مقصر قتل خود اند، بگذار بميرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است