حمله 2500 طالب بر ولسوالی وانت وایگل نورستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136384 منبع: پرینت

حوالی ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 4 اسد 96، در حدود 2500 طالب با گردآمدن از دیگر ولسوالی‌های نورستان، حملات را بر ولسوالی وانت‌وایگل این ولایت آغاز کرده‌اند.

رحمت‌الله رحمتی، ولسوال وانت‌وایگل به سلام‌وطندار می‌گوید که هم اکنون نیروهای تازه نفس به این ولسوالی رسیده‌اند و حمله‌های طالبان را پس زده‌اند، اما هنوز هم درگیری جریان دارد.

شماری از باشندگان ولسوالی وانت‌وایگل می‌گویند که طالبان می‌خواستند با منفجر کردن یک پل که وانت‌وایگل را به ولایت کنر پیوند می‌دهد، این ولسوالی را محاصره کنند، اما با مقاومت نیروهای امنیتی روبه‌رو شدند.

طالبان تاکنون در اینباره به رسانه‌ها چیزی نگفته اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات طالبان
نورستان
نظرات بینندگان:

>>>   ظاهرا در کشتگاه های هلمند جان همراه تخم خشخاش تخم طالب هم پاشیده اند ، تا زمانی که با افغها هموطن باشیم مدام باید که در آه و فغان باشیم ،
احمد بلخی

>>>   Salam
با هيچ مرده يى تاجيك كه براى خدمت و دوام حكومت فاشبستى قبيله مى جنگند، همدردى ندارم . خوب مى دانند كه كشته مى شوند و كسى هم روزى براى شان دعا نخواهد خواند.
خود مقصر قتل خود اند، بگذار بميرند.

>>>   توطئه بزرگی درکاراست، چرا غنی چاره جدی نمی اندیشد؟ برای پس گیری این مناطق چقدر دوباره هزینه وجوانان این کشورکشته شود؟، مگرنشنیده است که پیشگیری بهترازدرمان است. (غنی+حکمتیار+ طالبان) این مثلث هماهنگ عمل میکنند. ازخواب غفلت بیدارشوید، فردا دیراست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است