رییس مجلس سنا را بیشتر بشناسید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136382 منبع: پرینت

معرفی: فضل هادی مسلمیار،
وظیفه قبلی: دریور (راننده) مولوی نیک محمد رییس اداره امر به معروف ننگرهار،
وظیفه فعلی: رییس مجلس سنا،

سرمایه ۱۴ سال قبل: ۵ لک کلدار،
سرمایه فعلی: ۱۸۰ میلون دالر نقد در بانکها،

جایداد قبلی: یک خانه خرابه در چپریار ننگرهار،
جایداد فعلی: ۳ تانک تیل در راه ننگرهار طورخم، یک تانک تیل بالای رنگ رود، دو تانک تیل در تادر راه کابل ننگرهار، یک تانک تیل در شهر کابل.

دو بارگن بزرگ فروشنده یک کلی در ننگرهار،
دو بلند منزل در شهر ننگرهار،
سه خانه در شهر نو کابل، خوشحال خان و سلیم کاروان،

ده ها نمره زمبن در شهرک امان الله خان،
هیجده نمره زمین در شهرک هدوال،
پنج نمره زمین در شهرک سیاف،
پنجاه فیصد نمرات زمین در شهرک دولتزی،
زمین دولتی پولیگون،
ده جریب زمین در پغمان،

ده ها موتر زرهی و موتر های مودل بالا،

این است دارایی معلوم فعلی جناب رییس مجلس سنا و خدا می داند چقدر پنهان است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
رییس سنا
نظرات بینندگان:

>>>   گـر مسلمانی همین است که مسلم دارد
وای اگر از پس امروز بود فردائی

>>>   قابل تشويش نيست، قارون با خود چه برد، مسعود چه برد؟ رباني چه برد؟ مارشال چه برد؟ پير چه برد؟ همه شان بجز نام بد از اين دنيا و سر خم نزد خدا چيزي نبرده اند، اين بيسواد پارلمان هم يكي از اينها خواهد بود. شرم دنيا و عذاب آخرت منتظر همه بد كاران و دزدان و چپاولگران است. خدا مسلمان را از همه حرام ها در پناي خويش نگهدارد.

>>>   اگر ادعا شما واقعیت دارد پس از ایشان باید پرسید که این همه پولها از کجا آمده.
ضمن این مثله از سرمایه های دزدان دیگر مثل عطا ،ربانی وووو هم معلومات ارائه کنید

>>>   در مورد افراد که به زور غیر قانونی در بانکها، سفارت خانه ها،مراکزعدلی و قضایی،وزارت خانه ها، وزارت مالیه و دیگر ارگانها مقرر نموده است را نیز افشانماید. یکی از این افراد را من افشا میکنم.
آقای عبدالواسع قاضی زاده فعلا سکرتراول در جده قونسلگری جده. این یکبار قبلا برای مدت 5 سال در جده وظیفه نموده است و اینک چونکه خسربره مسلمیار است توسط تیلفونها مکرر و فشارهای شدید بالای وزارت خارجه این شخص را مقرر نموده است. یکبار لیاقت این شخص را مطالعه نماید بعدا شاخ میکشید.
نظریه پرداز افشاگران

>>>   داشتن چنین سرمایه بزرگ انهم شخصی که تا قبل از هفده سال مالک یک ملیون افغانی هم نبود و وظیفه دریوری یک خاین وطنفروش را داشت و با جابجایی در پست ریاست سنا این سرمایه بزرگ سرشار را بخود اندوخته واضح است که دریافت چنین سرمایه از راه مشروع ممکن نبوده جز خیانت بوطن و مردم و وطنفروشی و جاسوسی باید قبل از هرکس دیگر چنین .....مردم فریب تحت پیگرد قانونی قرار داده شود که در چوکی های کلان دولتی تکیه زده و خیانت عظیم را مرتکب میگردد همچون اشخاص است که کشور ما به صلح و ثبات نمیرسد .

>>>   اشرار همه روزه جوانان نازنین مارا که سرمایه های کشور هستند به قتل میرسانند صد ها سرباز قهرمان ووطندوست با غیرتا ما بهذ اثر بی کفایتی رهبری ادار ات تلف میشوند حالا تشکیل ارگان های کشفی واداری را ببینید:
( تشکیل ادارات کشفی بخش های امنیتی افغانستان )
1- درتشکیل اداره امنیت ملی بیشتر از پنجصد ریاست در مرکز وولایات وجود دارد که در هرناحیه والسوالی وولایت هزاران فرد استخدام ومعاش اخذ میکنند
2-دروزارت داخله :
ریاست استخبارات
ریاست مبارزه باتروریزم ،
ریاست جنائی
ریاست جرایم
ریاست کنترول ساحوی
در هراداره تحت امر وزارت داخله مدیریت های این ریاست ها موجود است که صد ها تن پرسونل دارند
وده ها ریاست خیالی دیگر موجود است که نمیتوانند حتی از خود ازخود دفاع کنند
3 - در وزارت دفاع چنـــدین ریاست بنــام هــای :
ریــاست کشف وزارت دفاع
ریاست استخبـــــارا ت وزارت دفاع
ریاست کشف خـاص وزارت دفاع
ریاست مبارزه با تروریزم وزارت دفاع
در هراداره تحت امر وزارت دفاع مدیریت های این ریاست ها موجود است که صد ها تن پرسونل دارند
این تعدادریاست ها صرف برای فرزندان جنرالان بیشمار کفایت میکند باید شش صد ریاست دیگر هم تشکیل گردد تا بتوانند اقــــلا از خود دفاع کنند
4 – اداره مستقل کشفی واستخباراتی تحت اداره مشاوریت امنیت ملی که دران همه فرزندان مقامات استـــخــدام شده اند ومعـــاش گــــزاف دالــری توسط امریکائی ها برای شان پرداخته میشود
v

>>>   بیچاره از برکت دموکراسی چیزی ندارد کمکش کنید تا نمیرد

>>>   همه اش اشکال محتلف چور است که اشرار ،شر و فساد،لشکر خدا و نکنوکراهای امریکایی انجام داده اندو در آینده هم باقی مانده اش را داعش چور خواهد کرد.

>>>   Salam
با هيچ مرده يى تاجيك كه براى خدمت و دوام حكومت فاشبستى قبيله مى جنگند، همدردى ندارم . خوب مى دانند كه كشته مى شوند و كسى هم روزى براى شان دعا نخواهد خواند.
خود مقصر قتل خود اند، بگذار بميرند.

>>>   مسلمیار یک قاچاقبر شناخته شده مواد مخدر است.

>>>   عبدالرحیم"ایوبی": پشتون ها سبب بدبختی خود و دیگر اقوام در افعانستان شده اند ازسخنان دیروزانورالحق احدی بوی تجزیه میآید نه بوی وحدت ملی ویکپارچگی. باید احدی سخنان خودرا بس بگیرد وازملیت های بزرگ غیرپشتون حذرخواهی نماید!
جواب به انورالحق"احدی"

>>>   عبدالرحیم"ایوبی" نماینده مردم قندهار در پارلمان:
میگوید؛پشتون ها سبب بدبختی خود و دیگر اقوام در افعانستان شده اند!
نظر شما ؟

>>>   Qasani
خطر جدي!
دیده بان جهانی حقوق بشر:
شگاف ها ورقابت قومی درافغانستان به یک تهدید عمده دراین کشور مبدل شده است، وادامه این روند ممکن به تقسیم بندی ها درصفوف نیروهای امنیتی این کشور مبدل شود،

>>>   پشتون پرست های فاشیست تاجیک و هزاره را از قیام بر علیه ظلم و تکبر و خودخواهی و قوم پرستی خود میهراسانند هیچ ترس نیست دوران تزویر و دروغ تمام است.

>>>   بسیار هم انسان خوب و بزرگوار است ، او یک فرشته بود
ننگرهاری

>>>   چون ماوشما فعلا بطرف امپریالستی روان هستیم باید تعدادی به نان خشک محتاج باشند وتعدادی ملیاردر باشند

>>>   اگر ادعا شما واقعآ درست است فقط وفقط یک اسناد. اراعه بدارید تا باشد. همه مردم باور شان بیاید ورنه خودت از جمله مکذبین هستی ،ودر این هیچ شک وشبه وجود. ندارد که بسیار از دولتمردان پول هنگفت ذخیره نمودند. اما ای کاش با اسناد مؤثق این جانی ها ودزدان از الف الی یا محکمه میشد.
عبدالله ریحان

>>>   مزدورِ مزدور کیست؟
در یازده ولایت کشور بجای روپیه افغانستانی کلدار پاکستانی رواج دارد.

>>>   Khorasani
گزارش هاي جديد از وزارت تحصيلات عالي مي رساند كه آقاي عبداللطيف روشان، پسر عمه حنيف اتمر كه اخيرأ از جانب اشرف غني بحيث وزير تحصيلات عالي كانديد شده است اسناد هاي تحصيلي اش از پشاور پاكستان كاملن جعلي جور شده است كه نه لسانس، نه ماستري و نه دوكتورا دارد صرف يك برنامه شش ماهه زبان انگليسي را در امريكا فرا گرفته است و بس .

>>>   Badry
بار ها نوشته ام و باز هم خواهم نوشت که اوغان اوغان است ، اگر شاخش به آسمان هم بخورد اوغانی گری خود را می کند .
شما یکبار به قد و اندام این میرمن شینکی کروخیل که سفیر کبیر اوغانستان در کشور کانادا شده به دقت ببینید ، کجای این میرمن به دیپلومات می ماند ؟ این میرمن حتی یک موسسه آموزشی را در اوغانستان به پایان نرسانیده، همه دار و ندارش از بازار قصه خوانی و بورد بازار پیشور است . در پیشور کلان شده ، در پیشور جهان دیده و آب دیده شده و امروز نماینده سرزمین رابعه و مولانا و پور سینا در کانادا شده ! وظیفه اصلی این میرمن سرگین چیدن از عقب کاروان کوچی است نه مقام سفارت !
این میرمن غیرتی دو روز هم جاروب کشی دفاتر وزارت خارجه را نکرده ، دو روز به دفاتر رسمی کار نکرده و نمی دانم مردم کابل به این میرمن غیرتی چی دیده اند که او را وکیل خود برگزیده اند که امروز از خیرات سر کوچی بابای کلان به این جاه و جلال رسیده است ؟
بچه ربانی ، الهی جوانمرگ شوی همرای این مقرری هایت که هم بینی خود را بریدی و هم از ما را !

>>>   شهزاده عبدالله عبدالله درپاسخ به حکومت روسیه که گفته بودند: اگر حکومت افغانستان برضد داغش اقدامات جدی بعمل نیاورد روسیه برای نابودی داغش اقدام جدی نظامی خواهد کرد ، جلالتمآب شهزاده صاحب که وقت وفرصت فراوان به نسبت عدم مصروفیت رسمی دراختیار دارند بعد از گُل گذاری درمرقـــد بابای ملت گفت : مابه هیچ نیروی خارجی اجازه نمیدهیم که برضد داغش عملی انجام دهد چون ما افغان هستیم وداغش مهمان ما است افغانها هیچوقت مهمان خود رابه دشمنش تسلیم نمیدهند وازان به قیمت جان وتباهی کشور شان دفاع میکنند > چنانچه از ترورست دیگر عرب اسامه بن لادن که رهبر شبکه ترورستی القاعده بود طالبان دفاع کردند حالا ما که رقیب طالبان هستیم چگونه اجازه دهیم تا این سازمان ترورستی در سرزمین ما نابود شود وصدمه ببیند؟
روسیه اگر فکر میکند قدرتمند است بیاید بالای محافل عروسی ما بم ها وطیاراتش را آزمایش کند بالای پوسته های امنیتی ما بم ها وراکت هایش را بیازماید >یا اینکه توسط هلیکوپتر ها آنهارااکمال کند ما درین صورت مخالفتی نداریم !
ر

>>>   Mahdi
سلب صلاحیت نخست وزیر پاکستان از سویِ دادگاه عالی آن کشور!
آری، به این می گویند «تفکیک قوا»؛ دادگاه عالی(ستره محکمه)، از دایره‌یِ نفوذ صدراعظم- یعنی فرد اول مملکت- بیرون است.
توجه می فرمایید، تفاوت سطوح «فرهنگ سیاسی» میان ما و - به قولی- «دشمنِ ما» تا کجاست! فکر می کنید ستره محکمه‌یِ افغانستان چنین استقلالی را، در قبال یک وزیر نشان داده بتواند؟
در ضمن، این تحول به سادگی(یعنی قانونمندانه) صورت می پذیرد، و هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند. به یاد دارم وقتی همین دادگاه عالی، همزمان رئیس جمهور(مرحوم غلام اسحق خان)، و صدراعظم( همین نواز شریف) را برکنار کرد.

>>>   تحميل هويتِ يك قوم بر ديگر اقوام و «يكسان سازى هويتى» از طريق پروژه ملى روند شناسنانه هاى برقى راه حل نيست و بهتر است حكومت فاسد و نا مشروع حساسيت مسله را درك كند و عملن بحران را دامن نزند و تقابل قومى را بيشتر ازين به اوج نرساند.
شناسنانه هاى برقى بايد مطابق قانونِ تصويب و توشيح شده اى ثبت احوالِ نفوس آغاز گردد.
هارون معترف

>>>   ازآسمان نباریده برسرش
یاکه خودش دزد است یاکه پدرش

>>>   وای بر من و صد ها جوانی مانند من ماستری در دست داریم اما متاسفانه بیگار هستیم دست ما و گریبان اینها.
احمدی

>>>   خداوند تمام دارای های غیر مشروعش را مثل قارون نیست نابود کند
از آنها وامثال آنها خداوند در روز قیامت باز جوی میکند
دیگر در این کشور مفسید کس نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است