حکومت می‌دانست که انفجار می شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۷    ۱۳۹۶/۵/۳ کد خبر: 136345 منبع: پرینت

حکومت می‌دانست که انفجار می شود!
خبر شدم که انجنیر همسایه مان که کارمند وزارت معدن بود، بعد از وقوع انفجار از سرنوشت اش خبری نیست.
تصمیم گرفتم شفاخانه های کابل را بگردم تا معلوم شود که کجا است، ابتدا به شفاخانه استقلال رفتم با کمال تأسف که همسایه عزیز ما در جمع شهدا بود.

خداوند مغفرت اش کند روحش شاد و یادش گرامی باد.

اما آنچه که یکی از داکتران با همکارانش صحبت می کرد چنین بیان داشت: دیروز حکومت به تعداد ۹۰ تابوت را به شفاخانه استقلال اورده بود.

با شنیدن چنین حرف از زبان یک دکتر موظف این واقعیت پی می‌بریم که حکومت قبلا از وقوع انفجار اطلاع داشته است و قرار بود که تظاهرات برگزار شود که خوشبختانه لغو شد.

حمیدالله حکیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
تابوت
نظرات بینندگان:

>>>   Mujahid
-----------
انورالحق احدی: مالک حقیقی افغانستان پشتون ها است.
مردمان اصلی کشور پشتون ها استند و دیگران مهاجر اند ، زبان اصلی و رسمی کشور پشتو است و زبان دری زبان بیگانه هاست ، اکثریت مطلق نفوذ کشور را پشتون ها تشکیل میدهند و سایر اقوام حتی اگر همه شان هم یکجا شوند در مقابل پشتون ها در اقلیت قرار میگیرند ، مردمان پنجشیر ، شمالی و کوهدامن و تاجیکان هم مرز با سایر کشور ها باید از مناطق شان به جنوب کوچ داده شوند و جنوبی ها جایگزین آنها شوند ، زیرا آنها نوکران بیگانه ها و یاغی و اغتشاش گر اند و حضور شان در مناطق استراتژیک و سوق الجیشی خطر بزرگی برای حاکمیت ملی کشور است و ... !

>>>   Mehr
رهبران ما در مدت اين ١٧ سال از بسكه به مطلق خواهان قبيله همچون احدي، يون و ديگرانش، نوكري كردند، اكنون بيخردان همچون احدي و ديگرانش فكر ميكنند كه شايد مالك أصلي اين خاك باشند، و ديگران برده هاي اينها، در حاليكه همانند آفتاب روشن است كه اينها مهاجرين كوه سليماني اند به سرزمين مقدس ما

پس اكنون دانستيد كه نوكري به مطلق خواهان قبيله نتيجه معكوس دارد؟
اين متعصبين كله پوك قبيله تنها با زبان مقاومت و زور ميتوانند انسانيت بياموزند، چون براي دانستن منطق و استلال، داشتن فرهنگ انسانيت نياز است، فرهنگ و دانش چيزي است كه مطلق خواهان بيخرد قبيله از آن تهي و خالي اند متاسفانه

>>>   Abdul Hai Khurasani
انتخاب مشاورالدوله حاجى الماس خان به منصب مشاوريت ارشد و عنوان بى معنى ( انسجام ملى) يك اقدام تاكتيكي در جهت استراتيژى فروپاشى اتحاد ناستوار مثلث انكارا مى باشد.
از نمايش ارگ معلوم مى شود كه الماس خان كار خانگى خود را خوب انجام داده است و امروز با تيم خود هماهنگ آمده بود.
فرق الماس خان از احمد ضيا در اين است كه ايشان داراى يك گروپ و تيم همآهنگ مى باشد و مديريتش به اندازه نصب اش براى ارگ آسان نخواهد بود.
در كشورى ايكه منافع ملى اش تعريف نشده و سياستمداران و سران مافيا فرق بين منافع راهبردى سرزمين و كشور را با منافع سياسى و حزبى خود نمى توانند تفكيك نمايند، عنوان منصب انسجام ملى بيشتر به يك فكاهى مى ماند تا يك سياست جدى !

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک
اگر میخواهید آبرو و عزت تان بجا باشد، متحد شوید. فقط #تاجیک، #اوزبیک و #هزاره کافی است تا ریشه دهشت و وحشت را از ارگ و کشور پاک کند. به پا خیزید، تا پسر دوازده ساله تان را #تجاوز نکنند. تا دختران و خواهران تان در امنیت زنده گی کنند. دیگر اعتماد بر قومی که سالها اعتماد تان راشکسته بر زبان و فرهنگ تان احترام ندارد، اعتماد احمقانه است. فقط بپاخیزید

>>>   Issa Saim
در جوی خون جاریست روزنامه چندین ولسوالی‌ها سقوط میکند مردم بیگناه غیر نظامی ، داکتران ، مریضان ، و دانشجویان و معلمان بطور دسته جمعی تیرباران وقتل عام می‌شوند مگر این وحشی های کوه سلیمانی کوچی های ناقل نمک حرام فاشیست های قبیله ای در پی دسیسه و توطئه تفرقه اندازی بین اقوام غیر پشتون است یا کون ایشجی یا دارایی عطا محمد نور یا ناراضی هزاره از وحشی گری های خود دزدان میلیونی خود وطنفروشی های خود که به سویه بین‌المللی سند های شان موجود است هیچ خبری نیست
لعنت وهزار نفرین ومرگ بر خائنین وطن فروش فاشیست های قبیله ای قاتلین ملت اصیل افغانستان

>>>   تعداد تابوت ها با زخمی ها وتلف شدگان خیلی نزدیک است

>>>   از هر انفجاری احمدزی و اتمر خبر است. چرا که داعش طالب انتحاری در مهمانخانه های ارگ جاه خوش کرده است.

>>>   Salam
جنبش روشنايى تسليم شد ، تنها جنبشى كه در ميدان مبارزه يى فعال باقيست ، رستاخيز تغير است ، اين جنبش و مبارزين جوان و فداكار آنرا تنها نگذاريد . طرح هاى تان را كشورى مطرح كنيد و مانند جنبش روشنايى دنبال لين برق نباشيد . روشنايى را به همه بخواهيد نه براى يك محل.

>>>   ‎رشاد راحم‎
مقایسه دو تصویر :
ملا تره خیل امروز گفته به لندغران بگویید طرف تره خیل و هودخیل نبیایند اگر نه بد میبینند .
جواب من :
اول : خوبترین اشخاص قومت را بیاور و در پهلوی جوانان رستاخیز قرار بتی و یک نفر قضاوت کند که کی لندغر معلوم میشود .
دوم :تظاهرات در ساحات مهم سیاسی مانند نزدیکی ارگ و یا دفتر ملل متحد صورت میگیرد و اگر ضرورت باشد جوانان به هودخیل هم خواهند آمد و اگر حرف زور باشد در میدان معلوم میشود ، ولی اگر ملا تره خیل و مردم هودخیل ساحات شان را جز خاک پاکستان میدانند درآنصورت حق دارند ک بگویند به هدخیل آمده نمیتوانید ، و بدون ویزه و پاسپورت نمیشود آنجا برویم .

>>>   مردم ستمدیده افغانستان بدانند که طرح خطرناکی درکاراست. مثلث: غنی+حکمتیار+طالبان، هماهنگ عمل میکنند، روزی احزاب اقلیت هارا باید ازگوش شان کشید وبه زور وارد نظام پشتون ها بکنند، آمریکا وشرکایش همانگونه که طالب را نابود کرد ورهبران جهادی ودموکراتهای خلق وپرچم و... راسرکارکرد، عکس آن راهم میتواند، لذا اینبار این نقشه را عملی میکند شاید کارسازشود، زیرا نقشه قبلی کارسازنشد، برای آمریکا این کاربسیارساده است. یادتان باشد.

>>>   أيا أز باديه نشين ها جز دزدي ووحشت چيزي ديگري توقع داريد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است