5 قرارداد به ارزش 1.1 میلیارد افغانی منظور شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۶/۵/۳ کد خبر: 136331 منبع: پرینت

در جلسه کمیسیون تدارکات ملی به ریاست رییس جمهور، 5 قرارداد به ارزش بیش از 1.1 میلیارد افغانی منظور شد.

به نقل از ریاست جمهوری، این قراردادها شامل آسفالت بخش دوم سرک دایکندی به طول 10 کیلومتر، قراداد مشورتی جهت تسهیل برنامه میثاق شهروندی در ولایت های قندهار و هلمند، 102 خط ارتباطی اینترنتی برای وصل دفتر مرکزی و نمایندگی های نوی کابل بانک، قرارداد تامین امنیت دفاتر مرکزی و نمایندگی های ولایتی نوی کابل بانک و تدارکات پرزه جات وسایط مورد ضرورت ریاست محافظت رییس جمهور با روش قرارداد چارچوبی است.

از جانب دیگر، کمیسیون تدارکات ملی پیشنهاد وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را مبنی تمدید و تعدیل قرارداد سیستم تذکره‌های الکترونیکی مورد بحث قرار‌داده و نیز فیصله نمود تا از روند تطبیق قرارداد متذکره، نظارت متداوم صورت گیرد و یک مرجع ثالث پیشرفت تطبیق این قرارداد را در سال‌های گذشته، موارد و تجهیزات تخنیکی، نحوه پرداخت ها، تصفیه مالیاتی و نیز مالکیت ذی‌نفع شرکت قراردادی را بصورت همه‌جانبه مورد تفتیش و بررسی قرار دهد و جامعه مدنی نیز در این پروسه همکاری نماید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسون تدارکات ملی
قرادادها
نظرات بینندگان:

>>>   بخدا بی شک تان جنبش روشنایی!
بالاخره با تپ و تلاش های زیاد و ملاقات با رییس جمهور، توانستید قرار داد اسفالت ده کیلومتر سرک را در دایکندی بالای رییس جمهور بقبولانید.
این کار شما مرا به یاد یک مسابقه پهلوانی، در جشن در دوران ظاهرشاه، بین یک روسی و یک افغان که در آن ریفری یک افغان بود، انداخت.
مسابقه که شروع شد، تماشاچیان به ریفری گفتند: گل آغا فول بگیر، فول بگیر!
گل آغا گفت: حرامی ها، باشین که یکدفعه وقت اش برسه، مه فول میگیرم.
در همین وقت بود که پهلوان روسی ،پهلوان افغانی را از سر شانه بالا برده و به زمین زد و به پشت خوابانید و به اصطلاح چتش کرد.
گل آغا به پهلوان روسی گفت: ملا دیتس، ادین اچکه. یعنی آفرین، یک نمره.
پهلوان روسی تره تره به طرف ریفری سیل کرده گفت: ایته شتو تکوی؟ یه اوژه ایفو ازبیل. یه فه ایگرل. یعنی که ای دیگه چه معنی؟ مه او ره خاواندم و مسابقه را بردم.
اما ریفری قبول نکرد و در پایان مسابقه، مسابقه را به نفع پهلوان افغان خاتمه داد.
حالا شما نیز با جنبش روشنایی خویش یک نمره یعنی قرارداد اسفالت ده کیلومتر سرک دایکوندی را گرفتید. آنهم در صورتی که طالبان به منطقه نرسند و اسفالت سرک را به تعویق نیاندازند و یا قراردادی نگریزد و یا بودجه به سر و وقت اش از طرف وزارت مالیه اجرأ شود و هزار ها اگر مگر دیگر.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است