فروش زنان موصلی در بازار برده فروشی داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۶/۵/۲ کد خبر: 136264 منبع: پرینت

یک منبع آگاه خبر داد که گروهک تروریستی داعش بار دیگر بازار برده فروشی خود را به راه انداخته است و تعدادی از زنان عراقی را که از موصل ربوده در کرکوک به فروش می رساند.

به گزارش سومریه نیوز، یک منبع آگاه محلی اعلام کرد که داعش گروهی از زنان عراقی را که از روستایی در نزدیکی موصل ربوده بود در بازاری که برای برده ها ایجاد کرده در شهرک الحویجه در جنوب غرب ولایت کرکوک به فروش می رساند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: داعش گروهی از زنان را از روستایی در جنوب موصل ربوده بود و حالا این زنان و دختران را به عنوان برده در یکی از پایگاه های خود در کرکوک به سرکرده های خود عرضه کرده و می فروشد.

با توجه به اینکه بخش هایی از الحویجه هنوز در اشغال تروریست های داعش است و نیروهای ارتش عراق در حال آماده سازی برای اجرای عملیات آزادسازی این مناطق هستند، داعش شماری از زنان و دختران عراقی را در پایگاه های خود نگهداری می کند که از مناطق دیگر ربوده است.

بعد از آزادی موصل روایت های دختران و زنانی که در اسارت داعش بودند نشان داده این گروهک تروریستی از سال 2014 که بخش های زیادی از خاک عراق را به اشغال خود در آورده بود زنان و دخترانی عراقی از قومیت ها و ادیان مختلف را به برده جنسی تبدیل کرده بود.

دو دختر ایزدی که اخیرا از چنگال داعش در موصل فرار کرده بودند و به وسیله نیروهای امنیتی ارتش عراق نجات پیدا کرده بودند، فاش کردند که داعش دستکم 10 دختر ایزدی که قصد فرار از زندان های داعش داشتند را در موصل و در روزهای پایانی عملیات آزادسازی این شهر، اعدام کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
کرکوک
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است