حمله هکرها به بانک آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۰    ۱۳۹۶/۵/۲ کد خبر: 136254 منبع: پرینت

هکرها با طراحی دور جدیدی از حمله ها فیشینگ موفق شده‌اند مشتریان بانک آمریکا را هدف قرار دهند و اطلاعات شخصی و مالی آنها را به سرقت ببرند.

ایمیل های فیشینگ هکرها که در ظاهر و قالبی مشابه با ایمیل های رسمی بانک آمریکا برای مشتریان ارسال شده به آنها اطلاع می دهد که حساب بانکی هر کاربر با محدودیت های جدیدی مواجه شده و این مشکل تنها با اثبات مالکیت فرد بر آن حساب برطرف می شود.

به بیان دیگر ایمیل های فیشینگ با هدف فریب دادن کاربران و وادار کردن آنها به واردکردن اطلاعات لاگین آنها در یک صفحه جعلی طراحی شده توسط هکرها ارسال می شوند.

از طریق این حمله ها نه تنها اطلاعات لاگین مشتریان بانک آمریکا سرقت می شود، بلکه اطلاعات مالی و شخصی آنها هم درخواست شده و به دست هکرها می افتد. از جمله اطلاعات حساس درخواست شده توسط هکرها می توان به نام و نام خانوادگی، آدرس، نام شهر محل اقامت، کدپستی، شماره همراه، آدرس ایمیل، شماره کارت اعتباری و زمان انقضا و شماره سی وی وی آن اشاره کرد.

ظاهرا این حمله ها از روسیه و از طریق سو استفاده از یک سرویس میزبانی به نام Beget انجام می شود. هنوز مشخص نیست چند نفر و تا چه حد به دنبال این حمله ها آسیب دیده اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
هکرها
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است