برای بدبختی هایی که شروع کردند، دیوار شوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۵/۱ کد خبر: 136242 منبع: پرینت

مراسم افتتاح پارلمان جوانان امروز یکشنبه 1 اسد 96 در کابل با حضور رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، رییس مجلس سنا، وزیران، سفرای کشورها، اعضای کابینه و پارلمان و هیات اداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل هادی مسلمیار، رییس مجلس سنا در این مراسم خطاب به اعضای پارلمان جوانان گفت: انتظار می رود که شما بعد از این تمرین به پارلمان حقیقی بروید و اگر آن زمان در اتاق سنا نبودیم، باز هم همکار شما هستیم.

مسلمیار ، خطاب به رییس و اعضای پارلمان جوانان اظهار کرد: شما نمای افغانستان هستید، شما از هر قوم و تباری که هستید برای وحدت ملی کار کنید. در میان بدبختی هایی که سیاسیون به شمول خود ما شروع کردیم ، دیوار شوید و ممانعت ایجاد کنید.

وی بیان کرد: در کنار جنگ کشورهای خارجی با افغانستان، بدبختی و جنگ های داخلی به نام تروریزم و طالب، 15 سال است که جنگی به نام اسلام که ربطی هم به اسلام ندارد، از سوی غلامان آی اس ای همسایه که امروز ایران و روسیه هم با آن شریک شده اند، کشته می شویم و میلیون ها قربانی می دهیم که 90 درصد کشته ها جوانان است.

رییس مجلس سنا ادامه داد: اینکه 90 درصد قربانی ها جوانان باشد، به شما مکلفیت می دهد که در بازی های سیاسی و تجارت های سیاسی فریب نخورید و برای مردم کشور خودتان کار کنید و پلان هایی با منافع ملی را عملی کنید و پیام من به شما جوانان اتحاد و اتفاق است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان جوانان
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   پروژه نا امن سازى شمالِ كشور به سرعت در حال اجرا است. اگر جلو اعمالِ سياست «بحران» گرفته نشود و جنبش هاى سياسي و ايتلاف هاى كلان وارد بازى نشوند، با اندك غفلت، آنگاه دير خواهد بود.
هارون معترف
ادمین سه

>>>   پشتونها فاجعه آفريدند!
تعدادی از کشته شده های که بدست طالبان در شهرستان تیوره ولایت غور صورت گرفته است .
تعداد مریضان کشته شده ۸۵ تن
تعداد داکتران کشته شده ۱۳ تن
تعدادی زخمیان کشته شده ۸ تن
حالا این اسلامیت و #افغانیت شما در کجاست تا صدا بلند کنید در برابر این عمال غیر انسانی تروریستان

>>>   مسلمیار خودش داغشی است

>>>   ارگ نشینان جوانان را با تطمیع کرده اغوا و فریب داده انها را رفتار خودشانرا به انها درس داده بنام پارالمان جوانان کابل شکل داده اند ایکاش که به جوانان مبارز حقیقی و دلسوز کشور ومردم مجال داده میشد تا درین همایش اشتراک میکردند مانند نادر نادری ریس اصلاحات اداری که در حقیقت فساد اداری است بنام جوان در انجا نصب شده اما در اصل نفر خاص گوش بفرمان غنی احمذزی است طبق اراده و خواست اشرف غنی احمدزی حرکت میکند نهمستقلانه و بیطرفانه و هم چنان معاون اداره امور که یک جوان است جوانان اشخاص دلخواه ریس جمهور را که مربوط یک قوم خاص وابسته به ارگ است بنام های مختلف در پست های احساس دولت تعین و جابجا میکند هدف ازین کار خدمتگذار نه بلکه قومگرای و نفوذ قومی در پست های احساس دولت از قوم خودشان است پس چنین جوانان مغز شویی شده و دکتی شده نه به درد کشور می خورد ونه به نفع مردم است جوانان با تحصیلات عالی و ازاد و دور از تعصبات قومی وزبانی زیاد در کشور هستند و بیکار میگردند اما کسی به انها توجه نکرده وندارد چون میدانند که انها اله دست ارگ نشینان شده نمیتواند و امیال انها را براورده کرده نمیتوانند .

>>>   انون ستون های ارگ همین جوری بیکار نه نشسته اند ، دارند در مورد جوانان قشر آگاهی جامعه ،قشر تکنولوژی جدید ،قشر خود کفا دارند بر نامه ریزی می کنند که چجوری یه تعداد که ماشالا از علم و فن کار سرش میشه استفاده کرد ، پلان بر این که انون دو میلیون جوان زیر پل که چیزی حالی شان نیست بماند که همان جا دارنده های مواد که جنابعالی های ستون ها برایشان تهیه می کند مصروف بمانند ، جوانان متوجه باشید وطن از شما است، گول این شیطان صفت ها رو نخورید .

>>>   محمد شهاب
روستار تره کی از نظریه پردازان شیونیسم قبیلوی پشتون چندین سال قبل نظریه ای جابجایی و تغیر و تبدیل ساختار قومی مناطق شمال ، شمالشرق و مرکزی افغانستان را طی یک تهاجم سازماندهی شده و جنگ تمام عیار مطرح ساخته بود که امروز حلقه ای خبیثه ای ارگ با حمایت و همکاری تروریستان آنرا عملی می کنند.

>>>   از فرد ، گروه و جماعاتی که صلاحیت حقوقی و حکمی نداشته باشند درخواست کار مسوولانه بی جا و ابلهی است ( مانند اطفال از ریگ لب
دریا خانه ساختن .)
اگر مقصد از پارلمان نمادین و سمبولیک آموزش امور پارلمانی باشد بصورت
بهتر شامل مضامین درسی کلاس های بالا و دانشگاها شده میتواند .

تعمیم علوم و سواد کافی رای افراد را در اختیار خود شان قرار میدهد
و نفوذ ارباب سالاری به نام بزرگان قومی ( یا همان صاحب رسوخان وکلاک های شهرو ده ویا
در نتیجه ای جنگ ها ظهور قوماندان سالاری ) نمیتواند آراء کتله ها و اقشار را به نفع اشاص و آنهایکه پول های بی دریغ مصرف می کنند بکشاند .
که در نتیجه پارلمان یا خانه ء ملت از نمایندگان با دانش اعمار خواهد شد .
م . ش . ف کابل

>>>   هشدارمسکو به اقدام نظامی در افغانستان ...
نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان آقای ضمیر کابلوف گفته است : "اگر اقدام جدی از سوی دولت کابل و هم‌پیمانان آن بر علیه گروه تروریستی داعش صورت نگیرد، مسکو دست به اقدام نظامی برای نابودی وسرکوب این گروه خواهد زد."وی گفته است افزایش جنگجویان داعش و تلاش آنان برای ایجاد یک پایگاه مستحکم در افغانستان برای نفوذ به آسیای مرکزی، برای روسیه نگران‌کننده است و مسکو نسبت به این اقدام نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد. وی گفته است که " بارها نگرانی مسکو در این رابطه با دولت کابل در میان گذاشته شده است".
منبع- اسپوتنیک

>>>   Safary
اگرنیک بنگریم ، در واقع جنگ میان دوفرهنگ است، قبیلوی وتمامیت خواهی وبقا وزندگی عدالت محور وحقوق برابر شهروندی۰ این یک واقعیت است که ازآن چشم پوشی وطفره روی می شود۰به سخن معروف که گویند؛ شف، شف نی ، شفتالو۰

>>>   Temor
در مقابل ظلم و استبداد طالب داعش و دیگر گروه های تروریستی که در کشور ما فعالیت دارند و مردم بی گناه ماره میکشند سر میبرند به قتل میرسانند مردم نباید خاموش باشند در مقابل ای خاینا باید بسیج ملی صورت گیرد
سخن/ قهرمان ملی کشور
متحد شوید ور نه نابود خواهید شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است