حکم اعدام عضو شورای ولایتی هرات تایید شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۶/۴/۳۰ کد خبر: 136146 منبع: پرینت

عضو سابق شورای ولایتی متهم به اختطاف در دادگاه های دوم و سوم نیز به اعدام محکوم شد.

محمد عسکر انوری عضو اسبق شورای ولایتی هرات به اتهام دست داشتن در اختطاف و قتل محکوم به اعدام شده بود که دادگاه های دوم و سوم هم حکم اعدام این فرد را تایید کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای ولایتی
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   در حضور عام إعدام شود تا براي ديگرانش پند شود

>>>   باید به زود ترین فرصت این ..... را سر بزنند.

>>>   امید که تطبیق شود. در بدل پول به خارج فرستاده نشود.

>>>   ای کاش تنها مجازات برافراد رده پایین اجرانشده بلکه تمام مجرمین اعم ازاختلاس واختطاف وفساد اینگونه مجازات میشد!!!!!

>>>   این اعدام خلاف قانون جدید است باید به حبس ابد 30 سال که جدیدا برآمده محکوم شود

>>>   نامه‌ی دکتر صاحب‌نظر مرادی، از زندان پل چرخی کابل
==========
به پیشگاه همه عزیزان ورجاوند، دوستان فرهیخته و هموطنان عزتمندم، درود!
وضعیت جاری در کشور برای همه دوستان گرانمایه قابل درک و شناخت است، با تاسف دیوصفتان و چاکران حلقه بگوش بیگانه مشرب روزگار ما را به عصر حراج ارزشهای انسانی، احیای استبدال و خودکامگی و جغرافیای درد و رنج و فتنه مبدل نموده اند. سراپای جامعه را ملتهب و کشور را برای مردم مایه زندان بزرگی مبدل کرده اند. دسیسه سازی و توطعه پراگنی و بیداد رژیم کارد را به استخوان ملت رسانیده است.
در قضیه ایکه برای من ساخته اند، بیگناهی ام اظهر من الشمس است، من زندگی ام را اگر بشود بر آن زندگی گفت، با مسئولیت زیسته ام. زندگی من بدور از رسمی که درین زمان در کشور معمول گردیده است از هر نوع تقلب و استفاده جویی بری بوده و مکتب و مشرب و آموزشی من برایم استفاده جویی و طفیلی گری را آموزش نداده است.
اداره جهنمی عدلی و قضایی چون ابزار شکار حاکمیت در ترور شخصیت ما را به شیوه اختطاف و ... نقض حق بشری به زندان انداخته، تا شعار دروغین مبارزه علیه فساد را به بادارانشان گزارش دهند و فوند بگیرند. شعار رژیم فاسد در مبارزه علیه فساد کاملاً دروغین و عوام فریبانه است. حواریون و اطرافیان اشرف غنی و عملکرد های نادرست برای رژیم خود هیچ گونه آبرویی باقی نگذاشته اند و از شعار مبارزه بر ضد فساد جامعه جهانی و مردم افغانستان را فریب میدهند و برای خود استفاده جویی میکنند. بازار تهمت و افتراآت بخاطر بدام انداختن بی گناهان و وطندوستان و استفاده های نامشروع خیلی گرم و داغ است.
اینها که به مجازات تاریخ و پیروزی حق بر باطل باور ندارند، باید بدانند که زرق و برق قدرت در تاریخ به هیچ قلدری وفا نکرده و به اینها هم باقی نخواهد ماند. دست نیرومند مردم دیر یا زود گریبان قلدران و مافیای حاکمیت را خواهد گرفت، حاکمیت جرم و خیانت دهشت افگنان را اغماض میکند، اما انسانهای بیگناه، شخصیت های پاک اندیش، افسران ارتش را ظالمانه بدام می اندازند و مجازات مضاعف مینمایند، چراغ ظلم ظالم تا دم محشر نمی ماند
اگر ماند شبی ماند شبی دیگر نمیماند
من از همه فرهیخته گان، دانشمندان، روشنفکران، دوستان اعم از خواهران و برادران ورجاوند که باوسایلی نفرت و انزجار خود را به استبداد و خودکامگی اشرف غنی و همدلی و حمایت خود را باین حقیر ابراز داشته اند از اعماق احساسم سپاسمندم.
کاش من شایسته اینهمه لطف و محبت شما عزیزان باشم. اما برای همه دوستان تعهد مینمایم که این کوچک نوازی شانرا چون مردمک های چشمانم عزیز و با قطرات خونم پاس خواهم داشت و برای دفاع از حق و عدالت و منافع مردم مظلوم مان مهم تر مبارزه خواهیم کرد.
برای همه شما عزیزان گرانمایه در هرگوشه جهان و افغانستان در راستای اهداف متعالی انسانی و رسالت ملی تان موفقیت های چشمگیر تمنا میکنم.
پدرود
دکتر مرادی
زندان پلچرخی
کابل 16 جولای 2017 برابر 25 سرطان

>>>   ایکاش که علنی اعدم شود که شورای های ولایتی هرات ودیگر ولایات به حال خود آید

>>>   وکیلان چه پارلمان وچه شورای ولایتی شاید 90 فیصد شان دزد اختطاف چی وقاچاق بر هستند خداوند همه را نیست ونابود کند.
امین
اریا

>>>   این اعدام ها کی اجرامی شود خدا می داند بشیر قناعت چندین سال است که به اعدام محکوم است ولی تا حالا اجرا نشده و با انتر نت و موبایل‌ها پلچرخی چکرمیزند

>>>   اين نامه را كي براي متهم اختاف و گرگ دم گردنه نوشته؟
اشك تمساح مريز! روز قدرتت گذشت. لااقل براي پند ديگر ظالمان هم كه شده بهتر بود اعتراف ميكردي. از خودت خو تير شد. دوزخ منتظرت است. بشتاب.

>>>   وکلای خاین را خداوند از این بد تر کند
امین یا رب العالمین

>>>   .....بر غنی این مار زخمی وپرورده وتربیت شده غرب وآمریکا ...کند که اورا براین ملت مظلوم به زورمسلط کرده وناامنی رابه وجود آورد تا آمریکا وشرکایش دلیل حضور درافغانستان داشته باشد و اورانیوم کشورمارا بدزدند، وازطرف دیگرزمینه تسلط برکشورهای ایران وچین وروسیه راهم بدست آورد، شمشیر دو دهانه درست کرده وبرای رسیدن به اهداف شان مردم مارا چپ وراست گردن میزنند، خدایا این ملت چه گناهی کرده؟ خدایا بس است. این مردم رانجات بده. خدایا شرخائنین واشرار را ازسراین مردم برطرف کن.
جاغوری

>>>   چی شد کامران علیزایی؟ یا مرد نیست که اورا به محکمه بکشاند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است