هم اکنون: نبرد میان طالبان و نیروهای امنیتی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۳۹۶/۴/۲۵ کد خبر: 135933 منبع: پرینت

هم اکنون جنگ در کیله گی جریان دارد.

همین اکنون در جاده شاهراه کابل پلخمری در منطقه کیله گی مقابل زندان در نزدیکی پاسگاه امنیتی طالبان یک تانکر تیل را مورد هدف قرار داده به آتش کشیده و جنگ هم جریان دارد.

طالبان از روستای ناصری های کیله گی که در زمان حامد کرزی جابجاسازی قومی شده بودند، جاده شاهراه را مورد حمله قرار داده و جنگ جریان دارد.

در مقابل نیروهای امنیتی با تانک های هاموی، هاوان و توپ طالبان را مورد حمله قرار داده و جاده شاهراه بسته شده است و همین اکنون روستاهای بیشتر کیله گی در حمایت از طالبان وارد جنگ گردیده اند و مسافرین در میان جنگ گیر مانده اند.

قابل ذکر است که بزرگترین مرکز ارتش در ولایت بغلان در همین منطقه قرار دارد.


کیله گی شاهراه طالبان

کیله گی شاهراه طالبان



سمرقندی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کیله گی
پلخمری
نظرات بینندگان:

>>>   این ها برادران ناراض هستند

>>>   عاجل
پلخمری _کیله گی!
طالبان از روستای ناصری های کیله گی که در زمان حامد کرزی جابجا سازی قومی شده بودند جاده شاهراه را مورد حمله قرار داده و جنگ جریان دارد ، در مقابل نیروهای امنیتی با تانک های هاموی ، هاوان و توپ طالبان را مورد حمله قرار داده وجاده شاهراه بسته شده است ، و همین اکنون روستا های بیشتر کیله گی در حمایت از طالبان وارد جنگ گردیده اند و مسافرین در میان جنگ گیر مانده اند.
سمرقندی

>>>   من مطمین هستم اندرابی های قهرمان کیله گی را برای طالبان جهنم میسازند وقریه ناصری ها را به آتش میکشند تمام قوم انتحار وانفجار را تارمار میسازند صبر وحوصله هم اندازه دارد
به بتمام مردم محترم تاجک هزاره اوزبیک در9 ولایت شمال به شمول ولایت های پروان پنجشیر کاپیسا میگویم تادیر نشد به پاخیزید این قوم کثیف نیست ونابود بسازید تادرآینده ها نسل های تان آرام زنده گی نمایند.
محمد یاسین "یاسین"

>>>   حکومت فعلا استراحت میکند تا اشرار پوسته هارا تصرف کنند عقب نشینی تکتیکی صورت گیرد همه چیز رابا خودببرند آتش بزنند بعدا جلسه میشود پلان عملیات ساخته میشود وبا مصارف ده مرتبه بیشتر از کمک که فعلا باید کنند پوسته هار واپس مییگیرند
ر

>>>   ماشالله مجاهدین اسلام

>>>   تا وقتی طالبان برادر باشند بهتر از این نمیشه

>>>   شما که ما مهاجرین را میگویید برگردید ایا واقعا با این مردم نادان تا قیامت هم کشور افغانستان صلح نمیشود .لا اقل در اروپا از هر مذهب که هستند .هم دیگر را نمیخورند.

>>>   خوب است که در اطراف جنگ با شد
در مرکز یعنی کا بل نبا شد دیکر جای در قصه شا ن نیستیم
مقصد کابل ارامی باشد

>>>   ملت افغانستان رهبران طالبان را از ارگ بیرون نباندازد روزخوشی را نخواهد دید رهبر طالبان(غنی) معاون طالب(کرزی) وشورای کویته ( اتمر، استانکزی،سلام رحیمی.یون،طاقت.....وغیره اینها شب وروز نقشه می کشد چطور مردم قتل عام کند .

>>>   قبایل درانی و غلجایی در رقابت های درونی خود، از چهره های اقوام هزاره، تاجیک و اوزبیک نیز استفاده می کنند و هر کدام تلاش دارند با شامل کردن این افراد، وزن خود را در رقابت ها بیشتر کنند. هرچند در این زد و بند ها و معامله ها گاه سخن از رفع محرومیت و تبعیض علیه هزاره ها، اوزبیک ها و تاجیک و تورکمن ها به میان می آید اما بصورت موقت و جهت جذب متحد می باشند.
س

>>>   باید یک ساختار امنیتی قوی در مقابل شان عمل کنند تا ساختار این نا ساختار ها و یا تخریب کار ها از بنیاد تخریب کنند و دیگر امکانات ساخت و ساز تخریبی برایشان باقی نگذارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است