ارتباط حکومت با نماینده ها مشکلات را حل می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۶/۴/۲۵ کد خبر: 135900 منبع: پرینت

پایتخت نشینان بر این باور هستند که حمله های هراس افکنانه بزرگ، در شهر از سوی گروه های هراس افکن، از ولسوالی های کابل سازمان دهی می شوند. آنان می افزایند با وجود وعده های فراوان مقام های امنیتی، هنوز هم، جلو فعالیت های طالبان و گروه های مخالف مسلح دولت در حومه های کابل گرفته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سید نقیب الله هاشمی عضو شورای ولایتی کابل، در برنامه «محور» گفت: تا زمانی که ملت با حکومت همکار نباشد، تامین امنیت بوجود نمی آید. چنانچه شاهدیم که روزبروز نگرانی ها زیاد می شود. رییس جمهور هم در طول دو سال، نه با رای مردم سرکار آمده و نه به رای آنها توجهی کرده است. اما بعد از اینکه کابل به بحران رفت، بالاخره در تلاش شد که چطور می تواند یک راه و گزینه ای درست کند. می بینیم که رییس جمهور بعد از سه سال وکلای شورای ولایتی را به ارگ می طلبد، و این موضوع قبلا تکرار نشده است و این کاری بس اشتباه بوده است. رییس جمهور نمایندگان سنا و پارلمان و متنفذین قوم را می طلبد که راه حل این بحران چیست. در طول این دو سال تلاش فراوانی هم داشتیم که با رییس اجرایی ملاقات کنیم اما متاسفانه وی هم این زمینه را ایجاد نمی کرد. همه اینها باعث شد که نتوانیم امنیت را به سوی بهتری پیش بریم و دشمنان از این وضعیت سوء استفاده کردند.

وی افزود: در واقع رییس جمهور و در کل حکومت می توانست با ارتباط منظم با نماینده های مردم و نهادهای امنیتی در طی این چند سال مشکلات را رفع کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
حکومت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است