کمک به صلح افغانستان، انجام کار خیر نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۶/۴/۲۴ کد خبر: 135876 منبع: پرینت

کمک برای صلح افغانستان کار خیر نیست، بلکه ثبات افغانستان، ثبات منطقه را می آورد.

به نقل از آریانا نیوز، داکتر داوود مرادیان، رییس انستیتیوت مطالعات راهبردی افغانستان می گوید که طالبان باید بین سیاست و تروریزم یکی را انتخاب کنند.

مرادیان گفته است که “پاکستانی ها بعنوان حامی طالبان می خواهند از طالبان پشتیبانی کننداما طالبان باید بین سیاست و تروریزم یکی را انتخاب کنند و نمی شود هم تروریست باشد هم سیاستمدار.”

اعضای مرکز مطالعات راهبردی افغانستان می گویند که نبود شناخت دقیق کشورهای آسیای میانه از افغانستان باعث شده تا آنها در مبارزه علیه دشمن مشترک با افغانستان کمک نکنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرکز مطالعات راهبردی
تروریزم
نظرات بینندگان:

>>>   با عرض سلام،
آقاي مراديان با اين ... تا به حال هيچ سخن نو تازه نگفته و در مورد استراتيژي جنگ و صلح كشور هيچ راهبرد و پيشنهادي نداشته است. صرف گپ هاي تكراري ديگران را بيان ميكند. كشور هاي آسياي ميانه از شما هم شناخت بهتر از افغانستان دارند. چرا بيهوده ميگوييد؟
تروريست خوب و بد را خو خود دولت مردان قبلي و فعلي تقسيم بندي كردند، يك عده تروري ستان را برادر خطاب ميكنند يك عده هم مجاهد و برايشان در كابل فاتحه هم ميگيرند و يا براي صلح ذلت بار پول و نيرو مصرف ميكنند. شما خود تان آقاي مراديان تروريستان طالب را چي خطاب ميكنيد؟ و يا أصلا اين آقا را كي به اين چوكي بزرك نشانده؟ آخي ما هم خو انسانيم و نميشود هر چي از شكمتان آمد براي ما به نام استراتژي بفروشيد.
با احترام
استراتيژيست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است