اعلاميه سخت ریاکارانه از سوی اتحاديه اروپا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۶/۴/۲۴ کد خبر: 135874 منبع: پرینت

نشر این مطلب بخاطر دفاع از دوستم نبوده بلکه بخاطر افشای رویکرد دو گانه اتحادیه اروپا در ارتباط به تحولات و جریانات افغانستان می باشد.

اتحاديه اروپا، کشورهاى عضو آن درافغانستان و ناروى خواستار پايان به موقع تحقيقات در مورد نقض جدى حقوق بشر و سوء استفاده که براساس ادعا، جنرال عبدالرشيد دوستم معاون اول رييس جمهور مرتکب آن شده است در يک محکمه عادلانه که فرايند قانونى در آن مراعات شده باشد مى باشند معافيت وجود نداشته باشد.

اتحاديه اروپا، کشورهاى عضو آن درافغانستان و ناروى از تمام افغانستانی ها مى خواهند تا به هدف ترويج صلح، ثبات و ديموکراسى مبتنى براحترام کامل به قانون توسط همه شهروندان بدون در نظرداشت موقف و جايگاه اجتماعى کار کنند.

اشاره: اتحادیه فریبکار اروپا هیچگاه در موردکشتار چهارراهی زنبق، قاتلان فرخنده، مجازات آدم کشان طالب در زندان ها، کشتارجوانان کابل، کشتار ریاست ده، کشتار شفاخانه نظامی کابل و ده ها جنایت حقوق بشری دیگر ... اعلامیه نداد و نگفت که «معافیت وجود نداشته باشد.»

عبدالکریم شریفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتحادیه اروپا
نظرات بینندگان:

>>>   تحقیق واقعات جرمی و جنایی و تروریستی در افغانستان وظیفه دولت افغانستان است، نه وظیفه اروپا و یا امریکا و یا کشور دیگر.
کشور های خارجی در امور مربوط به تجهیز و تمویل و آموزش قوای مسلح افغانستان و حکومت داری خوب و تمویل بعضی پروژه های انکشافی کمک میکنند. آنها نمیتوانند و ظایف ارگانهای سه گانه دولت افغانستان را به عهده بگیرند.

>>>   Khorosoni heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
به آنعده باشندگان شهر کابل که خصلت گوسپندی دارند :
------------------------------------------------------
مگر این شما نبودید که فریاد میکشدید که گویا این اعتراض چیان (جنبش رستاخیر برای تغیر) سبب مشکلات زندگی ما درشهر شده اند و راه ها را مسدود ساخته اند... ولی اکنون که کوچه ها ی تانرا این حکومت پوشالی به روی تان بسته ساخته است ، چرا سکوت مرگبار ؟ واقعا شهروندان گوسپندی بودید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است