فراخوان سربازگیری داعش در کنر
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135832 منبع: پرینت

داعش در ولایت کنر، بجز منطقه اسدآباد، در 11 ولسوالی این ولایت روند جلب و جذب شان را بیشتر کرده اند.

به نقل از خورشید، رییس حاجی محمد، رییس شورای ولایتی کنر می گوید که این گروه تا هنوز فعالیت های جنگی در کنر نداشته اند اما تلاش های آنان برای سرباز گیری افزایش یافته است.

میرداد نجرایی، عضو مجلس نمایندگان دراینباره گفته است که 3700 ملا امامی که از طریق دولت معاش می گیرند و شورای علمای آن ولایت همه دست به دست هم دهند تا مردم را در روشنی قرار دهند که در بخش سربازگیری و گسترش ساحه حاکمیت مخالفین جلوگیری صورت بگیرد.

سخنگوی والی کنر نیز حضور داعش در 4 ولسوالی را می پذیرد و قبول می کند که نزدیک به 500 جنگجوی این گروه در این ولسوالی ها حضور دارند.

بزرگان قومی کنر می گویند که داعش در تلاش است پس از اکمال سربازگیری ها، ولسوالی چپه دره این ولایت را بحیث مرکز گزینش کرده و از آنجا نبرد را در تمام مناطق رهبری کنند و اگر حکومت از هم اکنون برای براندازی این گروه اقدام نکند پس از جابجایی آنان در اراضی پیچیده این ولایت، حکومت دیگر توانایی شکست آنان را نخواهد داشت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
کنر
نظرات بینندگان:

>>>   قصه طالب تکرار خواهد شد.
شاید داعش از طالب وحشی و بی فرهنگ قبیله گرا و حامیان ارگی شان بهتر باشد. با وجود اینکه از نظر وحشت آفرینی یکی اند ولی داعش تبعیض قومی و قبیلوی ندارد.

>>>   داعش و طالب هردو ساخته و بافته و اله دست پاکستان است در قتل و قتال و خیانت و جنایت یکی از دیگری پیشی میگیرند تا دل بادار شانرا خشنود سازند به اصطلاح تفکیک خوب وبد در بین این دو گروه قاتل ادم کش از دین بی خبر و دشمن انسانیت وجود ندارد هردو گروه بدنام داعش و طالب بدبد هستند انشاالله که به سرنوشت اعمال بد شان هم درین دنیا وهم در اخرت گرفتار خواهند گردیدند .

>>>   3700 ملا امام = 3700 مُفتخور که به نام مذهب و دین از دارائی های عامه زندگی صدمرتبه بهتر از مردم فقیر این جامعه دارند. خدا سایۀ اینها را از سر ما کم کند.

>>>   اگر خلافت خراسان تشکیل شود مردم خود به خود ازین تعصبات قومی و قبیلوی و نژادی رهایی می یابد دیگر این نام تحمیلی ساخت انگلیس(افغانستان) دلیت می شود و مردم هم بی غم می شود آنوقت است پشتون ،تاجیک،ازبک ،هزاره و سائیرین همه خراسانی یاد می شود.

>>>   جنگ شمال از كجا آب مى خورد؟
جنرال سادات فرمانده پوليس بلخ: كسانى از جنوب به بهانه نيشتر ترياك به بلخ آمده بودند، مسلح بودند و با نیروهای دولتی می جنگیدند.
#مسلم_شيرزاد

>>>   ما افغان نيستيم

جنرال سادات فرمانده پوليس بلخ:
كسانىكه از جنوب به بهانه نيشتر ترياك و كار به بلخ آمده بودند، مسلح بودند و با نیروهای دولتی می جنگیدند.
پ ن
ياد تان است كه چند وقت پيش صد ها پشتونها به بهانه كار به بلخ رفته بودند؟
حالا همه شان مسلح شدند و عليه تاجيك و اوزبيك و هزاره ميجنگند و براي سركوب مردم غر پشتون به شمال فرستاده شده بودند.

>>>   حالی کجا شد ظاهر قدیر یا بالهایش امریکا قطع کرده.

>>>   متآسفانه هر روز یک فرقه وگروه خونخوار وسنگدل ازدل مردم اهل سنت بیرون میشود که باتمام قساوت وبی رحمی انسان های بیگناه را با دلیل های واهی ازروی جهل وبی خردی به خاک وخون میکشانند، شیعه وسنی برای شان فرقی نمیکند که درصورت مخالفت باآنان همه را با شمشیر ویا آتش زدن نابود مکنند. باید برادران اهل سنت پیروانش آگاه نماید. واین کار تلاش چندبرابر علماء کرام ومبلغین شان را میطلبد. این فرقه های گمراه وازدین ومذهب خارج شده، وجنایات اینها درتاریخ اهل سنت ثبت وتمام مردم دنیارا نسبت به اسلام واهل سنت بدبین ومتنفر ساخته است. برادران اهل سنت برای دفاع ازخود وحفظ آبروی خود بصورت جدی اقدامی کنند. یقین دارم که مذاهب چهارگانه دامن شان ازاینگونه افکار قرن حجری ومایه ننگ بشری پاک پاک است.
علی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است