ایتلاف: برای شکستن استبداد ارگ اقدام می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135822 منبع: پرینت

بزودی برای شکستن انحصار قدرت و استبداد در کاخ ریاست جمهوری اقدام خواهیم کرد.

به نقل از آریانا نیوز، بشیر احمد ته ینج، عضو ایتلاف برای نجات افغانستان می گوید که انحصار قدرت در ارگ وجود دارد، یکی از اولویت های ایتلاف شکستن انحصار و استبداد در ارگ است و انحصار قدرت را به نفع افغانستان نمی دانیم.

فرهاد عظیمی، سخنگوی عطا محمد نور تاکید کرده است که پاکسازی نهادهای امنیتی از وجود افرادی که مانع نابودی طالبان می شوند یا اراده نابودی آنان را ندارند، جزو برنامه های آنان است.

رییس جمهور دو روز قبل در کنفرانس گزارش دهی از سفرهای اخیر به کشورهای منطقه در واکنش به ایتلاف جدید نجات افغانستان، بلند شدن پرچم های مخالفت از سوی شرکای ناراضی را خنده آور گفته بود و گفته بود که پیشنهادم به این همکاران این است که یک پروژه 500 میلیون دالری را تامین کنند و اینکه در دو ولایت چطور می تواند تغییرات مثبت بیاورند.

ایتلاف برای نجات افغانستان از دل مذاکرات میان جنرال دوستم، عطا محمد نور، محمد محقق و سرپرست وزارت خارجه در شهر انقره ترکیه ایجاد شد و قرار است این ایتلاف با حضور حدود 100 هزار تن در یکی از ولایت های افغانستان بگونه رسمی اعلام موجودیت کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف
استبداد
نظرات بینندگان:

>>>   این ائتلاف مردمی نیست و برای مردم کاری انجام نمیدهد. اینها فقط برای منافع قدرت و دالر این همه سر و صدا را به راه انداخته اند. آیا اینها درین 16 سال گذشته برای مردم فقیر قوم خود کدام خدمتی کرده اند، که در آینده بکنند؟

>>>   Salam heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
چاره يى جز سقوط اين نظام و اين حكومت را نداريد ، دير يا زود يا بايد چنين كنيد و يا به استبداد مطلق شوونيزم قبيله تسليم شويد ! انتخاب با شماست !

>>>   Mujahid Mujahid
غربي ها عاشق دوسيه جنرال دوستم نيستند
انها سراسيمه از وحدت و يك پارچه گي سه حزب مقتدر جمعيت وحدت جنبش هستند چون با اتحاد اين سه حزب زوال مزدوران شان نزديك تر شده ميرود
اميدوارم اين سه حزب خوب تر بهتر وبيشتر از اين همدست همدل و همكار شوند
و بايد يك هيت تعين نمايند تا با غربي ها در تماس شوند و تنزاني ها انها را دور نمايند

>>>   پنجصد ملیون دالر برای بسم الله خان یک دهن نصوار هم نیست ، او صرف از بابت اختلاس پول پشقل شش ملیون دالر حاصل کرد
ر

>>>   این اعتلاف اعلان موجودیت خود را با 100 هزار شبش خواهد کرد، مردم رنجدیده، این افراد چورگر را از دیر زمان سلب اعتماد کرده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است