اتهام همکاری مسلمیار با افراد مشکوک در شورای ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135816 منبع: پرینت

شماری از افراد مشکوک به تروریست که قصد ورود به شورای ملی را داشتند از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند و رییس مجلس سنا برای رهایی آنان تلاش کرده است.

به نقل از سلام وطندار، میرداد نجرابی، رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایند‌گان روز چهارشنبه 21 سرطان 96، در نشست عمومی این مجلس می‌گوید، شماری از افراد مشکوک که احتمالا تروریست هستند، قصد داشتند وارد ساختمان شورای ملی شوند که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گفته نجرابی، فضل‌الهادی مسلمیار، رییس مجلس سنا پس از بازداشت این افراد بدون این که معلوم شود این افراد به چه‌ هدفی قصد ورود به ساختمان شورای ملی را داشتند، چندین ‌بار تماس گرفته و گفته است که آنان باید رها شوند.

رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان می‌افزاید، افراد بازداشت ‌شده می‌خواستند که به بهانه دیدار با حضرت علی، عضو این مجلس وارد ساختمان شورای ملی شوند که وی به مسوولان امنیتی شورا گفته که این افراد مشکوک اند و باید بازداشت شوند.

جمعه‌الدین گیانوال، عضو مجلس سنا می‌گوید، ادعاها در باره تلاش مسلمیار برای رهایی افراد بازداشت‌شده نادرست است و تاکنون معلوم نیست که این افراد تروریست یا افراد عادی هستند و همچنین مشخص نیست که مسلمیار برای رهایی این افراد با چه کی تماس گرفته است.

پیش از نیز گفته هایی وجود داشت که امنیت شورای ملی با تهدید مواجه است و شماری از اعضای دو مجلس می خواهند تروریستان را وارد ساختمان شورا بسازند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
شورای ملی
نظرات بینندگان:

>>>   این ....به داعشی ها درننگرهار مواد غذائی هم کمک میکرد

>>>   مسلمیار رییس سنا است او حق ندارد در کار مجلس نمایندگان دخالت
بی دلیل کند . بگذارید موضوع روشن شود. این وظیفه مقام امنیتی است
تا علم به یقین آورد
نجیب دانش

>>>   برای امنیت شورای ملی از همه اولتر راکت یار را از بغل گوش پارلمان دور کنید و به جایی ببرید که راکت هایش له پارلمان نرسد.

>>>   درهفته گذشته پدر مسلمیار فوت کرده بود و خودش با جنازه ذریعه 2 فروند هلیکوپتر قوای هوائی به ولسوالی چپرهار قریه دولت زی رفت و حتی بنی یک نفرهم خون نشد . ایا این جای سوال نیست که یک سرباز نیروهای امنیتی ویا چپراسی مکتب رفته نمیتواند ایا این جای سوال است یا خیر ؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است